pjotr59 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik kom nog even binnen huppen en te lui om alles te lezen. Heb ik nog iets gemist????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Jowan, wil nog even zeggen dat ik het fijn vind dat je af en toe een berichtje stuurt. Het zal niet gemakkelijk zijn en hoofdpijn hoort bij de afkick. Iedereen die stopt met drinken, al dan niet onder behandeling, wordt de eerste tijd geteisterd door hoofdpijn. En vermoeidheid. Dat gaat over hoor. Houd de moed erin zou ik zeggen. Ha Pjotr, je hebt niet veel gemist. Het was een positieve draad vond ik. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Je hebt niks gemist hoor Pjotr. Alleen wat grappige opmerkingen van Kirky. Die had zijn lolbroek aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Only the lonely? Dan doe ik het licht wel uit. Meld me droog af en slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik ben er ook nog hoor Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Weltrusten dan ........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Een hele goede nacht Jootje en Travel. volgens mij zijn wij de nachtbrakers van het forum. Gaat allemaal wel lekker, maar wel moe. Oma zou gezegd hebben: Meissie, ga dan lekker slapen. Maar ze wist niet dat ik een nachttijger ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ben ook nog wakker. Kan tegenwoordig niet voor 1.00 uur slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Maarre Jootje, het is volgens mijn klokkie 10 over 1. Dus..................... dan kan je wel slapen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ik heb er toch geen datum bij genoemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 OK één nul voor jou.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 He, slaapze, slapelozen. Maak er wat van. De PvdAstemmendeveelverdienerdieruttewelkanschiettuhmaardeafleidingookwelziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 hee Haddock, heb je de link van joutube gezien die ik aan Kirky zond vanavond? Misschien ook wel iets voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Jootje en ik zijn gewoon de hard-dies van het forum, denk ik...................... en ik ben het helemaal eens met je onderschrift over de pvda'ers, (ga het helemaal niet meer in hoofdletters zetten, niet waard) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ga 'm opzoekuh en bekijken, ben blij dat hier geen shag ligt. De vastberadenlichtgewichtnietroker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Nog even dan voor Haddock en Pjotr tuurlijk http://www.youtube.com/watch?v=S299XH2rLks&sns=fb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Nee, sorry Joo, dat soort gefreubel wordt ik alleen maar treurig van, voor de cabaretavond van 3 havo. De eerstejaarsmammoetwetter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Hé Joot, Hij is leuk maar eigelijk ook best triest.............? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 haha. Ik vind het wel geinig. En ben toch behoorlijk verder gekomen dan 3 HAVO. N keer nie zo serieus allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 lieve joot en had, ik ga pitten, teveel gewerkt, veel te veel................ trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Trusten Pjotr, slaap wel en droom ter nie van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ik ben erg voor plat, nee, fout, gewoon voor hoe het gaat. Maar dat geinsuineer??? Het is niet het mijne, dat aangezette platte. De wereld is al lelijk genoeg. Ik rook trouwens vanavond niet. Maar heb het er redelijk moeilijk mee. Dus morgen (vrij!) besluiten. De gaander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 He, Jen, ga nou s slapen, joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 geinsuineer?????????????????????????????????????? Ben je niet mis Haddock. (HAVO 3) haha:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden