Madelief Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Goedemorgen lieve Frummers. Beetje vroeg, maar de koffie loopt al door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Moggeuh MadeLieffie, lekker bakkie (niet die sterke van jou hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 v oor zo ook andere gefröbelde ook een goeie moggeuh Madelief alles goei met je? Had ik je al verteld dat ut met je (vernoemt) naam genootje heel goed gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Mogguh Drakie, Voor jou een slow koffietje dan. Ja met het kleintje gaat het goed he? Dat had ik gelezen, mooi! Met mij gaat het niet zo lekker. Blijven ademhalen, is vandaag mijn mantra. Ben jij alweer iets opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Trouwens kon je niet slapen meiz? of had je zo'n trek in een bakkie of waaide ut (te) hard over de krammer? Ach de muziek ligt hier nog van gister van Lavendel, zullen we saampies ochtend-dansje doen, nu alle ruimte voor. Liggen nu nergens schooltassen of er staan ook geen fietsen binnen, parapluus uitgeklapt etc, alle ruimte :-) Even al je zorgen aan de kant hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Wakker van de pijn, dus dansen gaat niet lukken. Maar mijn oren doen het goed, dus DJ zet de muziek maar aan. En de wind loeit hier over de Krammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ja gelukkig gaat ut wel beter, nou moet ik toch ff naar HA zo, dus mag tie me strot ff nakijken, die nog niet goei. Maar verder weer beter. Ach is alles zo spannend en het wachten zo Klastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 voor jou dan vanochtend meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Gode morge, ook hier weer wakker en ff bakkie zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 moggeuh Mark & A3 , ja er staat koffie zat hoor. Mark hoe was ut bij je baas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Originally posted by: Diesel voor jou dan vanochtend meizquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ik begin morgenvroeg weer op het werk Diesel! Tevens wil hij me financieel bijstaan in mijn zoektocht naar een woning! Als feestje heb ik vanacht gedroomd van een zuipparty, en ik heb geen kater dus kan niet beter haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Hadden wel vannacht knallende onweer hier in het hoge noorden, meiden zaten recht overeind pff Zie dat er nog wat gaat komen als mijn meis zo naar school moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ja wij hadden ook wel wat duidelijk geen kampeer weer, maar wij zitten waarschijnlijk niet zo noordelijk als jij dan, was wel stormerig hier dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Goede morgen luitjes, Pffff wat is het aardedonker 's morgens Hebben de klappen hier ook gehoord Mark en was ook even klaarwakker. Maar sliep gelukkig met dezelfde vaart weer in... Nu regent het alleen nog maar, das wel fijn, hoef ik straks de tuin niet te sproeien;) Nou, eerst maar even een flinke bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 moggeuh Vonnn, ja nou nie meer de tuin sproeien hoor, heb de pomp enzo al opgeruimt hoor. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 nou dan nog maar 1 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Sorry luitjes, de stilte in de vroege ochtend is mij heilig... Geen muziek voor mij even nog Overigens ellendig dat je wakker van de pijn werd Madelief, wat is het dat je wakker maakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Morguh beste frummels ...was al om 4.45 uur op. Ben maar wat gaan puzzelen. Raar gedroomd, zaten een paar plaaggeesten achter me aan...ze wilden in mijn velletje kruipen Heb volgens mijn lief flink liggen spartelen. Maf hoor, wat voor dromen je kunt hebben. Ik kon in deze droom wel goed vliegen..gna...heb ze eruit gevlogen, was te snel voor ze! Mooi, ben mijn demoontjes te snel afgeweest Trouwens, al lang geen alco-gerelateerde dromen meer gehad...dat demoontje is denk ik de weg naar mij kwijtgeraakt Goeie baas heb jij Mark is het niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Goedemorgen, Bestaan is een feit; leven is een kunst. Zo ervaar ik het deze week, het loopt hier niet lekker. Veel strubbelingen, teveel eigenlijk. Kan er op dit moment ook niets positiefs uithalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een lekker bakkie hier waait het behoorlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Originally posted by: kameleonGoedemorgen, Bestaan is een feit; leven is een kunst.Zo ervaar ik het deze week, het loopt hier niet lekker.Veel strubbelingen, teveel eigenlijk.Kan er op dit moment ook niets positiefs uithalen.quote> Wat strubbelt er zoal Kameleon? Wil je er iets over kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Goedemorgen Von, Ja, en als ik dan wakker ben, springen alle gedachten in mn hoofd. Dan kan ik niet blijven liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Kame, Kunnen we elkaar een hand geven? Sterkte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden