Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ja! Dat is 'm! Helemaal goe, Vlaamsie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ja hoi Aak, ik lees je en je aanrecht is netjes dus het gaat je goed denk ik dan! Liefs iag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Pfffrt! As it moat, moet it.... *_* Hahaha... Deze had ik gemaakt voor de stiltedag 2012; Stiltedag-2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Nah jah, gekkigheid.... Ik ga heel hard slapen en heel hard dromen. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Neuh! Bliksem! Geen gekkigheid! Oh, no no no! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Slapen, dromen, zweten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden