sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 @Madeleine... Dank voor je advies. Ik zal dat zeker doen. Ik doe dat zowiezo al in een schrijfblok, hier thuis. Ik zal nu proberen om mijn ervaringen in een eigen draadje/topic te plaatsen. Wellicht kan een ander er nog wat aan hebben. Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ries, met jouw ben ik ook een "slachtoffer", zowel van de "geweldige"jaren zestig als kind dan en dan daarna nog es die jaren 'tachtig... hehe.. wat een gedoe he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 javascript:link('FTVAR_MESSAGETEXTFRM'); Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 @Vlaamsmeisje.... damn ook nog de jaren zestig...? Sterkte *_* Haha. Het lukt je wel meiske -> X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Zoek het maar uit Kijk maar op mijn Facebook Ben't effe kwijt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 WOW!!!! Marjo waagt zich aan Java script dingeskes! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 .... @Marjo.... denk even rustig na... Want weer: javascript:link('FTVAR_MESSAGETEXTFRM'); Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 javascript:link('FTVAR_MESSAGETEXTFRM'); Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 @Marjo... wat is je facebook dan??? Hehehehe *_; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 @Vlaamsmeisje... Kiek 'em goan? Woar kom 'ie vort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik rustig nadenken... Het werkt, of werkt niet.. Wie kan er wat mee Past wel in het in het lieslaarzen,-Pa,-Verhaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Idd , Marjo, ga ff rustig zitten, begin opnieuw en we komen der wel! We zijn der al geweest he! Dus de-scripting de java zal ook nog wel lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik krijg die link nie hier he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Plofvoldikkie... al 0:04... ik goa sloap'n... xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Van ergens heeuuuuuuuul ver vandaan ofzo. et lieslaarzen enzo nog wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 <script language="javascript"> document.write("Oat Moan"); </script> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Wacht nu nog twee minuten Ries, ik probeer Marjo te helpen met haar link voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 okay dan... 2 minuten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Wacht, daar komt ie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Waar, waar, waar?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 NU! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 euh... ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik trek het niet meer dames... dus ik hoor/zie het morgen wel (én nuchter *_*) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Zo Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden