Spring naar bijdragen

Zondag 04-11-2012

MarcelK1970

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 355
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Madeleine... nah ja... samen...

Ik stop, zij niet. Maar we hebben het er wel over. Zeker nu ik morgen ga stoppen.. ter voorbereiding.

Zij gaat alleen nog zo drinken dat er voor mij niets over blijft; een miniflesje wijn, 1 pilsje na het voetbal.

Ik ga bloeden, hahaha *_*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, Sieraad, je bent dus toch maar teruggekomen. Goed plan als je het alleen niet redt. Je klinkt dit keer vastbesloten.

Houd je ons wel op de hoogte? Het kan anderen weer verder helpen.

Net als Jowan doet vanuit de kliniek.

Want ik zeg het nog maar eens: er zijn zeer zeker veel mensen die wij niet kennen omdat ze de drempel om zich aan te melden nog niet hebben durven nemen wwant dan moet je erkennen dat je een probleem (of meer) hebt.

Zij kunnen hier toch veel leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lidia... ik snap het. En ik erken dat ik een probleem heb.

Ik hoop via het forum anderen te kunnen helpen

Ben overigens nog wel erg dwars in de kop, maar dat zal wel bij trekken komende tijd.

[en ik heb ook wel zo mijn eigen mening over een forum als dit... een gebrek aan schuttingtaal bijvoorbeeld]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy,

ja, op onze leeftijd heeft het geen zin het verleden uit te pluizen, het is geweest, hoewel het wel degelijk van invloed is op hoe we er nu aan toe zijn.

En niet te vergeten op de mensen om ons heen.

Daarom heb ik ook heel duidelijk tegen mijn zoon gezegd dat we geen oude koeien uit de sloot gaan halen omdat dat totaal geen zin heeft.

Wel denk ik dat ik mijn grensen niet duidelijk heb aangegeven. Of mss wel, maar heb ze er overheen laten gaan.

Ooit heb ik eens gezegd: als het verkeer rechts houdt en je gaat links rijden, dan krijg je een ongeluk.

Duidelijk, zou je zeggen.

Maar de heren gingen gewoon door met door de wet verboden zaken.

In de 80er jaren werd ook veel te veel oogluikend toegelaten en dat helpt je als opvoeder ook niet.

Lytse,

zo is het, stapje voor stapje, want het is niet bepaald een familieman.

Om eerlijk te zijn overloop ik familie en vrienden ook niet.

Een ding is zeker, als ik nog gedronken had, zou ik deze stap niet genomen hebben, want dan blijf ik voor me uitschuiven tot ik me "beter en sterker" voel.

Als ik dit zo schrijf lijkt het wel of ik al lange tijd niet meer drink, dat is niet zo, maar het voelt anders aan dan bij mijn eerdere stoppogingen. Rustiger in mijn hoofd.

Heeft ook zeker te maken dat ik niet meer al die taken, waar ik niet duidelijk over kan zijn omdat we hier niet over politiek mogen praten:), hoef te doen.

Bedacht vrijdag dat ik anders al weer de hort op zou zijn en zo.

Hoe toegewijd ik ook was, het is over en uit. Laat jongeren het maar overnemen.

Dus ik hoef nu alleen maar mijn eigen zaakjes voor elkaar te hebben en dat geeft lucht.

Jeetje, wat zit ik op mijn praatstoel.

Maak gebruik v.d. aandacht die mij gisteren en vandaag te beurt zijn gevallen.

Morgen doe ik weer gewoon, hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sieraad

wij zijn hier om ons te verheffen, vandaar geen schuttingtaal, gebruik je taalvaardigheden om je op een andere manier uit te drukken.:P.

Ik ben nog aan het leren met die emoticons om te gaan, dus weet niet of deze passend is. Maar bedoeld is een knipoog. Snap je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sieraad, heel veel succes morgen, overmorgen, volgende week!

Schrijf zoveel mogelijk van jezelf op. Ik heb het ook gedaan. Ik dacht dat mijn voorsteldraadje op een gegeven moment zou zakken en dat ik er nooit meer op mocht schrijven. Maar het schijnt mijn draad te zijn. En ik mag schrijven wanneer ik wil. Haal jouw draad weer op als je het moeilijk krijgt. Ik kan alleen maar zeggen dat het werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over 5 minuten is het maandag, dan komt er op RTL 8 om 20.30uur een prachtige, lange film: Legends of the Fall. Met Brad Pitt! voor de dames.

Begrijp niet dat die geen 4 sterren heeft.

De filmliefhebbers onder ons zijn de hele avond onder de pannen voor de 2e keer zien is ook niet weg, trouwens.

En dan de grand finale: Ik heb het allemaal droog doorstaan, dankzij het forum,

dus kan me tevreden afmelden.

Welterusten voor jullie en morgen hopenlijk gezond weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...