Spring naar bijdragen

Maandag 5 november 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook een goedemorgen Kameleon, zat even gisteren van achter naar voor door te bladeren en stuitte net op die idiote link die door Facebook zwerft met dat plaatje over Frielsland.... Ik vindum walgelijk en weet dat een hoop echte Friese hem ook walgelijk vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morge

ik meld me weer's even

en moet wel zeggen dat ik vrijdag

een kleine uitschieter had want ik

ik had een paar blikjes bier gedronken

en eigenlijk is me dat niet bevallen de volgende

dag dus een droog weekend achter de rug

en voor vandaag wil ik beginnen met de

dagpact en wens ik iedereen een goed

begin van de week.

DAGPACT :

MarQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach is al later dan verwacht zeg, de draad van gister was ook behoorlijk zeg en wat een verschillen pffff

felicitaties, ook met een vraagteken. Lidia,Bor en Jen

Steun of wat dan ook, Marcel hou je haaks joh

MM welkom, sieraad succes joh en trap nie in de scherven.

Nou zo was er zoveel, wee allemaal nie meer.

Zit hier met keelontsteking pfff ademhalen zelfs zwaar, dus mot nu alles moar slikken , als dat al gaat ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje raar om als mosterd na de maaltijd te reageren op de draad van gisteren.

Iig welkom MM. Mooi, dat je nu al zo betrokken leest en schrijft. Je zal er veel aan hebben, het forum hier.

:huh: ben al weer de namen kwijt...weer effe teruglezen. Och ja, moet de tabbladen in een nieuw venster openen :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor uiteraard ook een goede morgen, en voor jou is er altijd wel een grote mok koffie hoor ...

Schiet niet echt op met gezond zijn het Diesel? Rot hoor.

Hier al bijna een maand een verkoudheid die maar niet echt over wil, maar das natuurlijk niet half zo ellendig als keelontsteking..

Zo, en nu rennen richting douche....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, melk hou ik nie van, maar gelukkig ook nie slim met keelontsteking :D pfff gelukkig.

Gister idd aan de kamille T gezeten en spoelen. Nou had de HA vrijdag er naar gekeken en iets te spoelen gegeven, want was wel al bijna over, nou na spoelen dus opeens zaterdag avond zo dik dah ademhalen bijna echt moeilijk is, miss toch maar terug zo. Maar dat spoelmiddel is nie goed denk ik. Nu ook maar met zout water enzo, dan maar huismiddeltjes he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Net las ik iets wat me helpt. De ervaringen van vandaag bereiden me voor op morgen. Ik heb ze nodig. Van belang is het dan ook vol in het heden aanwezig te zijn en je geen zorgen over morgen te maken. Ik krijg aan ervaringen precies wat ik nodig heb.

Nou ja, komt me niet zo goed uit vandaag want ik moet naat de tandarts. Ik heb een klein gaatje. Dus het zal wel meevallen.

Ik neem nog een bak koffie ga ontbijten en me voorbereiden op mijn ervaring met de tandarts :)

Iedereen een heel goede dag!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...