Yvonne Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Goedemorgen luitjes, de koffie staat door te lopen, de thee staat te trekken en ik zit nog wakker te worden .... Eerst maar even een bakje inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Goedemorgen Yvonne, Ben al even wakker, heb al een paar mokken koffie achter de kiezen. Een bakkie van jou gaat er ook nog in:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ook een goedemorgen Kameleon, zat even gisteren van achter naar voor door te bladeren en stuitte net op die idiote link die door Facebook zwerft met dat plaatje over Frielsland.... Ik vindum walgelijk en weet dat een hoop echte Friese hem ook walgelijk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Goede morge ik meld me weer's even en moet wel zeggen dat ik vrijdag een kleine uitschieter had want ik ik had een paar blikjes bier gedronken en eigenlijk is me dat niet bevallen de volgende dag dus een droog weekend achter de rug en voor vandaag wil ik beginnen met de dagpact en wens ik iedereen een goed begin van de week. DAGPACT : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Jij ook een goede morgen Marq, een goed begin van de nieuwe week dus voor jou?!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Heb het ook gezien Yvonne, raakt kant nog wal. Zei de Friezin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Morguh dames Pak effe een bakkie, met dank aan Yvonne en ben weer weg...de draad van gisteren oppakken. Mot nog bijlezen vanaf 20.00 uur. Alvast aan jou, Kameleon...goed dat je je man hebt laten lezen wat er in je omgaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Lekker bakkie pakken Har. En lees ze, ik ga niet de hele dag terughalen, dan zit ik hier over een half uur nog te lezen, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Moggeuh Gefröbelde, lekker bakkie Vonnn thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 A3 ook een goede morgen. Lekker houden zo A3 wat die plaatjes betreft Ik zie dat het inmiddels als weer tijd is om de badkamer op te gaan zoeken. nou, nog 1 bakkie dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ha die Diesel, ook een goede morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 goede morgen frummels. is er nog koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ach is al later dan verwacht zeg, de draad van gister was ook behoorlijk zeg en wat een verschillen pffff felicitaties, ook met een vraagteken. Lidia,Bor en Jen Steun of wat dan ook, Marcel hou je haaks joh MM welkom, sieraad succes joh en trap nie in de scherven. Nou zo was er zoveel, wee allemaal nie meer. Zit hier met keelontsteking pfff ademhalen zelfs zwaar, dus mot nu alles moar slikken , als dat al gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 ha Igor ook een goeie mok moggeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 LOL doet me denken, als fretten het noar hun zin hebben dan doen ze echt leip en maken een mokkend geluid, dus in het fretten wereldje is mokken dan ook iets heel positiefs MOK MOK MOK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 och dieseltje een beker warme melk met honing of een kopje kamillethee??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Beetje raar om als mosterd na de maaltijd te reageren op de draad van gisteren. Iig welkom MM. Mooi, dat je nu al zo betrokken leest en schrijft. Je zal er veel aan hebben, het forum hier. ben al weer de namen kwijt...weer effe teruglezen. Och ja, moet de tabbladen in een nieuw venster openen :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Igor uiteraard ook een goede morgen, en voor jou is er altijd wel een grote mok koffie hoor ... Schiet niet echt op met gezond zijn het Diesel? Rot hoor. Hier al bijna een maand een verkoudheid die maar niet echt over wil, maar das natuurlijk niet half zo ellendig als keelontsteking.. Zo, en nu rennen richting douche.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 ZO dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Igor, melk hou ik nie van, maar gelukkig ook nie slim met keelontsteking pfff gelukkig. Gister idd aan de kamille T gezeten en spoelen. Nou had de HA vrijdag er naar gekeken en iets te spoelen gegeven, want was wel al bijna over, nou na spoelen dus opeens zaterdag avond zo dik dah ademhalen bijna echt moeilijk is, miss toch maar terug zo. Maar dat spoelmiddel is nie goed denk ik. Nu ook maar met zout water enzo, dan maar huismiddeltjes he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Goedemorgen, Net las ik iets wat me helpt. De ervaringen van vandaag bereiden me voor op morgen. Ik heb ze nodig. Van belang is het dan ook vol in het heden aanwezig te zijn en je geen zorgen over morgen te maken. Ik krijg aan ervaringen precies wat ik nodig heb. Nou ja, komt me niet zo goed uit vandaag want ik moet naat de tandarts. Ik heb een klein gaatje. Dus het zal wel meevallen. Ik neem nog een bak koffie ga ontbijten en me voorbereiden op mijn ervaring met de tandarts Iedereen een heel goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 O ja en 1 bak koffie, dus knap toch iets op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Nou Hanneke, een goeie moggeuh en succes zo, gevulde gaatjes zijn soms wel zo prettig he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Vol in het heden aanwezig zijn is vaak ook zwaar, is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 sieraad succes vandaag. zo en ik ga aan een heldere week beginnen en laat me niet gek maken (en zal een ander niet gek maken) problemen die ik tegenkom zal ik proberen met 'liefde' op te lossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden