Har Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Gottogot...Jezus die de Olijfberg splijt, want zo staat het in de bijbel Dan moet ie toch wel erg boos worden om dat voor elkaar te krijgen. Ik geloof niet in "boos". Wat een idioterie van die hormonen...uh, mormonen...volgens mij is het de testosteron, dat is toch waar pubers last van hebben? Of is het testeron...de spellingcontrole werkt niet op dit vlak Moet ik weer gaan googlen...of, wie helpt me uit de brand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Effe naar de speech van Obama luisteren.. taalvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 testosteron Har. Raar woord eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Goeie morgen mensen. Obama heeft gewonnen. Ik vind dat een symphatieke man, en hij doet het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ohohoh, valt dat kwartje laaaaaat: Frummers en gefrobelden zijn 'forummers' - goedemorgen, wervelwind.... ahum Har, het is testosteron en Dames, als de overgang zich aankondigt krijgen ook wij meer testosteron en kunnen dan beter voor onszelf opkomen en voor onszelf kiezen, naar het schijnt... Dank iedereen voor alle getuigenissen, ik lees ze graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Jen. Hoeis't met je vader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Welk stofje is het ook weer wat je zo opjaagt? Moet toch vooral bij het manvolk bekend zijn....ben een nitwit op dat gebied, vergeet het elke keer weer :$ Niet testosteron maar....dat stofje waar je oorlog van gaat voeren...uhm???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Moggeuh Wervelwind, zo in den ochtend, koffie? ach en over kwartjes, over een kwart eeuw weten de jongeren niet meer wat dat waren, net als nu al met bv LP's Laat staan dat ze dan nog kunnen vallen , als je er al 1 bij de hand hebt. Misschien als je ze kan twitteren wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Das Mede, wijn, bier of vrouwen Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Goeiemorgen bolletje. De situatie van mijn vader is een beetje verwarrend. Eigenlijk weten we niks. Ze geven momenteel alleen palliatieve zorgen (geen voeding) in afwachting van de evolutie van zijn longontsteking. Hij kan er wel door komen... Zoals gezegd, eigenlijk weten we niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 De man is echt bevlogen, raak er ontroerd van...zijn intelligentie, zijn zichzelf zijn, zijn empathie..en vooruit dan maar, zijn statement dat God America moet blessen... Ach, hij moet het zo wel zeggen, denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Jen das vreselijk om te leven in die onzekerheid zeg. Je weet niet waar je aan toe bent. Dat zijn hele zware tijden voor je meid. Ik hoop dat je je er goed doorheen slaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Originally posted by: DieselDas Mede, wijn, bier of vrouwen Har quote> Ik neem genoegen met mijn vrouw, die van haarzelf is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 @Jen: sterkte Nu even de reactie van Tactive over het plaatsen van foto's. Heb uitvoerig antwoord gehad, waarvoor dank. Snap nu beter hun beweegredenen. Heb er nooit bij stil gestaan dat als ik een foto van mijzelf plaats, dat een ander er van kan weerhouden, als hij of zij mij kent, om hier te gaan posten. Voor de overigens onherkenbare foto van N. geldt hetzelfde...ik ga ze weghalen. Weer wat bijgeleerd...tsja, de blinde hoeken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ja, bolletje, ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt. Het schijnt wel een goed teken te zijn dat hij af en toe wakker is, volgens de geriater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ja, Tactive Bor. En zij spreken natuurlijk uit ervaring. Het staat een beetje haaks op de vrijheid die ik me hier meen toe te kunnen eigenen...ben zo blij dat het goed met mij gaat, maar hoef daar natuurlijk mijn blije kop niet voor te plaatsen. Hetzelfde geldt voor wat ik over N. heb geschreven....de foto is onherkenbaar maar natuurlijk voor bekenden aan mij te koppelen. Ga dan ook de betreffende postings weghalen. Ze hebben gelijk...wil niemand in de weg staan om zich hier veilig te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 hè,hè....het is wel testosteron wat ik bedoelde. Toch maar even op Wiki gekeken. Uitleg: Testosteron en agressiviteit Bij mannen is agressiviteit en antisociaal gedrag gerelateerd aan het testosteronniveau. Deze relatie is in verschillende studies vastgesteld.[2][3] Daarnaast blijkt agressief gedrag van gevangenen, zoals het overtreden van gevangenisregels, de betrokkenheid in gevechten en dominantie in de groep aan de testosteronspiegel gerelateerd. Dit geldt voor zowel mannen[4] als vrouwen.[5] Eerder was in laboratoriumonderzoek al aangetoond dat een verhoogd testosteronniveau leidt tot meer onderlinge agressiviteit in vrouwtjesdieren. Het is echter nog onduidelijk of het hoge testosteronniveau daadwerkelijk de oorzaak is van het agressieve gedrag, immers de verworven dominantie in de groep kan juist de oorzaak van de stijging van de hormoonspiegel zijn. Nieuw onderzoek uit 2010 suggereert echter dat verhoogde testosteronspiegels ook gunstig zijn bij menselijk onderhandelingsgedrag.[6] Dit kan betekenen dat de rol van testosteron bij agressiviteit en antisociaal gedrag kleiner is dan voorheen gedacht. Hum, het is ook gunstig bij onderhandelingsgedrag...dat valt dan weer mee. Moeten de egootjes wel niet de boventoon voeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 's jonge, ik ga me hier toch weer tekeer...sorry, voor de overkill...zal de testosteron wel zijn denk ik :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Dat is natuurlijk ook zo hoor. kzelf heb er geen problemen mee maar het zou kunnen anderen wel. Heb wel gehad dat er iemand hier, dat we elkaar misschien zouden kennen uit het verleden, had heel goed gekund namelijk. Diegene wel aangesproken, ook dat het niet zou moeten uitmaken, maar had natuurlijk wel problemen kunnen geven, of dat diegene zich terug had getrokken ofzo. Wat heel triest had geweest, maar had gekund he. Maar was gelukkig geen probleem, het probleem was dat we helaas hier op het forum waren he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Borrr altijd gemaskerd naar AA feest ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Originally posted by: borretjeMaar dit kwam nogal discriminerend op me over in eerste instantie.Zoiets...quote> Nee, komt zo niet op mij over. Kijk, in real-life mag ik het van de daken schreeuwen dat het goed met mij gaat. Hoef me nergens meer voor te schamen maar daar gaat het niet over.Ik ben in real-life wel degelijk selectief, wat betreft het vertellen over....Hier op het forum mag ik alles over mijzelf vertellen...over mijn proces dan...als ik daar mijn hoofd bij plaats, kan dat blijkbaar anderen ervan weerhouden om hier te posten want, aan hun schrijven zou ik kunnen herkennen om wie het gaat.Dan gaat mijn identiteit blootgeven dus ten koste van de vrijheid van een ander.Tis een doordenkertje, maar ik kan me er nu in vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Goedemorgen luitjes zal eens even terug gaan lezen is nu nog te doen koppie leut erbij en rustig aan vandaag is mijn streven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ik word zòòòò moe van die dubbels ben er al weer meteen helemaal klaar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 ook voor de verandering dubbel.............argggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 In ieder geval een fijne dag allen ben weer weg ook goed begin van de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden