Hanneke Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Goedemorgen allemaal, Hier alweer koffie en een lekker muesliboterham. Mijn dag kan niet meer stuk. Hier gaat het wel goed. Hoewel ik bijna iedere dag wel tegen sluitingstijd van de super heb: Zal ik nog niet gauw een paar pilsjes halen? De onlinebehandeling is bijna afgerond. Zal het missen. Ik doe wel het " vinger aan de pols" traject zodat ik in ieder geval nog 1X per week contact met mijn hulpverlener heb. Goed, ik wens jullie allemaal een heel goede dag. Dat we ons maar niet laten beetnemen door de drank!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Morge, Lekker zo'n bakkie Hanneke! Goed dat je je kan bedwingen, ik merk dat ik het ook regelmatig denk. Maar gelukkig is het verstand sterker dan de drang naar drank! Pff heb ik een vrije dag ben ik nog veels te vroeg wakker, nou eerst maar even koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amber1Bella Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Goeiemorgen allemaal, Hier in Griekenland staat een harde Noorderwind. Onrustig geslapen, maar het wel bij de voorgenomen twee wijntjes genomen. Vandaag helemaal niks, ondanks dat ik met vrienden bij een vriendin ga lunchen die allemaal wel van een wijntje houden. Grote uitdaging. Scheelt dat ik rijd en dat de wegen hier wat spannender zijn dan de Nederlandse. Nu eerst even hardlopen met de hond. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 goede morgen frummels. zal ik eens een pot verse koffie zetten? ik zie dieseltje al in de gang trappelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Goedemorgen allemaal, Amber, top! Doe je mee met het dagpact? Igor, doe je ook mee? Sieraad? Madeleine? Dagpact: wervelwind Allemaal veel innerlijke kracht vandaag. Ik ga weer iets kleins zoeken om verliefd te worden op vandaag. Al was het maar een uitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Lekker Igor, doe mij maar een vers bakkie! Ga vandaag maar eens productief wezen geloof ik en van 2 sloopfietsen er 1 maken. Hoop dat het lukt haha. Bijna 3 weken nuchter, en daar verander ik lekker niks aan vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Originally posted by: wervelwindGoedemorgen allemaal,Amber, top! Doe je mee met het dagpact?Igor, doe je ook mee?Sieraad? Madeleine?Dagpact:wervelwindigorquote> nou zo kun je niet weigeren toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 nou mark het gaat goed bij jou dus. een extra koffie met lachroom voor jou dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Igor, hihi! Super! Mark? Doe je ook mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Nou Wervel, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat het inhoud.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Precies wat je onderschrift zegt, Mark! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Oeps, ik moet er alweer vandoor! Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 dan ben ik van de partij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Originally posted by: igor Originally posted by: wervelwindGoedemorgen allemaal,Amber, top! Doe je mee met het dagpact?Igor, doe je ook mee?Sieraad? Madeleine?Dagpact:wervelwindigormarkquote> nou zo kun je niet weigeren toch quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 nou mark laten wij de koffie maar opmaken dan de rest ligt nog op 1 oor. een stukje taart erbij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Goedemorgen allemaal, Dagpact: wervelwind igor mark Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Alleen als het appeltaart is Igor Ben erg zinnig daarin. En een toefje slagroom in de koffie natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Goedemorgen allemaal, eerst maar even koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 warm of koud mark? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Doe maar lekker warm op deze koude morgen, mijn dochter lust ook wel een stukje zegt ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amber1Bella Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Uhm, wat is een dagpact? Ik voel me echt een groentje hoor, tussen jullie doorgewinterde forummers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Amber, ik wist ook niet wat het was tot 30 minuten geleden haha. Maar wat ik ervan begrijp is dat we als we on daarbij aansluiten we drankvrij blijven vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amber1Bella Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Maar als het dagpact is dat we niet gaan drinken, ben ik "in". Net terug van hardlopen, dus nu douchen, ontbijten en on the road... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Ik ga ook even wat baantjes trekken onder de douche! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoedemorgen allemaal,Dagpact:wervelwindigormarkAlbertLytseamberquote> en voor je naar bed gaat vanavond even melden dat je het droog hebt gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden