MM Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goedemorgen allemaal! Ik zit aan de oploskoffie, brrr. Maar ja, moet nog boodschappen doen. Weer heerlijk geslapen vannacht. Zo blij wakker worden en weten dat je niet gedronken hebt. Vandaag een volle week (aan het eind van de dag)! Nu ontbijten met kids en dan verjaardagsfeestje van de jongste voorbereiden, Ik zie het allemaal heel erg zitten, zie nergens tegen op. Dat is o.a. iets wat de nuchterheid met me doet. Alleen moet ik alert blijven op doordenderen, want daar heb ik een handje van en is ook niet goed. Op zoek naar het evenwicht dus. Een fijne dag voor allemaal! MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goede morgen allen DAGPACT Sabine Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Originally posted by: Sabine81Goedemorgen!Aangezien iedereen aan de koffie zit, incl. ik zelf, hieronder een zeer grappige mini docu erover:Koffie, de grootste verslaving ooitEn:DagpactSabineMMquote> Vandaag een week, Sabine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Oeps, zie net dat er zich al weer mensen bijgeschreven hadden. Ga het even rechtzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Jen, sterkte met je vader Ik maak vandaag een was, strijk, stof en ruim dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goedemorgen lieve mensen! Ik heb een gat in de dag geslapen. Mede dankzij een klein tabletje, dat dan weer wel. Daar ben ik niet aan gewent, dus hakt dat er nogal in. Maar het was wel even nodig. Hopelijk begrijpen jullie dat ik nog niet ben bijgelezen. Dat doe ik in de loop van de dag nog. Ook moet ik nog veel PB's beantwoorden, of dat allemaal lukt vandaag weet ik niet. Want naast het forum heb ik ook nog mensen in RL die wat van me willen horen. Maar voor nu blijf ik even hier, lezen en koffie drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 goedemorgen lieve mensen wat is het hier al gezellig zegt mijn vriend nog in de week tegen mij: "ach, dat forum, dat is toch niet echt :angry:" hoe weerleg je nu zo iets? ik vond het echt niet leuk dat hij er zo over denkt, mwa ja... gisteren vergeten kurkdroog af te melden was toch wel superblij dat Madelief terug is Diesel, ik wist niet dat het 2 maanden lang duurt voor kippen terug leggen. Ben er dus terug gerust in, dat mn dametjes nog niet te oud zijn. Ze zien er inderdaad hilarisch uit met maar een half pluimenpakje aan. Jump in de zaterdag! en sterkte aan Ieder-een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allenDAGPACTSabineAlbertLytseMMquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Madelief:heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goeiemorgen Madelief. Wij kennen elkaar nog niet maar ik heb al wel veel over je gelezen en ben heel blij voor je dat je weer thuis bent en zo lekker geslapen hebt! Kus, MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Mogguh Over koffie gesproken..ik ben aan het minderen Valt niet mee overigens Ben een alles of niets type die het woord minderen niet kent Fijne dag nog allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Was ook effe foetsie. Een PB verstuurd....nu wordt het tijd voor mijn lief...en ik. We maken er een sloom weekend van, erg drukke week achter de rug. Beste frummels, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goedemorgen allemaal, Gwen, Sammy, proficiat met jullie jubilea! DAGPACT Sabine Albert Lytse MM Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Dag Sofie. Met die nuchterheid doe ik zeker met je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Nog effe aan jou BamBam; mooi wat je op de draad van gister nog aan Johan gericht hebt geschreven...leer ik ook van. Johan, ook ik wil je niet beledigen. Wil graag op je reageren nogmaals, maar wel het liefst op het moment dat je hier bent. BamBam...je bamt er lekker op los! Way to go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Originally posted by: MarcGoedemorgen allemaal,Gwen, Sammy, proficiat met jullie jubilea! DAGPACTSabineAlbertLytseMM MarcMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Sammy, gefeliciteerd! Misschien wel een hèle belangrijke nuchtere maand in je leven. Dank je wel, Marc! Goede droge dag, lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goedemorgen lieve mensen Zijn de kippetjes van de leg, lees ik Madelief, fijn dat je weer thuis bent meid Frodo, voor jou ook En voor iedereen een vaas \:present::present::present::present::present:/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Gwen 14 maanden! Felies staan ook op het jaarpact maar beter dubbel dan niet;) Voor jou ook Sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Gisteren me niet afgemeld omdat ik 3 wijntjes gehad heb. Ik kreeg eters en wilde daar een wijntje bij schenken om te zien of ik dat kon zonder zelf te drinken. Maar dat wil dus niet Ben voor het eerst sinds jaaaaaaaren 18 dagen droog geweest En gisteren dus niet. Vandaag neem ik de eerste niet!!! Ben ik nu spelbreker? Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: MarcGoedemorgen allemaal,Gwen, Sammy, proficiat met jullie jubilea! DAGPACTSabineAlbertLytseMM MarcMadeliefTruitjequote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Madelief.... Fijn dat je weer thuis bent Ik wens je alle kracht toe!! Weet niet hoe ik je kan steunen maar in gedachten sla ik mijn armen om je heen Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Truitje, je bent zeer zeker geen spelbreker, maar gewoon een mede-alci. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Hallo Truitje, Voor mij ben je geen spelbreekster. Jij stelt toch voor jezelf de regels? Zo zie ik dat in ieder geval. En knap dat je het er bij drie hebt kunnen houden. Ik zou dat niet gekund hebben, had dan vast nog een fles achterover geslagen als mijn gasten weer weg waren... Welkom terug op het dagpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Wijfie! Wens je een fijne dag na een slechte nacht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden