Spring naar bijdragen

Zondag 11 november

Har

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

moggeuh Bo, ja gaat wel weer wat beter hoor, thnx :)

Ja hoor als ut met de grote goed gaat dan zeker ook met de kleine lijkt ut wel :)

Nee joh gaat alleen naar een echt goed "thuis" hoor, pff wat denk je wel nie van me, heb een eputatie van meer dan 20 jaar hoog te houden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen...

@Shahire... yep, vandaag dag 7. Voel me nog wel brak; spierpijn, pien in de bot'n, beetje vaag in mijn hoofd.

Maar... géén trek! Dat is het halve werk! Bedankt voor het vragen.

Binnenkort zal ik ook wel weer uit mezelf gekeerd raken en dan kan ik ook beter reageren op alle andere verhalen en ervaringen.

Een mooie dag allemaal!

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou iedereen die het goed gaat gefeliciteerd en hou je haaks als je het moeilijk hebt, sterkte dan.

Nou tot laterz en geef de kinderen gul vanavond he, denk dat ik maar warme mashmollows ga maken boven vuurkorf en die teveel afkoelen maar opdelen met wie er allemaal zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! :)

Har, intens verhaal! Dat alle radiozenders binnen komen is een zeer herkenbaar verhaal voor mij, wanneer ik ergens ben met mensen en 1 persoon praat tegen mij te midden van een hoop andere mensen versta ik er geen drol van. Iemand die dan verder weg staat verstaat het wel. Ik heb het ook opgegeven om te luisteren, het komt toch niet binnen. Ik ben dus die persoon die verveeld rond zit te kijken ;)

Gelukkig weten mijn vriendinnen dat ze moeten bleren wil ik ze verstaan dus dat gaat wel goed, maar met collega's niet.

Bedankt voor het delen :present:

Krekel: TOP dat je er droog doorheen bent gekomen!! :present: (Ik ga later vandaag op je bericht reageren.)

People, de zon schijnt, ik drink dan ook mijn koffie op, smeer wat mascara op mijn smoel en vertrek zodirect om wat vogeltjes te schieten, niet met een pistool uiteraard :D

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Mijn Will was hier gisteren en we hebben samen gegeten.

Toen ze weg ging was de draad te lang om te lezen, heb ik dus ook niet meer gedaan.

Lekker opgeschoten hier in huis, en vandaag de droge was vouwen en strijken

Sieraad gefeliciteerd

:present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light:

Sabine gefeliciteerd

:heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon:

Marc gefeliciteerd

:rose::P:rose::P:rose::P:rose::P:rose::P:rose::P:rose::P:rose::P:rose::P:rose::P:rose::P:rose::P:rose::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...