Shahire Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Oh kwartje valt....Krèk is Brabants nu nog graag de vertaling haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Krèk=precies. Kom jij uit een Nijmeegs ei? Zijn er daar meer van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 moggeuh Bo, ja gaat wel weer wat beter hoor, thnx Ja hoor als ut met de grote goed gaat dan zeker ook met de kleine lijkt ut wel Nee joh gaat alleen naar een echt goed "thuis" hoor, pff wat denk je wel nie van me, heb een eputatie van meer dan 20 jaar hoog te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Nog 24 nachies slapen Mark, hou vol man. Dan maak je een goede start daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ga een beetje rusten. 3 1/2 uur zit ik al achter de 19 inch. Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Draak, verbaast me niets dat het ook met de kleine goed gaat qua karakter lijken ze geloof ik ook wel op elkaar :D had ook niet anders verwacht dan dat ze goed terecht zal komen hoor want ja met 20 jaar amputatie, uh...eputatie....reputatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik ga weer dubbelen volgens mij heeft Tactive gewoon een limit bij mij erop gezet en gelijk hebben ze zit er alweer te lang achter fijne voortzetting hier en veel sterkte vandaag voor wie het nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Idd Har, ik streep ze af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Har en Rudy jullie verhaal op draad opslaan ? is wel duidelijk zo hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ja Sha elke plaatsing , ook al istie goed, dan nog soort van amputatie he. Zeker als je ze er we bovenop hebt gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goede morgen... @Shahire... yep, vandaag dag 7. Voel me nog wel brak; spierpijn, pien in de bot'n, beetje vaag in mijn hoofd. Maar... géén trek! Dat is het halve werk! Bedankt voor het vragen. Binnenkort zal ik ook wel weer uit mezelf gekeerd raken en dan kan ik ook beter reageren op alle andere verhalen en ervaringen. Een mooie dag allemaal! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Nou iedereen die het goed gaat gefeliciteerd en hou je haaks als je het moeilijk hebt, sterkte dan. Nou tot laterz en geef de kinderen gul vanavond he, denk dat ik maar warme mashmollows ga maken boven vuurkorf en die teveel afkoelen maar opdelen met wie er allemaal zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Sieraad, 7, goed op weg Diesel, snoeperd;), fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ach Bo ook jij welkom hoor, weet je toch Iedereen tensloote, maar ja oa jij zeker , poeh "ouwe snoeperd" noemen ze je dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Nou goed hoor Sieraad, toch die scherven he Nou dan doorpakken he, eerste mijnpaal zit er dan dus op, nu naar maand, top hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedemorgen lieve mensen, Marshmallows boven een vuurkorf..... De geneugten van "buiten "wonen. Yogaklasje. Goede droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ho ho ho Diesel 'ouwe' staat nergens in mijn posting;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedemorgen Gwen Jij ook fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedemorgen allemaal! Har, intens verhaal! Dat alle radiozenders binnen komen is een zeer herkenbaar verhaal voor mij, wanneer ik ergens ben met mensen en 1 persoon praat tegen mij te midden van een hoop andere mensen versta ik er geen drol van. Iemand die dan verder weg staat verstaat het wel. Ik heb het ook opgegeven om te luisteren, het komt toch niet binnen. Ik ben dus die persoon die verveeld rond zit te kijken Gelukkig weten mijn vriendinnen dat ze moeten bleren wil ik ze verstaan dus dat gaat wel goed, maar met collega's niet. Bedankt voor het delen Krekel: TOP dat je er droog doorheen bent gekomen!! (Ik ga later vandaag op je bericht reageren.) People, de zon schijnt, ik drink dan ook mijn koffie op, smeer wat mascara op mijn smoel en vertrek zodirect om wat vogeltjes te schieten, niet met een pistool uiteraard Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Oh ja: ik zit op mijn 8e dag! Joehoe! Een muziekje om vrolijk van te worden: En of course: DAGPACT Krekel Igor Albert Lytse Marc Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goeiemorgen Sabine Mascara op de wangen Ziet dat er niet uit als een vogelverschrikker;)? Fijne dag en geniet van het mooie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hi Bo, Nee als een rugbyspeler, klaar voor de aanval! Of verdediging.. Jij ook een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Das wel de instelling Sabine zeker als je vogeltjes wilt schieten ook handig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goede morgen allemaal, Mijn Will was hier gisteren en we hebben samen gegeten. Toen ze weg ging was de draad te lang om te lezen, heb ik dus ook niet meer gedaan. Lekker opgeschoten hier in huis, en vandaag de droge was vouwen en strijken Sieraad gefeliciteerd :light::light::light::light::light::light::light::light: Sabine gefeliciteerd Marc gefeliciteerd :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Mogge allemaal We hebben weer mazzel,zonnetje schijnt dus word weer tijd om heerlijk te genieten van de dag Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden