kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Moed houden Igor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 goeienmorgen koffie op dus nu was ophangen en douche als er een dagpact komt..wil ik er ook op morgen is het vrijdag..voel nu de trek al naar boven komen en het alleen zijn in het weekend..voor het eerst weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Wat ik mij afvraag kan je wel schoenen aan, ik heb ooit mijn kleine teen gebroken, wat een ellende was dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Dag per dag, ik zag dat altijd heel zwart wit. Heb de afgelopen periode geleerd om het positieve van de vorige dag mee te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: Hannah1Misschien is het het positieve eraan geweest Snoep dat je wat losser van je ex bent komen te staan.Voor de rest is het balen natuurlijk.quote> daar heb jewel gelijk in hannah....ex is echt overvoor hem niet hoor...als hij hoor dat het over is ...nou dan weet ik het wellijk wel of ik gewoon iemand nodig heb...kan goed alleen zijn ...maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen vroege forummers, Graag een verse Hollandse bak, de Kopi Tubroek heb ik met mijn Nasi Goreng al achter de kiezen. @Diesel Net terug van het strand van Sanur, lekker uitgewaaid en gedroogt. Dus zo maar even een lekker vers gemaakt tropisch fruit sapje. Ik zit dus momenteel nog op Bali, a.s. zondag vertrek ik naar Flores. Doe allemaal jullie jassen aan, ik heb hem hier naartoe niet eens meegenomen. Prettige droge dag gewenst en voor degene die moeten werken, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen gefrummelde Allereerst nog even bedankt voor alle feli's gisteren vandaag weer met beide voeten op de aardbodem en door met de dagelijkse dingen van het leven. Jen goed nieuws qua job!! Echt heel fijn voor je! Snoep Nu even terug lezen onder het genot van een kop koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: borretjeDAGPACTSnoepje BorretjeAlbertLytsequote> Goede morgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Bor, natuurlijk gaat het goed, wat zo er mis kunnen gaan? Zolang jij je niet strak in een planning vast zet dan zul je zien dat het allemaal wel losloopt. Voor je zoon is het natuurlijk ook heel spannend, eindelijk een verjaardag wer thuis, hij zal zich denk ik ook afvragen, zal het wel goed gaan allemaal. Probeer daarom voor jezelf geen spanning op te bouwen, ik weet dat dat heel moeilijk is. Maar ik weet ook dat je de kracht in je hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Moet gaan afvallen, mijn favoriete kledingstuk gaat strak zitten:huh: pffff wat een futiliteit eigenlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ik las het woordje ijs dochter kon vanmorgen krabben op de autoruit had ze geen krabber uiteindelijk gelukt maar vanmiddag wel eerst maar eentje kopen lijkt me De horlepiep...klompendans ik kijk wel op afstand Hannah achter de geraniums? Nu al....? Zou overigens zo niet het weekend ingaan met je teen misschien toch morgen nog even naar laten kijken? Snoep veel hier komen in het weekend? Voel je je misschien toch niet helemaal zo alleen Bor, het feit dat je zoon zijn verjaardag weer thuis viert zal voor hem net zo'n groot kado zijn als voor jou als jullie maar samen zijn, dan komt het zeker zaterdag goed! Kameleon, hier idem met kleding dat ga ik vanaf heden eens goed aanpakken heb pas een jurkje gekocht, zou wat zijn als ik die meteen al niet meer pas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: borretjeIk denk dat het ook tijd nodig heeft Snoepje,om te verwerken.Volgens mij wordt het wel een aardig weertje dit weekend.Kun je niet wat inplannen?Misschien even een lange wandeling maken met een vriendin?Samen een kop koffie ergens drinken en zo?Ik bedenk ook maar wat hoor,dat je een beetje afleiding hebt en nog mooier zou zijn natuurlijkals er iemand bij je is waarmee je tussendoor een goed gesprek kan hebben.En/ of gewoon eens hartstikke hard kan lachen om alles.quote> moet het ook verwerkenben gewoon bang dat ik zwak wordt en er toch weer heen gaat..of het op een drinken gaat zetten om het niet te voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ik weet dat ik hier kan komen maar bij sommige problemen is dit gewoon gezeur ik moet maar eens sterker worden..weet alleen niet hoe bij alles wat ik doe..ik heb me eigen ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Bor, het verleden kun je niet meer veranderen hoe graag we soms ook zouden willen we kunnen nu alleen maar vooruit kijken en het anders en beter gaan doen en ze nog een fijne jeugd geven die ze voor de boeg staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 15 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: DieselTrouwens heb Mark nog nooit een krantje mee zien nemen voor hier in de huiskamer quote> Moet je beter kijken Diesel, er ligt een AD een Volkskrant en een NRC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ja bor dat heb ik ook hoor dan denk ik ook bij mezelf denk nou eens aan je kids en vooral de jongste heeft al genoeg mee gemaakt maar ben denk ik bang om alleen over te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 zo nu brood maken voor school en dan weg moet bezig blijven bor je bent lief en wijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Snoep, ik ben ook alleen heb altijd mezelf nog om mee te leven denk ik dan en daar heb ik soms al een hele klus aan mensen fijne dag hier douchen, aankleden en naar afspraak zoefffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Bor ik begrijp je helemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Vandaag een mooie dag om er geen te nemen, ik eindig vandaag gewoon zoals ik begonnen ben........nuchter! Voor diegene die gaat werken succes en de rest geniet van een mooie mistige dag ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: ShahireSnoep, ik ben ook alleenheb altijd mezelf nog om mee te leven denk ik danen daar heb ik soms al een hele klus aan sha...jij bent zo anders dan iksterker ..ik heb ook een klus aan mezelf..maar zit nu alweer te denkendat hij nu heel het weekend zielig alleen zit..ik maak mezelf gek..en dan pak ik de trein en ga ik erheen..en maandag heb ik weer spijtik spoor gewoon nietnu weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: WijnandAik eindig vandaag gewoon zoals ik begonnen ben........nuchter!quote> Geweldige ondertiteling!!Het is dat ik al een passende heb voor mezelfanders had ik deze zeker van je gejat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 en nu echt weg......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: borretjeDAGPACTSnoepje BorretjeAlbertLytseMMquote> Goede morgen allenquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden