Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Heb ik ook hoor Jen, maar laat het hier gebeuren als ik hoor dat anderen hier er gelukkig mee uit de voeten kunnen en er wat aan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Moet even weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 16 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 @madelief: blij je weer te lezen op het forum en sterker als weleer. Ja, Diesel heeft het bij het rechte eind, ik ben hier voor een maandje uitrusten, volgende week naar Flores en de laatste 1 1/2 week naar Lombok. Ik heb met mijn eigen bedrijf in het buitenland wel binding met toeristen, maar nu even rust. @Diesel: jij bent een kenner, Bintang blauw mag de naam alcoholvrij bier niet dragen, het smaakt naar kattepis of zoiets. Liever een vers geperst sapje. @iedereen: een hele fijne dag gewenst en alvast een prettig en vooral droog weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Crisis bij mijn lief. Ik antwoord later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: JenMoet even weg...quote> wordt er aan de deur aangbeld dan nu Jen ???nou dan weet je wie het kunnen zijn , Jehova's of................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jen, Ik heb je toch niet verjaagd? Is geenszins mijn bedoeling hoor! Mensen ik ga wat doen. Von en Igor liggen nog in diepe rust geloof ik. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Mogge Sommige mensen zullen denken wat doet die huttula hier Ze is er al een tijd vanaf van die alcohol Ik wist zelf ook niet goed waarom ik me bij dit forum ging Inmiddels ben ik heel blij met dit forum Het geeft mij een stuk herkenning,leer meer over mezelf Heb dit stukje gemist toen ik stopte... Mensen in je nabijheid valt moeilijk mee te praten..want hun kennen het probleem niet<de verslaving> En in die tijd voelde ik mezelf een vreemde nuchtere eend in de bijt, die zichzelf nog terug moest vinden. En het maakt me weer bewust hoe moeilijk stoppen was.. ik was het bijna vergeten.. Ik wil iedereen een warm hart toewensen Zo en nu mijn spullen pakken want ik ga een weekend naar Berlijn met mijn 3 zussen Geen paniek van hoe moet dat met de alcohol...alleen maar genieten van de heerlijke lange dagen Moet nog wat tijd inhalen toedels fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Veel plezier in Berlijn, Huttula! En wat goed te lezen dat je veel aan het forum hebt. Ik ben er nog maar net, maar ik voel ook heel sterk dat het me goed doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Huttula, ja das wel lekker he niet zoveel zware extra bagage mee nu Nou geniet er lekker van en maak de boel daar dan maar nuchter onveilig he , ja ja die nuchtere Hollanders he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Hele fijne tijd Huttula, met je zussies. Wat een rust geeft dat... Niet meer hoeven scoren. Ik herinner me een citytrip met ouders en zus naar Barcelona en had stiekem een 5 literpak wijn in mijn koffer. Nee, dà t is ontspannen genieten. Mooie, steunende postings heb je Huttula! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Huttula, Je bent juist een aanwinst hier. Veel plezier in Berlijn. Nu mn bad induiken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Hahaha, wijn naar Barcelona.... Hoe "insane" wil je het hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Oh Gwen wat herkenbaar!! Hier nog zo'n geval..... Sinds ik nuchter ben heb ik niet meer gereisd. Maar ik denk dat het heel anders zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 goede morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Oh en gister nog een huidanalyse laten maken...voor mijn leeftijd had ik een goede elastische huid Vergeleken bij 2 jaar geleden had ik een droge oude huid <kon je ook helemaal niet zien> Dus al die buitenlucht en een gezonde levenstijl word mijn uiterlijk er nog jonger op ook en wel zonder botox JOEHOE....love myself :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Heel anders, haha, , nuchter zie je eindelijk waar je bent! Geniet van je badje... Igor...lekker uitgeslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ja wijn naar Spanje is als kaas mee naar Nederland, maar ja ach laatst gingen we naar Indonesie en hadden we meer kretek mee dan verwacht, soort dubbel ingepakt pfff moesten wel zelf erom lachen en terwijl er hier zo moeilijk aan te komen is. Oja we moesten ook een stuk kostbaar stof meenemen daarheen wat eerst hierheen was gekomen, pff en leg dat maar eens uit bij de douane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Oh en ik nam voorheen altijd een grote fles sterke drank mee ...nam minder ruimte in beslag Ook best wel lachen soms als je eraan terug denkt...eh wat je dan nog kunt herinneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Bor, nutteloze tip ;bij de groothandel! Als het maar veul is/was. Trouwens, toen ik eenmaal met die pakken aan de slag ging, was het hek behoorlijk van de dam, en de beer los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Diesel....eh, kretek mee naar Indonesiè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 trouwens Romu, lemon grass in frisdrankje erg lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: gwenBor, nutteloze tip ;bij de groothandel!Als het maar veul is/was.Trouwens, toen ik eenmaal met die pakkenaan de slag ging, was het hek behoorlijkvan de dam, en de beer los.quote> Wil ik wel ff wat bij toevoegen...je hebt er wel een dagtaak aan ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ok, de AA dus. Ik zag ooit een paar aanhangers toen ik nog in het ziekenhuis was, en ze jaagden me angst aan. Heel hun leven draaide om alcohol. Totaal. Volledig. Elke avond naar de AA om over alcohol te praten. Ik vond dat deprimerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 En nu zit ik op een forum elke dag over alcohol te praten :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Huttula, en al die tijd heb ik nu over om hier te gaan zitten kakelen! Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden