Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 November

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit zijn nog eens momenten om trek te krijgen; Als de supermarkt dicht is.

Hij kwam razendsnel opzetten. Daar zit dus kennelijk mijn valkuil. Ik bedacht me opeens dat ik tot vrijdag moet wachten op antwoord en dat ik het toch niet word. Toen bedacht ik me dat bier wel de uitkomst zou bieden, want dan kan ik alles even vergeten.

Kijk ik op de klok, is het 21.10u. Jammer, maar helaas. Dus ik heb maar een kom Bitterkoekjesvla met slagroom gepakt. Tja, heb iets met Bitterkoekjes momenteel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, das lekker Madelein, stel dat de super nog open was geweest, was je dus drank gaan halen, ff vergeten, morgen wakker worden met een kater EN het gevoel dat je toch niet wordt aangenomen... dubbele reden om nog meer te gaan drinken, overmorgen wakker worden met.... en dan krijg je vrijdag met een driedubbele kater een telefoontje of je even wilt komen tekenen en dan heb je een dranklucht om je heen van hier tot Jericho.... zou een leuke start zijn he?

Dan toch maar goed dat de super dicht is.

En morgen maar iets verzinnen om de trek voor te zijn he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een beetje krom geformuleerd, Gwen. Mijn valkuil is mijn onzekerheid en het feit dat ik momenteel vind dat er teveel minuten in een dag zitten. Ik zou graag weten waar ik aantoe ben, al zit daar gelijk weer een valkuil; Als ik word afgewezen, dan krijgt mijn zelfvertrouwen ook een deuk en dan is de weg naar de supermarkt snel gevonden.

Mijn geluk vandaag is dat de supermarkt dicht was op het moment dat ik drankgedachten kreeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wit/rode flesjes... klopt helemaal :$

Akelei,

ik gebruik inderdaad baclofen, maar dan als minderaar. Ik vind het niet simpel om daar op dit forum open over te praten, want volgens bb kan het absoluut niet om te drinken bij baclofen.

Wat er ook van zij: tot hiertoe is het me goed gelukt: ik had zelden of nooit craving en dronk matig. Sinds ik een job in het vooruitzicht heb, zit ik weer in de gevarenzone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
En dat gaat je vast lukken Jen.

Ik kende het nummer trouwens niet.
Heb het net even zitten luisteren en de tekst erbij gezocht.
Pffff, behoorlijk triest... maar wel mooi.
quote>

Ik kende het nummer ook niet... 'k heb voor jou een nummer opgezocht dat "Yvonne" heet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even inloggen om zonnetjes

een hart onder de riem te steken

met het goede nieuws.

Ontlading is niet zo verwonderlijk

na alle spanning.

Brrr pudding, ben ik even blij

dat ik dat niet lust.

Gruwelijk.

Jen, heel veel succes morgen,

way to go!!!

En super dat je zelf je valkuilen

herkent en er mee aan de slag gaat.

Ik ga de PC afsluiten,

een beetje tv kijken en de rest van de avond

blijft het bij mij dweilpauze, ik doe niets meer.

Slaap lekker voor straks en nog een

fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...