Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 November

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Lavendel1,

Ik had van kindsbeen af wél een handleiding voor 't leven. De Bijbel. Fijn geinterpreteerd door een religieuze beweging. 't gaf me 't gevoel alwetend te zijn. Tsja, 't is lastig leren als je alles al weet. Dat heeft een hoop bepaalt hoe 'k in 't leven stond en naar de wereld keek. Tot de dag van vandaag (ver)hindert dat mij. En dat moog'lijk voor de rest van m'n leven.

Sorry, je stiefzoon ligt nu te vechten voor z'n leven. Sterkte. Zijn de prognoses goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben momenteel fragiel, Smik. Vorige week vrijdag zat ik erover. Ook vandaar dat ik die oude successen onder de loep neem, denk ik. Mijn verpleger kent me uit vroeger tijden, en zegt dat ik heel veel progressie heb geboekt. Maar ik merk dat ik alert moet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal me voor vandaag nog even droog afmelden. Straks lekker slapen. Wil nog even het één en ander voor mezelf op papier zetten. En laptops zoeken. Heb een hele mooie geadviseerd gekregen bij een winkel, met een I5 processor, wat ik ook nodig heb, maar hij ligt 200 euro boven mijn butget.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is niks aan de hand hoor Jen. Me gewoon weer niet in kunnen houden.

En dat duurt dan weer helaas een dag of vijf - zes of langer.

En dan komt het besef terug. Wat een zwakke actie weer.

Maar ik laat me nog steeds niet uit het veld slaan.

I'll be back

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lytse

Nee ik pak nog niet alles tegelijk aan maar achter elkaar. Blowen 2 weken eerder dan drinken en roken ga ik over een paar weken mee stoppen. As zaterdag is mijn 1e vrije dag en dan heb ik 3 weken vrij voor verhuizen. Ergens in die tijd ga ik proberen te stoppen met roken. Tijd hebben voor hardlopen is dan een must. Nu rook ik lekker nog even door want het helpt me tegen de trek van drinken. Van trek in een blowtje heb ik opvallend weinig last.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...