irunalone Geplaatst 22 november 2012 Rapport Geplaatst 22 november 2012 Ga zeker gezellig meebabbelen op de dagdraad en blijven vertellen hoe koud ik het heb. Kijk de kerstman maar even lief aan voor een warme kruik! Jullie ook zo koud? WEL vier dagen nuchter! Voor straks lekker slapen en morgen gezond en fris weer op.
Jen Geplaatst 22 november 2012 Rapport Geplaatst 22 november 2012 Hm, het is hier ook wel redelijk fris in huis, maar dat komt omdat ik de verwarming niet heb opgezet. Is het een bijverschijnsel van de detox, denk je? Lekker onder een dekentje kruipen dan!
irunalone Geplaatst 22 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst 22 november 2012 Ik denk het, ben sinds maandag zo koud, mijn thermostaatje is in de war! aLs het daar echter bij blijft dan doe ik het ervoor hoor! t wordt vanzelf weer zomer ooit. Ga nu idd lekker onder de wol, trusten.
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Rapport Geplaatst 22 november 2012 truste meis en als je weer mee komt kletsen mag je op ons dagdraadje hoor' je hoeft niet steeds een nieuwe aan te maken:)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden