huttula Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 weet ff niets te zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Welterusten Lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 weet ff niks meer te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Smikk, aub! Alles wat ik doe, doe ik zonder instemming van mijn ouders, vrienden, forumleden. Niemand, maar dan ook niemand zet me aan het drinken, behalve mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Wel eerlijk om het te vertellen...ken dat van toen ik nog dronk loog ik alles bij elkaar Eerlijkheid duurt wel het langst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Je hoeft hier ook niet altijd wat te zeggen huttula Verbaas je slechts over je eigen gedrag... Goedenavond trouwens allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ow, en als ik mag blijven, dan zet ik een nieuwe ronde in. Ik ga niet meer weg, als ik dus mag blijven. Want ik heb echt hulp aan jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 'k heb nog trek in een snack. *gerommel in de keukenkast* Yes, een pak walnoten, gezouten. Nu me bedwingen en niet alles opeten. Zelftucht is een deugd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Hoe trots was je niet dat je nuchter was... was het niet een stemmetje ofzo in je hoofd die dat wil doen drinken Ik had altijd een 2 strijd in mijn hoofd...en 1 kon er maar winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 zo, goeienavond frummers eindelijk uitgewerkt vandaag en wil ik even chillen met jullie lees ik van alles wat ik eigenlijk niet wil lezen. Gelukkig ook mooie dingen. en ben er tegelijk met Witje weer eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ja hoor Madelein, zet jij maar lekker een nieuwe ronde in!! Bedankt ook voor de melding, dat is zo ontzettend helpend... Beschrijf je zo ook nog even of je het lekker vind en hoe je gevoel is als je de nieuwe ronde ingezet hebt? Lijkt me geweldig om te lezen hoe dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Madeleine, natuurlijk mag je blijven. Wat is dat nou? Ik weet hoe je je voelt maar niet alles is gelijk verloren. Ook al denk je nu van wel. Morgen opstaan en weer doorgaan op de ingeslagen weg! Er worden hier vaker knietjes afgeveegd. Ook door mij. Maar probeer nu te stoppen met drinken want je gaat jezelf alleen maar zieliger voelen en overtuigingen aanpraten die niet terecht zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Heeee Jane Helemaal bijgelezen? Dat is idd erg lang geleden. Leuk dat we tegelijk zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ja hoor Lytse, 1 flesje op, erg last van me keel en rug door de autorit. Maarja das natuurlijk niks he. Dus maar gestopt, was al heel lastig omdat ik veel flesjes aangeboden kreeg. Wel was er 0.0 in huis gehaald na een telefoontje, tjah goeie ex- baas he :-), tjah blijft een goeie maat zo, zit hij met dat spul wat ik nie heb opgedronken, tjah moet ik toch maar wat vaker langs :-) Maar was wel lastig hoor, maar wist ik vantevoren he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Jane4! Hoe is 't? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ha Diesel, toch knap van je dat je afgeslagen hebt hoor. En maandag weer naar de dokter toch? Voor je keel, dat gaat ook maar niet over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Huttula, vanavond zei bij de eerste slok maar één iets, iets. De engel kan het niet altijd winnen. Verder snap ik de negatieve uitlatingen. Ik kan er niet eens op ingaan, omdat de uitkomst iets is dat we allen weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Heee Witte vervelend lief nichtje , alles goed met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ja zit er wel in Travel, tjah wil ik ooit met jou gaan, zal ik dat ook moeten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ja zit er wel in Travel, weet nu al dat ik nerveus van je wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Madeleine, 't is zoals 't is. Morgen weer een frisse(?) start. Met een schone lei, weliswaar. Dag één. Niet om je te sarren, gewoon de realiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Je raakt toch niet in de war van me Diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Jaaa het gaat heel goed met je vervelende lieve nichtje... Maarre heb jij je pak al laten stomen?? Als t allemaal een beetje meezit voor tante bol dan moeten we opdraven om getuige te zijn:D Hoe is t met je gezondheid? Het laatste wat ik weet, is dat ik dacht toen ik je las wat een eigenwijs... hij moet naar de dokter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Travel , begin al te stotteren zeg, zou bijna bij Madeleine langs gaan voor drinkje Nee hoor, schrik maar nie hoor meiz. Ja nu haal ik alles door elkaar, komt misschien omdat ik aan "moeilijke(re)" woorden zat te denken om iets duidelijk te maken, terijl het ook gewoon met dagelijkse woorden voor de gewone mensch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: MadeleineHuttula, vanavond zei bij de eerste slok maar één iets, iets. De engel kan het niet altijd winnen. Verder snap ik de negatieve uitlatingen. Ik kan er niet eens op ingaan, omdat de uitkomst iets is dat we allen weten.quote> Is ook niet negatief bedoeld..denk dat jij al heel goed bezig bent om te proberen om te stoppen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden