Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 He Witte weet jij nu weer meer dan ikke, is altijd zo he. Jij weet altijd alles eerder, waarom gebeurt dat nou toch altijd Dus kan ik me pak met Jane toch meegeven de sauna in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: witteJaaa het gaat heel goed met je vervelende lieve nichtje...Maarre heb jij je pak al laten stomen??Als t allemaal een beetje meezit voor tante boldan moeten we opdraven om getuige te zijn:Dquote> Gaat tante trouwen???? :DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 tjah maandag HA bellen want AB slaat nie aan lijkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Tja, dat krijg je als je niet meeleest ben je niet van alles op de hoogte anderzijds soms ook hèèl fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Aaah Sha , jij wist ook nog nix ervan ach dan komt ut gewoon omdat nichtje echt Aagje is he Smikk trek het je niet zo aan hoor, jij heb het wel droog gehouden ondanks dat je je teleurgesteld voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: bolletjeNu doet mijn neef het. En das een hele goeie, die heeft mijn huiskamer ook gedaan. Heerlijk mensen ik ben blij.Over een paar weken wordt mijn keuken gedaan. Dit wilde ik eerst zelf doen maar laat het nu doen, dan weet ik zeker dat het goed gedaan wordt. Heb hem net en berichtje gestuurd en gevraagd of hij met me wilde trouwen.Pompidompidom.quote> Wel goed lezen jullie he...Die tante van ons moet wel goed in de gaten gehouden worden.Ik hoop alleen 1 ding dat het niet "neef"Diesel is die ze ten huwelijk heeft gevraagd???NOu ja trouwen met je neef, moet kunnen he in 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Yep, Smikkie, ik precies eender. Ik kreeg daarstraks kritiek, en daar had 'k ook wat moeite mee. Ach, 't is alweer opgeklaard. 'k ga zo wel naar bed, mensen. Nog een theetje (kamille) en dan... Snurken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Misschien beter je bed in Smik?? Een leeg gevoel hebben is ook niet zo geweldig toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Nou Witske, zou misschien nog zomaar eens kunnen dat het neef Draak wordt zou dat pak dan maar snel aan Jane meegeven Draakje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Hey kanjers! Heb niet terug gelezen, sorry. Ben moe maar zeer voldaan. Een onwijs gezellige loop met zeker 10 rennende Sinterklazen en 20 zwarte Pieten. Iedereen was aan het zingen en bekleed met lampjes. Het was zo super! Leuke sfeer, aardige mensen, alleen superkoud en nat, brrrr. Al met al een geslaagde avond. Iedereen kracht gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Snurkse Gunn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Smikkie, ik heb maar een vlaag van zonet meegekregen waarom heb je een leeg gevoel omdat een ander heeft gedronken en jij niet of omdat je hebt proberen te steunen denk dat je juist trots op jezelf mag zijn omdat je niet gedronken hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Kijk dat zijn mooie verhalen daar hebben we wat aan Je doet je naam eer aan Runningliesje... Goed van je!! en dat ondanks je knie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 mijn vraagteken doet het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 ha Gunn! ja hoor Diesel ik trek het wel even aan de sauna in stinky stink stink:$ jij denkt vast aan een stoomcabine:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 nee ikke neefJE hoor en kan nie verfen en kan nie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 en hoe heeft je knie het gehouden Liesje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ben ik helemaal met je eens Smikkie. 300% zelfs. Het klopt echt dat iedereen hier met een groot probleem zit. Iedereen is hier serieus bezig met dat probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Hey RL, Heb nog aan je gedacht hoor. Super dat het zo leuk was!! Wel lachen met die Sinterklazen en Pieten natuurlijk. Smikkie, take it easy! Zal ik je 'ns wat leuks vertellen? Macy Gray komt weer een superconcert weggeven in de Melkweg. Dus als je van haar soul en muziek houdt - dit keer is het ook een tribute aan Stevie Wonder -kun je nog kaartjes bestellen. Deze dame gaat zeker te weten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 als je jezelf leeggeeft Smik wordt het misschien tijd ook te leren eens wat te nemen? oh en Sha, ik ben bruidsmeisje zeg het maar vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: SmikkieLigt aan mij Witte en Sha.Ieder pakt en neemt zn deel, ben meer een gever.Leeg is ook soms okay.quote> En dát maakt jouw tot een geweldige verpleegkundige, denk 'k. Je bent begaan met mensen. Maar, dat is emotioneel héél afmattend. Heb je binnenkort iets leuks in 't verschiet? Vakantie of een dagtripje oid? Daar lijk je wel aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Smik, kan ook heel goed zijn dat je dingen soms teveel aantrekt maar je kunt nu eenmaal niet altijd een ander redden en zeker al hier niet hier moeten we het uiteindelijk echt zelf doen zolang bij sommige nog niet definitief de knop om is kunnen we trekken wat we willen maar uiteindelijk trekt het bij jezelf de energie weg dus ook proberen van je af te zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: SmikkieHet is wel eerlijk als forummers het eerlijk zeggen/tikken. Hoeven ze niet te doen natuurlijk.Voel me wel leeg nu, nog leger dan ik hier kwam. Maar goed thats life.Heb ik maar mee te dealen idd.quote> ondanks het lege gevoel trots op jezelf wezen.het liefst zie ik iedereen ook nuchter...of het gevoel van nuchter zijn beleven.maar ja je kunt nu eenmaal niet de hele wereld redden..en een ieder heeft zijn eigen strijd te gaanIk hoop dat je wel een beetje kunt slapen ondanks dat lege gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Jane bruidsmeisje en ikke dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Gaan we samen Smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden