BamBam Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Wat een drukte zo laat op de avond. mooie postings gelezen. Dank daarvoor. Slaap wel allen, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Truste Bam, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Hee Bammie... welterusten goenacht Wijfie ook wat gaat iedereen vroeg naar bed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Slaap wel allemaal, Ik moet nodig opslomen. (komt die niet van jou, Bam?) Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Alfje, palfje, het is morgen weer werkendag:( dus motte we nou ff koese. De uren voor twaalven tellen dubbel, zegt mijn mem. Dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Nou Gwen, wel via mij maar is bedacht door mn overleden ex. Ik vind het zo leuk dat het woord erin is gebleven. Is ze toch ook een beetje hier. Vinkwel mooi. Ja, opslomen voor men gaat slapen. Dus tv uit, pc uit, geen moeilijke gesprekken meer voeren maar in de rust voor de rust. Snappie? Doeiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Daar mag ik ook wel eens mee beginnen, opslomen. Het wordt bij mij steeds later op de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ok Albertina, bij deze dan, het was jouw verhaal;) Ik noem niet zo maar even namen. Even voor de goede orde, alcoholisme heeft me alles afgenomen. Ik ben door een enorm diep dal gegaan om te komen waar ik nu ben. 20 jaar ben ik bezopen geweest. Ik heb vaak de keuze gehad, of stoppen of alles verliezen. Uiteindelijk heb ik alles verloren. Ja, drank maakt alles kapot en vaak moet je als alcoholist rock bottom gaan om dat in te zien. Maar ik weiger het om me zielig te voelen. Ik heb het zelf stuk gemaakt, nu moet ik het zelf zien te lijmen. En dat probeer ik te doen door positief uit mijn lodderige ogen te kijken, op naar de volgende dag als het even niet mee zit. Ik heb het niet makkelijker/moeilijker dan jullie, maar ook niet makkelijker/moeilijker dan een ieder ander op deze aardkloot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 ja Bam als mem het zegt het orakel spreekt en dat dient gedachteloos te worden opgevolgd ook omdat ze gelijk heeft alhoewel ik moet dat eens nazoeken.. over die uren voor 12 kom daar nooit aan toe..:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ja jong, ga es naar bed joh. En gooi die pc uit. En niet stiekem je tablet oftwel aaaaaaaiiiipad, mee naar bed he. Pas op! Gna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Hoi Zeker een aanrader om met de storm een flinke wandeling te maken, vooral tegen de wind in.. Zo laat nu die werkweek maar komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Haha, Alf, voor jou zijn de dagen blijkbaar niet lang genoeg. Het orakel begint zichzelf wel steeds vaker te herhalen, heb ik vandaag gemerkt. Tja, ouderdom komt met gebreken. Nou Heintje is nu echt weg anders wordt dat slapen het eerste uur weer nix. Toedelssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Pas op Bor het is verre van verstandig om Bam of haar mem in twijfel te trekken... Bam heeft neit voor niets de naam Bam Bam de gesel uut Fryslan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Originally posted by: AlfPas op Bor het is verre van verstandig om Bam of haar memin twijfel te trekken...Bam heeft neit voor nietsde naam Bam Bam de gesel uut Fryslan....quote> BB says: YEP!!!!!!!YIHAAAAAAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Truste bam en de groeten aan je herhalende mem een herkenbaar fenomeen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik wacht even met een volgende posting tot Bam Bam werkelijk vertrokken is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 O nee, dan zit je goed Bor niets te vrezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Zo tegen minuut negenB) Ben weg Alf, hahahaha lafaard. Tok to joe leeeter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Marcel, dat is een mooie strategie, als het een dag even niet zo gaat is er altijd weer een nieuwe dag. En als het even niet gaat terugkijken op dagen dat het wel goed ging. En ik voel mezelf beslist niet zielig, dat ben ik niet, wellicht komen mijn berichten zo bij jou over, dat spijt mij dan. Ik heb het geluk gehad niet rock bottem te gaan, ik heb mijn eigen lot in handen genomen door mezelf te laten opnemen. Overigens, toen ik werd opgenomen dronk ik niet meer, ik was totaal opgebrand zwaar depressief en ziek. Daarmee ben ik niet zielig, het is mij overkomen en ik blijf erbij dat een ieder dat kan gebeuren. Om in te zien dat ik het gewoon niet in mijn eentje kon heeft een paar jaar geduurd. Ik moest kiezen of delen, dus ik heb gekozen, daar ben ik nog elke dag dankbaar voor. Maar zielig ben ik niet, ik ben slechts een mens, niets meer en niets minder. Ik vind het ontzettend knap en mooi dat je zo positief blijft en gun je van harte dat ook jij je leven weer op een goede manier kan gaan oppakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 haha, ja ik ken dat ik heb de leeftijd dat ik altijd met veel plezier naar de de Flintstones keek.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Mooi gezegd Tina krijg ik niet voor elkaar moet dat ook eens leren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Alf, oefening baart kunst, ook jij kan dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Zo, de was is gevouwen en opgeborgen. Ook de wasmachine is klaar met z'n programma. Om 't nu nog te drogen is 't te laat voor. M'n droogtrommel maakt daarvoor iets teveel kabaal. Vinden de buren niet leuk. 'k ga nu nog even een klein ommetje maken en dan is 't weer tijd 't bed op te zoeken. Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 mag ik even tussendoor? Ben nog droog en wil droog naar bed, MAAR IK HEB NOU ZO'N *******-TREK!!! hartkloppingen en snelle ademhaling en .................manlief is naar bed en uhh, (ik weet dat het over gaat, maar nu ben ik -zucht-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 En voel je al weer wat beter Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden