Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ach ze kunnen het miss ook heel makkelijk vinden en er open over zijn hoor A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ja en dat je dat niet via via te weten komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Nee gewoon dat jullie het vervelend vinden dat het lijkt of jullie op de gang zitten en dat zij dat toch ook wel liever prive houden, ook in verband met je dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 A3, ze zijn van de generatie die denken dat de wereld van hun is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 ja je kan altijd wel de opmerking krijgen van " dan moet zij of jullie maar gezellig meedoen. Maar daar moet je maar van te voren een gevatte opmerking voor verzinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Het lijkt me inderdaad echt moeilijk om zoiets aan te kaarten. Echt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ja als ze willen dat andere meegenieten dan moeten ze dat maar in een tentje op een camping gaan doen En jullie zitten niet op prive voorstelling te wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Hihi Diesel, je hebt helemaal gelijk, maar om er over te beginnen.... pffff. Inmiddels is het voor mij weer de hoogste tijd om de douche op te zoeken. Maak er een mooie dag van luitjes. Laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 tuurlijk Vonn, ik zou ook ff goed er over na moeten denken wanneer ik dat zou doen hoor, jij ook fijne dag hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Goedemorgen mensen! Is er nog koffie? Even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Toch zal ik het moeten zeggen... hoe.. ik zal wel zien, vaak komt er wel een moment.. ik zie wel, nu maar hopen dat ze moe zijn en we vannacht door kunnen slapen. Gelukkig slaapt dochter aan de achterzijde van de woning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Fijne dag Vonne:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Kame, Gênante situatie lijkt me! Maar ik zou er ook iets van zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ja maar MadeLief, jij zou met1 in je lak pakje met masker op en zweep erheen gaan om nog dominanter over te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Hahaha Drakie toch! Niet iedereen weet dat ik zo'n pak heb.... sssttt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ik zal het heel begripvol brengen LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ik kan altijd nog de buurtbemiddeling inschakelen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ja Kameo, vragen of hobbykamer ook naar andere kant van hun huis kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 jullie hobby heeft daar tenslotte ook haar kamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Jaa, laat ik dat voorstellen, slim plan Draak:D In het begin dacht ik, huilt onze dochter, later, waarom blaft de roemeense... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 goede morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 goedemorgen tarzan, euh, iedereen :-) o Kame, ik zou gek worden als ze me telkens uit mn slaap halen origineel zijn ze wel anders ;-) meid, ik zou een beleefd maar duidelijk briefje in hun brievenbus droppen misschien zelfs anoniem dan hoeft niemand openlijk te blozen succes hoor ben me mentaal aan het voorbereiden om te gaan werken na het mooie weekend en de nachtmerries uit mijn hoofd aan het jagen van deze nacht, van waar kwamen die nu toch allemaal?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Moggel! wat een onderwerp op de vroege morgen zeg haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Originally posted by: MadeliefGênante situatie lijkt me!quote> Het gênante zit altijd bij de ontvanger en nooit bij de situatie want wat mensen ook doen in hun slaapkamer is hun goed recht zolang het met wederzijds toestemming is en niet te gewelddadig en ze hebben er duidelijk plezier in, het laatste wat je imo moet doen is met gene dit gesprek beginnen. Dat geeft irritatie en wie weet een provocerende opmerking van doe gezellig mee. Mensen met gene over sekualiteit een beetje pesten zou ik ook toe geneigd zijn.Die opmerking over kan die hond wat zachter blaffen en dit met een ontspannen vriendelijk ik-oordeel-niet-en-ik-lach-ook-niet-uit gezicht zou ik doen. Anoniem briefje is ook een goede optie. Dan hoeft idd niemand zich te generen en kan je gewoon buren blijven zonder steeds aan Tarzan te denken en zij kunnen dit zonder zich als Tarzan bekeken te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden