Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Moggeg A3 en zo de rest der Gefröbelde.

"k Hou het eerst maar ff bij bakkie leut hoor, oja en lekker kretek.

Dat doet me denken al een tijd nix uit Indonesie gelezen, of ligt dat nu aan mij?

Geplaatst

Goeiemorgen mensen,

ik kom ook even mijn kop laten zien en gezellig mee ontbijten.

'k Heb de laatste dagen niet zoveel van me laten horen, maar ik las wel mee.

Geplaatst

Heb ook nog eens zitten denken over het probleem met de buren, zou je er niet zo'n zingende boodschapper, voor felicitaties etc. , opaf sturen . Er kan gekozen worden uit verschillende outfit's ;-)

Geplaatst

Goede morgen Adrie, Jen en Kameleon.

Zo, heb het rondje douche en plamuur al gehad en zit achter een grote beker thee inmiddels.

Kon het even niet laten te kijken bij de discussie over eten van gisteren.

Ik ben bezig in de 'de Voedselzandloper' , vind het een pittig boek en ik denk dat er heel veel wijsheid in staat.

Zo, eerst de thee nu even...

Geplaatst

Wat een hummel, nou, denk dat je buren even aardig blijven hoor.

Ze gaan je misschien nog wel aardiger vinden.

Je hebt het over adopteren..... asielhondje?

Adrie, don't worry, dat van die slabladeren komt zeker uit het konijnenhandboek of zo? :D

Geplaatst

Yep, Yvonne, asielgevalletje. Dat mijn leven energieker zou moeten maken. 'k Weet niet of de mensen van 't asiel deze lamme plant zien zitten als toekomstig baasje.

Geplaatst

goede morgen frummels.

Har 2.5 jaar das een bosje:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: verdient.

jen DOEN zo'n skeetie

zo en nu..... KOFFIE

Geplaatst

's Nachts blaffen zal ik wel kunnen vemijden, overdag zal ze twee à drie dagen alleen zitten. Nu ja, met mijn andere hond he. Zij in de bench en de andere vrij, kan dat eigenlijk?

Geplaatst

A3 heb veel buren gehad hoor, hiervoor nog in 't "letterlijke" midden van een flat gewoond en met veel dieren en mensen over de vloer. Maar hier zie je de buren ook wel, als je door bomen beetje heen kijkt, maar leven en laten leven he, maar elkaar niet (bewust) lastig vallen. Oja en als er dan vuur is........geen autobanden erop gooien

Geplaatst
Originally posted by: Jen
's Nachts blaffen zal ik wel kunnen vemijden, overdag zal ze twee à drie dagen alleen zitten. Nu ja, met mijn andere hond he. Zij in de bench en de andere vrij, kan dat eigenlijk?quote>

Ja hoor Jen zou heel goed kunnen.
Hoe oud is de "kleine" ?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...