Spring naar bijdragen

dinsdag 27 november

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen Adrie, Jen en Kameleon.

Zo, heb het rondje douche en plamuur al gehad en zit achter een grote beker thee inmiddels.

Kon het even niet laten te kijken bij de discussie over eten van gisteren.

Ik ben bezig in de 'de Voedselzandloper' , vind het een pittig boek en ik denk dat er heel veel wijsheid in staat.

Zo, eerst de thee nu even...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen frummels.

Har 2.5 jaar das een bosje:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: verdient.

jen DOEN zo'n skeetie

zo en nu..... KOFFIE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3 heb veel buren gehad hoor, hiervoor nog in 't "letterlijke" midden van een flat gewoond en met veel dieren en mensen over de vloer. Maar hier zie je de buren ook wel, als je door bomen beetje heen kijkt, maar leven en laten leven he, maar elkaar niet (bewust) lastig vallen. Oja en als er dan vuur is........geen autobanden erop gooien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
's Nachts blaffen zal ik wel kunnen vemijden, overdag zal ze twee à drie dagen alleen zitten. Nu ja, met mijn andere hond he. Zij in de bench en de andere vrij, kan dat eigenlijk?quote>

Ja hoor Jen zou heel goed kunnen.
Hoe oud is de "kleine" ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...