Gast A3 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 / Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Goedemorgen A3, Lekker die vette broodjes;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Moggeg A3 en zo de rest der Gefröbelde. "k Hou het eerst maar ff bij bakkie leut hoor, oja en lekker kretek. Dat doet me denken al een tijd nix uit Indonesie gelezen, of ligt dat nu aan mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Goeiemorgen mensen, ik kom ook even mijn kop laten zien en gezellig mee ontbijten. 'k Heb de laatste dagen niet zoveel van me laten horen, maar ik las wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 hee hoo Kameo goeie moggeuh ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Heb ook nog eens zitten denken over het probleem met de buren, zou je er niet zo'n zingende boodschapper, voor felicitaties etc. , opaf sturen . Er kan gekozen worden uit verschillende outfit's ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 hahaha, Tarzan en Jane die uit een taart springen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Het houdt je bezig Draak LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Denk je dat dát zijn onbekende terrein is A3? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Goede morgen Adrie, Jen en Kameleon. Zo, heb het rondje douche en plamuur al gehad en zit achter een grote beker thee inmiddels. Kon het even niet laten te kijken bij de discussie over eten van gisteren. Ik ben bezig in de 'de Voedselzandloper' , vind het een pittig boek en ik denk dat er heel veel wijsheid in staat. Zo, eerst de thee nu even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Pffff, Jen en Diesel ook goedemorgen natuurlijk. Ik heb nou zo maar het gevoel dat dat helemaal geen onbekend terrein voor Diesel is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Heb aan de andere kant leuke buren, er wonen hier verder allemaal leuke mensen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ik tot hiertoe ook. Maar nu wil ik een hondje adopteren. Zouden mijn buren dan leuk blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Wel dat blaffen he, dat weet ik dus niet. Ze is nogal aan de erg levendige kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Wat een hummel, nou, denk dat je buren even aardig blijven hoor. Ze gaan je misschien nog wel aardiger vinden. Je hebt het over adopteren..... asielhondje? Adrie, don't worry, dat van die slabladeren komt zeker uit het konijnenhandboek of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Jen, maar je kunt er wel voor zorgen toch dat ze 's nachts niet blaft in ieder geval. En overdag toch ook niet aan één stuk door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 wat een skattie Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Yep, Yvonne, asielgevalletje. Dat mijn leven energieker zou moeten maken. 'k Weet niet of de mensen van 't asiel deze lamme plant zien zitten als toekomstig baasje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 goede morgen frummels. Har 2.5 jaar das een bosje:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: verdient. jen DOEN zo'n skeetie zo en nu..... KOFFIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 's Nachts blaffen zal ik wel kunnen vemijden, overdag zal ze twee à drie dagen alleen zitten. Nu ja, met mijn andere hond he. Zij in de bench en de andere vrij, kan dat eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ik ben aanhanger van veel vlees en zuivel :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 A3 heb veel buren gehad hoor, hiervoor nog in 't "letterlijke" midden van een flat gewoond en met veel dieren en mensen over de vloer. Maar hier zie je de buren ook wel, als je door bomen beetje heen kijkt, maar leven en laten leven he, maar elkaar niet (bewust) lastig vallen. Oja en als er dan vuur is........geen autobanden erop gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 goeienmorgen dagpact snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Originally posted by: Jen's Nachts blaffen zal ik wel kunnen vemijden, overdag zal ze twee à drie dagen alleen zitten. Nu ja, met mijn andere hond he. Zij in de bench en de andere vrij, kan dat eigenlijk?quote> Ja hoor Jen zou heel goed kunnen.Hoe oud is de "kleine" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Wat een koppie Jen, daar worden je buren vast verliefd op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden