mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 DAGPACT Erik Hanneke Albert Lytse Wijnand MM Truitje Wijfie Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 @ MarcelK1970: ik zeg doen morgenochtend, geeft een heerlijk gevoel. En niet doen van "nog 1x". Dat heb ik ook zo vaak gedacht en gedaan en er kwam altijd wel weer een volgende "nog 1x" en nog een en nog een. Van de week was mijn laatste "nog 1x" en dat wil ik graag zou houden. Dus ik zeg: hou 'm droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 DAGPACT Erik Hanneke Albert Lytse Wijnand MM Truitje Wijfie Mark Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Gunn, een trage spijsvertering na het stoppen kan heel goed. Veel vezels eten en bewegen (zeggen ze dan). De drank zette de boel wel in beweging en nu moeten je darmen het weer zelf gaan doen. Niets aan de hand lijkt me. Mooi toch alweer 3 weken :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Mark, niet doen hoor, dat nog 1x. Anders moet je alsnog de detox in. Zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ik ben je effe kwiet Edflobe, wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 En Gunn, ik ga me pas echt zorgen maken als jij niet wat hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Lekker koesse Smik, al klaar met je nachtdiensten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 @Kate, Traag is m'n SV niet. Eerder overvloedig. Met alle malnutritie/-absorptie van dien. 'k wil niet in onsmaak'lijke details treden, maar je begrijpt wat 'k bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Geloof dat ze ons door elkaar haalt marcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Dat kan niet Mark, jij bent een stuk knapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 @ MarcelK1970 : ik bedoelde die flessen weggooien wel doen, maar nog 1 keertje aan de verleiding toegeven niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ow dacht dat jij dat was marcel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ha ha ha, Mark, inderdaad. En ik ben nog wel broodnuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 dat was ik lieve edflobe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Oh ik dacht andersom Gunn. Eet je ook wel brood en zo voor de absorbtie? Als je alleen maar fruit en groente eet is geloof ik ook niet goed. Bananen en witte rijst remt dacht ik ook wat. Is vast veel over op google te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Broccoli, mijn lievelingsgroente! Niet te ver doorkoken en dan wat in olijfolie gebakken knoflook erover (ja, sorry, dat doen we hier overal over:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 ben weer weg, ex is er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 lege Flessen/lege blikjes/lege treesjes heb ik 2 maand geleden allemaal weggekieperd Edflobe. En idd dat was Mark, van die nog 1 keer:) Mark, ik heb een keer mijn foto op het WWW geplaatst, ik werdt meteen opgepakt voor internetterrorisme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Gebeurt mij ook vaak, Smikkie. Kan me reuze enthousiast in iets of iemand storten, niet op mezelf letten en dan ineens diep teleurgesteld raken. Mijn vader zei altijd dat ik geen remmen had. Hij wist niet in hoeverre dat waar was! Ik heb het met alcohol maar ook in vele ander aspecten van mijn leven. Nu ben ik 45 en ik geloof dat ik begin te leren om niet altijd in de 5e versnelling te gaan (en daarna plat op mijn smoelwerk...). Beetje laat. Maar beter laat dan nooit. Sterkte! Zorg goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Is SoWhat online? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Blijf maar lekker in de buurt van het forum smik als je wakker bent. We helpen je er wel doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Wat te doen??? Krekel is zich vol aan het gieten en ik heb geen auto!! Help! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: SmikkieMark nu lijkt het net alsof ik je ex ben haha, we lachen ons er wel doorheen he:)quote> Haha, ja zou het bijna denken.Kop op Smik, en even treuren mag best. We zijn geen robotten en teleurstellingen doen pijn. Of is het robots?Raar woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ik weet het niet, Wervel. Wat ik wel weet is dat ik er niet altijd ben maar wel altijd ingelogd sta. Ben namelijk ontzettend slecht in het onthouden van mijn password):- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden