MarcelK1970 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Slaapse Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ja dan zou ik naar de dokter gaan Marcel. Ik had toen ik nog zoop erg veel last van spastische bewegingen bij het inslapen - en naar het schijnt ook tijdens mijn slaap. Dat is nu helemaal over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Gaat ik ook doen als het zo doorgaat. Dit hou ik niet vol. Maar ik ga het nu gewoon weer proberen:D Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ok Marcel Ik zou het zeker eens laten onderzoeken En lid van het apneuforum ben ik ook al enige tijd. Schrijf daar ook Heb meerdere slaapnachten in diverse ZH gehad operatie, masker, etc etc. het heeft weinig geholpen helaas. En mocht je het laten onderzoeken meld het dan even dan heb ik misschien nog wat tips. Ontdekte zo bv dat ik een leuk proefkonijn was voor de heren doctoren En ademstops merk je zelf niet maar je partner wel... Zelf heb je het idee dat je prima slaapt.. Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 wat mij betreft levert me dit eccht een bab op maar dit wil ik nog wel even gzegt hebbbe wat ben jij een ontzettende kur Appeplel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 He krekel. Rustig aan meiske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Oh boy, even ingrijpen! Krekel, 't is al eerder gezegd; Apple ligt in 't ziekenhuis! Vandaar dat ze niet bereikbaar is! En aan de typefouten te zien, ben je echt laveloos dronken. AUB lieverd, verwijder dat berichtje. En 'k adviseer je een heel groot glas water te drinken en te gaan slapen. Je bent nu niet voor rede vatbaar, dus verder praten heeft nu geen zin. Ga nu proberen lekker te slapen. We kijken morgen verder, okay? Een nachtzoentje op je voorhoofd. *Mwah* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 En ze is al weer zeg. Tsja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ach ja, krekel is weer weg. Ik moet toegeven dat ik er een hekel aan heb als mensen even opduiken en dan weer afloggen. Zo kan je geen gesprek aangaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 ik maak me heel erg zorgen over appel das tippid iets noor haar om er dan niet meer te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Krekel, apple is in het ziekenhuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Krekel, dit gaat niet goed zo. Laat. Je. Helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 misschien lees je diwel ik denk aan je appelte elke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Krekel, je pb-box zit vol. Lees even al je berichtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: krekelmisschien lees je diwelik denk aan je appelte elke dagquote> Kijk, Krekel, dat is al een stuk vriendelijker! En 'k wil er nogmaals op aandringen dat voorgaande berichtje te verwijderen/aan te passen. Doe 't voor Appletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 'k moet écht slapen nu! Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ik ga dat ook doen, Gunn. Slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Krekeltje, Je komt om in het zelfmedelijden. Daar weet ik alles van en geloof me, het is niet goed voor je. Apple ligt in het ziekenhuis. Ik weet niet wat er met haar aan de hand is, maar ze zal er niet voor niets liggen. Lieverd, zoek een uitweg, zoek hulp. Geloof erin dat je het waard bent! Jij bent degene die de eerste stap moet zetten, daarna zul je zien dat er veel meer mensen voor je klaar staan dan je ooit had gedacht. LAAT JE OPNEMEN! Jullie hebben in NL een crisisdienst. Maak er gebruik van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden