Madeleine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ik snap dat je wilt dat ik positief in het leven sta, maar soms gaat dat gewoon niet gebeuren. Een nare opmerking maken n.a.v. mijn post, dat mag, daar ben je vrij in, maar zelf blijven hangen in het negatieve voelt alsof je me wilt aanvallen en dat laat ik niet toe. Dan kan ik zelf namelijk ook erg lelijk uit de hoek komen. Niet alles hoeft met een vinger-tik te worden afgedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 @Spike, Social media staat toe dat je je kunt uiten. Dat doe 'k dan ook. Enne, jij kent er ook wat van, lieverd! Je hebt natuurlijk gelijk dat 't vermoeiend is om te lezen. Maar om dan een ander z'n gemijmer aan te rekenen terwijl je er zelf ook een handje van hebt, vind ik wat naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ow, Marika... Ik had het niet tegen jou, maar tegen spike. Ik dacht dat de draad niet zo snel zou lopen, dus verwaarloosde het om er een naam bij te noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Prima, Spike. Sluit me voor de rest aan bij Gunn. Gunn, je doet het goed! Mijn complimenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Gunn:heart: blijf die je bent en ga zo je gaat; hup weer een droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 @Borretje, @Marika, @Madeleine, @Spike, Bedankt voor de woorden. Zowel aanmoedigend als kritisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Jij ook bedankt, Jane4! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: spikeha gunn,zo vermoeiend als jij bent te lezenben ik vast nietadios allenmijn schulp roept(winstpuntje:me niet laten meeslepen)quote> Welterusten Spike! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Smikkie, het was en is iets van het moment. Geen groot probleem, maar ook niet iets waarvan ik denk dat ik het niet moet delen. Als iedereen denkt dat ze iets niet moeten delen was er geen forum. Dus ook gewoon blijven delen. Want soms eens iets wat luchtigs is ook fijn om te lezen. Spike, wat ben ik blij dat jij jezelf niet liet meeslepen. Dat kon ook niet. Maar daarin heb jij dan jouw voordeel gedaan. Goed bezig! En als het op advies aankomt, dan weet ik het voor een ander ook altijd beter. Als ik alles wat ik wist, op mezelf zou toepassen, dan had ik geen verslavingen meer. Helaas is dat niet aan de orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 hondjes lijken op hun baasje wordt gezegd Aak:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 @ Zonnetjes: ik zal op internet kijken naar Pinterest. Hier val ik van de ene drukte in de andere, ik red het allemaal net. Sinterklaascadeautjes zijn binnen; die op de post moesten zijn weg; nog 3 gedichten maken. Laatste dingen van collecte gedaan en de collectebussen zijn weer op de vliering. Morgen in het tehuis van mijn schoonma Sinterklaas vieren. Paar verplichtingen sociaal afgewerkt en noem maar op. Na Sinterklaas beginnen aan de kerstkaarten voor het buitenland e.d. Tussendoor steeds naar bed, maar zoals gezegd: ik red het net! @ de winterslapers: ik wil er ook bij. Is er nog een plekje over? Wat een koud en somber weer vandaag. Wakker worden als de bloesem aan de bomen zit en meteen een paar kilo's lichter: heerlijk. @ Wijnand: toch heb je het maar weer gered!!! @ Gunn: jij ook! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 @ ONH: wat een geluk dat je morgen weer kunt werken. Ik hoop voor jou dat je deze les niet snel vergeet! Hou het droog hoor. @ Josefine: gelukkig heb je op tijd aan de rem getrokken. Bijtijds naar bed en morgen dag 6. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ik ben bijgelezen uitgezweet en voldaan nog geen dropje gesnoept en blij met een fijne dag gun(n) ik jou/jullie ook zo hij komt, hij komt:moon: en ik ga truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 De mooie oude Guldentijd. Het enige wat ik nog weet uit die tijd was dat ik een Graangerecht voor mijn schoonouders en hun kinderen (incl mezelf 6 personen) maakte en dat me dat 30 Gulden heeft gekost. Wel alles op en top vers, maar dan nog. 15 euro zou ik ook niet zo snel meer uitgeven voor een topgerecht. Vind ik ook zonde van het geld. Ik doe voor 20 euro per week boodschappen. Maar kom bijna dagelijks om mijn colaflessen in te leveren en om nieuwe te halen. Plus de sigaretten. Het buiten roken heb ik ook gedaan. Tot ik me besefte dat ik alleen woon en voor niemand zo'n kou hoef te lijden. :$ Maar ik ga het weer oppakken. Dat buitenroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ah, lieve Lytsepiets van me. Wat klinkt dat lekker klef, hmm? Ja, we redden 't saampjes wel. Dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Marika, dat klopt ook helemaal hoor. Als ik een periode weer buiten heb gerookt, dan vind ik het heerlijk om in mijn woonkamer te komen. Dan stinkt het tenminste niet. Dan stink ik minder. De laatste keer dat ik buiten rookte, zat ik op de bank in mijn huispak, dus trui-met-gat, en toen rook ik gewoon die vieze, nare rooklucht. Allemaal redenen om te stoppen. Maar word gek van de gedachte zonder. Echt zou willen dat het vanzelf zou gaan, maar met alles, het kost moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: akeleiAch... nooit eerder gehoord/gelezen,trustequote> Truste, Akelei! Oh, je wilde nog weten op hoeveel dagen ik zat? Dag zesentwintig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Sorry maar ik heb alles vluchtig gelezen en geen moed meer om er op te reageren Ik ga slapen Ik ben vandaag niet droog gebleven(dikke bui op mijn kop). Maar heb vandaag geen alcohol gehad!! Welterusten Kop in het kussen Kont in de veren Morgen eten we peren Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: Marika Originally posted by: MadeleineMarika, dat klopt ook helemaal hoor. Als ik een periode weer buiten heb gerookt, dan vind ik het heerlijk om in mijn woonkamer te komen. Dan stinkt het tenminste niet. Dan stink ik minder. De laatste keer dat ik buiten rookte, zat ik op de bank in mijn huispak, dus trui-met-gat, en toen rook ik gewoon die vieze, nare rooklucht. Allemaal redenen om te stoppen. Maar word gek van de gedachte zonder. Echt zou willen dat het vanzelf zou gaan, maar met alles, het kost moeite.quote> Dan ga je toch niet gek worden van die gedachte van nooit meer roken? Dan doe doe je het buiten heb je al de helft van je gezondheidswinst binnen. Een mens kan niet alles tegelijk hoor.quote> Klopt hoor. Maar ik vind het dusdanig smerig en vies ruiken dat ik acuut zou willen stoppen. Misschien moet ik die gedachte voor eerst even loslaten. Eerst buitenroken, eerst adb worden en dan het roken aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 @ Akelei: je reactie op Gunn sprak me heel erg aan. De euforie die andere frummers soms beleven heb ik niet en ik voel me lichamelijk niet beter. Wél is mijn relatie erg verbeterd en schaam ik me niet meer voor mezelf. Het is goed om me dat weer eens te realiseren. Bedankt. @ Gunn: van die mood van jou schrok ik me eerst wezenloos, nu weet ik dat het bij je hoort. Voorlopig doe je het toch maar allemaal. Als je daarvoor af en toe moet sikkeneuren, nou kom dan maar op. Zullen we samen bij die knuffelberen kruipen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Komt goed, Marika. Dank je voor een heldere kijk op zaken, zonder steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 @ Trui en Lavendel: slaap lekker jullie! Bor: idem. @ Wijfie: goed gedaan! Ik ga ook weer droog afhaken. Tot morgen allemaal. Slaap lekker. Ik kan het niet laten om nog even te denken aan al die frummers die het moeilijk hebben. Morgen weer opnieuw proberen a.u.b. Nieuwe dag, nieuwe kansen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: Marika Originally posted by: MadeleineKomt goed, Marika. Dank je voor een heldere kijk op zaken, zonder steken.quote> Soms val ik mee. En geen dank je hoor, het helpt mij ook om hier te schrijven en te lezen soms, doordat je dan inzichten krijgt die anderen je niet geven omdat ze te voorzichtig met je zijn. quote> Ik ben zelf niet van de zachte aanpak. Zacht als het niet anders kan, hard als het moet. Maar ik ben niet van de steken. Steken vind ik smerig. Dat is net voldoende om te zeggen dat je degene zat bent, zonder het uit te spreken, en te weinig om er daadwerkelijk iets mee te kunnen. Blijf erbij dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. Maar het hoeft niet op het smerige af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Johan: laat ik nou geen idee hebben wie dat is! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden