Madelief Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Goedenavond saam! Ben nog terug aan het lezen zoals je kunt zien in de quote van Borretje hierboven. Ondertussen ook aan het eten bezig. Ik hoop dat ik het bij kan benen, als jullie niet te snel schrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Goedenavond! Nuttige dag gehad, alcoholvrij gebleven. Aangemeld bij tactus, administratie gedaan (met hulp, dat dan weer wel) nu een hapje eten en op tijd naar bed. Hopen dat ik morgen niet direct weer naar huis kan omdat ik ontslagen ben. Hoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Momenteel extreme trek. Ik denk dat ik maar even mijn gedachten ga verzetten. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Wijfie, Vraag een verwijzing naar dr, Lever. (jaja zo heet hij echt) Bij het Bouman GGZ in Spijkenisse. Die staat ook open voor Baclofen. Misschien wel iets voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: spikehee rae!je draadje lees ik straks,ben nu blij je ff snel te lezen want miste jehoe ga je?hier trekken de sterren behoorlijk aan mijn petje...alom veranderingen rondom mij,ik zoek naar houvastweet dat die alleen in mij zitwant rondom me wisselt alles,inclusief de therapie enzo...alles is veranderlijk,dat kan dus ook positief zijnMM, been there, weet hoe je je voelthou het zacht voor jezelf, is waarhet hoort bij je proces't veranderen van gedrag gaat niet in 1xquote> Dag Spikes, fijn je te lezen. Perfect verwoord ook. Ik durf zeggen dat ik vorderingen maak. Maar het gaat extreem traag. En alcohol vertraagt het proces uiteraard nog meer. Hou je goed, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Btw, ik ben volledig bezig met Linehan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: Johan WHoi Huttula. Mocht je die haar nog steeds in je mond hebben: ontbijtkoek!quote> Zal vannacht ff een plak ontbijtkoek op het nachtkastje klaarleggenBedankt voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Hoe ik de dag doorbracht met alcohol wens ik mezelf niet meer toe Ben echt wel blij met al mijn veranderingen en dag bestedingen Zo eerst een uurtje heerlijk sporten...lekker onder de mensen die dit ook zinnig vinden Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ikea meubels uitzoeken, passen en meten in de auto en beginnen met in elkaar zetten, wat kan een mens daar vreselijk moe van worden. Het is zeven uur en zou wel naar bed willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: erikIkea meubels uitzoeken, passen en meten in de auto en beginnen met in elkaar zetten, wat kan een mens daar vreselijk moe van worden. Het is zeven uur en zou wel naar bed willen. quote> Ik leerde net dat 10% van de Europese babies verwekt zijn in een IKEA bed. Er bestaat zelfs een handleiding om IKEA-babies correct te monteren: Handleiding IKEA-baby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ik ga weer. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Avond allemaal, He Madelief, dacht net eindelijk weer samen ingelogd, ben je net weg. Ga goed he, fijne avond:heart: @Mark, ik wens je een hele goede, vruchtbare tijd in de kliniek. Ik vind het wel heel symbolisch dat je aan het eind van het oude jaar een nieuwe start gaat maken. Heel veel succes en tot in het nieuwe jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 goedenavond wakker Nederland. @Mark: succes morgen! Ik ga aan je denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 buikje vol met aardappelen en brocolli, nu even koffie zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Goedenavond allen, Ben aan het bijlezen, maar nog niet helemaal bij! Ik hoop dat ik nergens tussendoor donder. Allereerst iedereen hartelijke groeten van Emmaroos. Ze heeft het vreselijk druk maar is nog steeds broodjenuchter! @ Krekel: waar blijf je? @ MM: je hebt pas verloren als je blijft liggen nadat je gestruikeld was! Knietjes afvegen en op de glijers! Dat alcoholgebruik is een ingesleten gewoonte. Geen wonder dat het ons moeite kost om die rotgewoonte af te leren. Goed van je dat je meteen de hulptroepen hebt ingeschakeld. Ik vraag me af of het drinken iets te maken heeft met het feit dat je deze week niet bij je kinderen woont. Had je nu meer de gelegenheid? Was er drank in huis, of was je al van plan te drinken en heb je gehaald? Zulke dingen uitzoeken helpt mij op het pad om nuchter te blijven. Hou vol hoor! @ Mark: ik zie je ongetwijfeld hier nog, maar voor het geval dat: ik wens je een inspirerende ontdeklkingsreis naar jezelf toe. Misschien moeilijk, maar je bent de ladder op aan het klimmen. @ Madelief: fijn om je weer te lezen. Hoe gaat het met de therapie? Ik denk aan je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Gelukkig! 't is na achten! 'k heb me een partij onrust aan m'n kont hangen, afschuwelijk! En 't ergste is, ik kan 't niet duiden. Waar 't vandaan komt. Dat overweldigende gevoel van onmacht en de daarbij gepaard gaande frustraties. En dat maakt dat 'k alleen wil zijn. 't liefst met die - voorheen - grootste vriend. Foei, ff een kalmerende thee zetten. Met iets lekkers erbij. Dat 'lekkers'... 't zal toch niet waar zijn?! Ga 'k niet dood aan de drank, dan nekken de lekkernijen me wel op lange termijn. 't is kiezen noch delen, lijkt wel. Aaargh, 't leven is onmogelijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Maar je hebt het onmogelijke dan toch maar weer gedaan Gunn. Klasse. Ik ben de tel kwijt hoeveel dagen je niet gedronken hebt, 26, 28? In ieder geval bijna een maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: RaeKom ik even goeiedag zeggen aan jullie lieverds. Ik heb ook het lef gehad om een draadje te openen in de ditjes en datjes, gewoon omdat ik weet dat sommigen hiermee bezig zijn. Groetjes, Raequote> net online...Rae in town!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 trusten frummels. ik heb m'n dag niet........... wanneer wel???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 @Igor, 'k voel met je mee. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 pffffttttt ik lach wel ( voor de buitenwereld.... maar ondertussen wou ik dat ik een bruine knuffelbeer was en een diepe winterslaap mocht houden). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: igorpffffttttt ik lach wel ( voor de buitenwereld.... maar ondertussen wou ik dat ik een bruine knuffelbeer was en een diepe winterslaap mocht houden).quote> Dito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 @ Zonnetjes: hoe is het bij jullie en kan je alweer wat werken? Hoe was het met die cursus financiën voor ZZPers, zal ik het maar noemen. Was dat nuttig? @ Madeleine: kom op! Inderdaad afleiding zoeken. @ Rae: interessant draadje. Ik zal die lange documentaire op een andere keer bekijken. @ Gunn: je lapt het hem toch maar! Hou vol hoor, want je bent nu zo goed bezig! Die lekkernijen zijn van latere zorg. Je kunt altijd nog op het kilokiller-draadje. Dat is er niet voor niets; gemeenschappelijk probleem. @ Lenie: weer goed bezig. Lekker haring! @ Diesel: hoe is het met je gezondheid nu? Voor iedereen een prettige avond. Ik ga zo naar Earthflight kijken. Mooie serie! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 @Sofie, Ik heb het ternauwernood gered en zit nu lekker aan een heerlijk geurend vers gezet italiaans bakkie. #Bikkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: igorpffffttttt ik lach wel ( voor de buitenwereld.... maar ondertussen wou ik dat ik een bruine knuffelbeer was en een diepe winterslaap mocht houden).quote> Ditoquote> Dito! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden