Spring naar bijdragen

dinsdag 4 december

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mark: alle kracht toegewenst voor de komende tijd..... petje af voor je keuze

Hanneke: je mag altijd weer opnieuw beginnen dat weet je toch?

voor iedereen: alle moed, kracht, wijsheid liefde toegewenst om deze dag jezelf lief te hebben en de alcohol buiten te sluiten

liefs truitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hadden het natuurlijk al lang door he: ik ben mezelf met open ogen voorbijgerend....................;

Ben niet weggekomen op mijn fiets, op het laatste moment zag ik het al weer langzaam fout gaan, ben maar even een boterhammetje gaan eten.

Heb nog eens naar mijn to do lijstje gekeken en dacht: dat kan ik allemaal een andere dag doen, als ik weer rustig ben.

Hoe hard kan een mens rennen om om kwart over elf al moe te zijn?

Kids blijven over, ik ga een dutje doen.........................

Goeiemorgen Opnaar, hoe gaat het vanochtend?

Heel veel liefs aan iedereen en mooie woorden van Truitje: wees lief voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allemaal

Ik had een haar in mijn mond en kreeg die met geen mogelijkheid eruit.

Pfff wat een gedoe allemaal om die haar

Gelukkig werd ik wakker en het probleem was snel opgelost

Was het maar zo makkelijk...wakker worden en gewoon weer verder gaan

Een hele fijne dag nog.

Problemen lossen sneller op als je ze nuchter aanpakt

Dus pak die kans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie, kom op meiz, niet nu een eierschil om jezelf heen bouwen hoor. Komop pak de haring bij de oren, je hebt nu al genoeg oorkruipers op je pad verslagen, dit kan toch geen reden zijn om het nu op te geven, ja tuurlijk mag je kwaad en teleurgesteld zijn. Maar nu de koe bij de horens pakken en verwerken tot een overheerlijke soep. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Josefine
Jullie hadden het natuurlijk al lang door he: ik ben mezelf met open ogen voorbijgerend....................;

Ben niet weggekomen op mijn fiets, op het laatste moment zag ik het al weer langzaam fout gaan, ben maar even een boterhammetje gaan eten.

Heb nog eens naar mijn to do lijstje gekeken en dacht: dat kan ik allemaal een andere dag doen, als ik weer rustig ben.

Heel veel liefs aan iedereen en mooie woorden van Truitje: wees lief voor jezelf.quote>

Het gaat opzich wel prima, ben bezig met damage control maar heb behoorlijk wat vernield afgelopen weekend. Mijn baas neemt niet op, dus het kan zijn dat ie zoiets heeft van: flikker maar op. Hoop het niet.

Zometeen ga ik even de huisarts bellen of hij me kan doorverwijzen naar tactus voor een behandeling oid. Verder heerst er totale radiostilte aan alle vlakken dus volgens mij heeft iedereen wel zon beetje genoeg van mij. En terecht. Heb ik zelf ook.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben er weer hoor Diesel.. :heart:

God wat stom zeg gisteren, zo zie je maar weer hoe dun het lijntje is.

ik heb vanmorgen alle paperassen bij elkaar gezocht en die ga ik zo weg brengen.

ik ben mezelf psychisch aan m'n fiets tocht aan het voorbereiden :)

want man man man wat is het koud en nat!!

ik zeg: we gaan weer verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: opnaarherstel

Heel veel liefs aan iedereen en mooie woorden van Truitje: wees lief voor jezelf.quote>

Het gaat opzich wel prima, ben bezig met damage control maar heb behoorlijk wat vernield afgelopen weekend. Mijn baas neemt niet op, dus het kan zijn dat ie zoiets heeft van: flikker maar op. Hoop het niet.

Zometeen ga ik even de huisarts bellen of hij me kan doorverwijzen naar tactus voor een behandeling oid. Verder heerst er totale radiostilte aan alle vlakken dus volgens mij heeft iedereen wel zon beetje genoeg van mij. En terecht. Heb ik zelf ook.quote>

Wees lief voor jezelf mooie verwoording
Ik denk dat jij er echt aan toe bent...niet door jezelf te haten
Wat je zegt de huisarts is een heel goed alternatief om lief voor jezelf te zijn

Nu eens echt aangaan pakken waar je al zo lang tegenaan botst
Tis nooit te laat he..
Ach en veel mensen draaien wel bij hopelijk ook je baas
En zo niet...dan is er altijd leven na alcohol

Go for it
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: huttula
Originally posted by: opnaarherstel

Zometeen ga ik even de huisarts bellen of hij me kan doorverwijzen naar tactus voor een behandeling oid. Verder heerst er totale radiostilte aan alle vlakken dus volgens mij heeft iedereen wel zon beetje genoeg van mij. En terecht. Heb ik zelf ook.quote>

Wees lief voor jezelf mooie verwoording
Ik denk dat jij er echt aan toe bent...niet door jezelf te haten
Wat je zegt de huisarts is een heel goed alternatief om lief voor jezelf te zijn

Nu eens echt aangaan pakken waar je al zo lang tegenaan botst
Tis nooit te laat he..
Ach en veel mensen draaien wel bij hopelijk ook je baas
En zo niet...dan is er altijd leven na alcohol

Go for itquote>

Bedankt voor de steun.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het steeds waardevol om te lezen hoe dun het lijntje is, dank je Lenie.

Ik vind het ook waardevol om te lezen hoe mensen hier toegeven aan zichzelf dat er grenzen zijn bereikt en dat ze de zin en moed vinden om iets te gaan ondernemen, dank je Opnaar.

Plots bedenk ik me, ivm met mijn werk, dat ik eigenlijk best zelf kan spontaan solliciteren in bedrijven die IK leuk vind. Daarvoor moet een mens nuchter worden om te beseffen wat hij nu werkelijk leuk vind....

Vanmorgen kon ik eindelijk voor het eerst bekijken hoelang ik nu toch bezig geweest ben met overmatig drinken. Heel vreemd, maar tot nu toe kon/wou ik de grote gehelen niet zien. Of durfde ik het niet onder ogen zien? Geen idee. De voorbije 15 jaar dus, met tussenpauze van 2 x 8 maand, elke dag veels te veel gedronken. De periode daarvoor blijft nog wat wazig.

En zo goed als niemand die er ooit iets van gemerkt heeft?? Ben toch goed in iets geweest ;-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leven is te mooi,

om door alcohol je toekomst te vergooien

Zelf heb ik ook bij tactus gelopen

omdat ik door de bomen het bos niet meer zag

Ben nog steeds blij dat ik op dat moment voor mezelf heb gekozen

en eindelijk eens lief voor mezelf was

Tis geen makkie

Maar wat word je sterk als je de top heb bereikt

Ik gun echt iedereen die top

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...