gwen Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Goedemorgen lieve mensen, Josefine; "de allerallerallerhoogste prioriteit is het vandaag droog houden." Zo is het. Vanuit mijn nuchterheid kan ik aan mijn leven bouwen. Alleen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Mark: alle kracht toegewenst voor de komende tijd..... petje af voor je keuze Hanneke: je mag altijd weer opnieuw beginnen dat weet je toch? voor iedereen: alle moed, kracht, wijsheid liefde toegewenst om deze dag jezelf lief te hebben en de alcohol buiten te sluiten liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Mark, via je maatje blijven we een beetje op de hoogte? Een goede tijd. Een kado voor jezelf. Een dag niet gedronken is een dag pas Echt geleefd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Drakie, Volle bak gisterenavond in ons restaurantje. Nu weet ik weer hoe zwaar die horeca is. Daar weet jij ook alles van... En ik hoef niet eens meer erbij te drinken! Da's natuurlijk helemaal slopend. Bless.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Zo ik ga eens aan de poets hiero. Vanmiddag weer schilderles geven. Dat gaat hartstikke goed. En daarna bezoek van maatje. Dus mijn dag is goed gevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Klinkt als een goeie dag, Bollewop! Ik ga ook weer naar mijn pilatesklas, meeting en restaurantje. Take care, lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Iedereen bedankt voor de lieve berichten en pb's !!Het is buiten triest en donker, maar in mijn hart schijnt het zonnetje volop dankzij jullie toppers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Hey Mark, ik wou ook even laten weten dat ik je kracht bewonder! Prachtig dat je de detox niet meer moet doorgaan, kan je zoveel meer uit je behandeling halen. Een mens komt nogal wat van zichzelf tegen onder al dat stof, niet ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: erikDagpact:AlbertLytseJosefineHannekeWijnandmirandaEriktruitjeopnaarherstelquote> Een goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josefine Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Jullie hadden het natuurlijk al lang door he: ik ben mezelf met open ogen voorbijgerend....................; Ben niet weggekomen op mijn fiets, op het laatste moment zag ik het al weer langzaam fout gaan, ben maar even een boterhammetje gaan eten. Heb nog eens naar mijn to do lijstje gekeken en dacht: dat kan ik allemaal een andere dag doen, als ik weer rustig ben. Hoe hard kan een mens rennen om om kwart over elf al moe te zijn? Kids blijven over, ik ga een dutje doen......................... Goeiemorgen Opnaar, hoe gaat het vanochtend? Heel veel liefs aan iedereen en mooie woorden van Truitje: wees lief voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Dagpact: Albert Lytse Josefine Hanneke Wijnand miranda Erik truitje opnaarherstel Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Mogguh allemaal Ik had een haar in mijn mond en kreeg die met geen mogelijkheid eruit. Pfff wat een gedoe allemaal om die haar Gelukkig werd ik wakker en het probleem was snel opgelost Was het maar zo makkelijk...wakker worden en gewoon weer verder gaan Een hele fijne dag nog. Problemen lossen sneller op als je ze nuchter aanpakt Dus pak die kans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Op > Herstel welkom hiero, en succes he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Boll hoe is ut nu afgelopen met die evt. allergie van uw studente ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Lenie, kom op meiz, niet nu een eierschil om jezelf heen bouwen hoor. Komop pak de haring bij de oren, je hebt nu al genoeg oorkruipers op je pad verslagen, dit kan toch geen reden zijn om het nu op te geven, ja tuurlijk mag je kwaad en teleurgesteld zijn. Maar nu de koe bij de horens pakken en verwerken tot een overheerlijke soep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: JosefineJullie hadden het natuurlijk al lang door he: ik ben mezelf met open ogen voorbijgerend....................;Ben niet weggekomen op mijn fiets, op het laatste moment zag ik het al weer langzaam fout gaan, ben maar even een boterhammetje gaan eten.Heb nog eens naar mijn to do lijstje gekeken en dacht: dat kan ik allemaal een andere dag doen, als ik weer rustig ben.Hoe hard kan een mens rennen om om kwart over elf al moe te zijn?Kids blijven over, ik ga een dutje doen.........................Goeiemorgen Opnaar, hoe gaat het vanochtend?Heel veel liefs aan iedereen en mooie woorden van Truitje: wees lief voor jezelf.quote> Het gaat opzich wel prima, ben bezig met damage control maar heb behoorlijk wat vernield afgelopen weekend. Mijn baas neemt niet op, dus het kan zijn dat ie zoiets heeft van: flikker maar op. Hoop het niet.Zometeen ga ik even de huisarts bellen of hij me kan doorverwijzen naar tactus voor een behandeling oid. Verder heerst er totale radiostilte aan alle vlakken dus volgens mij heeft iedereen wel zon beetje genoeg van mij. En terecht. Heb ik zelf ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: DieselOp > Herstel welkom hiero, en succes hequote> Dank u! Hoop dat we iets aan elkaar hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 ben er weer hoor Diesel.. God wat stom zeg gisteren, zo zie je maar weer hoe dun het lijntje is. ik heb vanmorgen alle paperassen bij elkaar gezocht en die ga ik zo weg brengen. ik ben mezelf psychisch aan m'n fiets tocht aan het voorbereiden want man man man wat is het koud en nat!! ik zeg: we gaan weer verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: opnaarherstel Originally posted by: JosefineJullie hadden het natuurlijk al lang door he: ik ben mezelf met open ogen voorbijgerend....................;Ben niet weggekomen op mijn fiets, op het laatste moment zag ik het al weer langzaam fout gaan, ben maar even een boterhammetje gaan eten.Heb nog eens naar mijn to do lijstje gekeken en dacht: dat kan ik allemaal een andere dag doen, als ik weer rustig ben.Hoe hard kan een mens rennen om om kwart over elf al moe te zijn?Kids blijven over, ik ga een dutje doen.........................Goeiemorgen Opnaar, hoe gaat het vanochtend?Heel veel liefs aan iedereen en mooie woorden van Truitje: wees lief voor jezelf.quote> Het gaat opzich wel prima, ben bezig met damage control maar heb behoorlijk wat vernield afgelopen weekend. Mijn baas neemt niet op, dus het kan zijn dat ie zoiets heeft van: flikker maar op. Hoop het niet.Zometeen ga ik even de huisarts bellen of hij me kan doorverwijzen naar tactus voor een behandeling oid. Verder heerst er totale radiostilte aan alle vlakken dus volgens mij heeft iedereen wel zon beetje genoeg van mij. En terecht. Heb ik zelf ook.quote> Wees lief voor jezelf mooie verwoordingIk denk dat jij er echt aan toe bent...niet door jezelf te hatenWat je zegt de huisarts is een heel goed alternatief om lief voor jezelf te zijnNu eens echt aangaan pakken waar je al zo lang tegenaan botstTis nooit te laat he..Ach en veel mensen draaien wel bij hopelijk ook je baasEn zo niet...dan is er altijd leven na alcoholGo for it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: huttula Originally posted by: opnaarherstel Originally posted by: JosefineJullie hadden het natuurlijk al lang door he: ik ben mezelf met open ogen voorbijgerend....................;Ben niet weggekomen op mijn fiets, op het laatste moment zag ik het al weer langzaam fout gaan, ben maar even een boterhammetje gaan eten.Heb nog eens naar mijn to do lijstje gekeken en dacht: dat kan ik allemaal een andere dag doen, als ik weer rustig ben.Hoe hard kan een mens rennen om om kwart over elf al moe te zijn?Kids blijven over, ik ga een dutje doen.........................Goeiemorgen Opnaar, hoe gaat het vanochtend?Heel veel liefs aan iedereen en mooie woorden van Truitje: wees lief voor jezelf.quote> Het gaat opzich wel prima, ben bezig met damage control maar heb behoorlijk wat vernield afgelopen weekend. Mijn baas neemt niet op, dus het kan zijn dat ie zoiets heeft van: flikker maar op. Hoop het niet.Zometeen ga ik even de huisarts bellen of hij me kan doorverwijzen naar tactus voor een behandeling oid. Verder heerst er totale radiostilte aan alle vlakken dus volgens mij heeft iedereen wel zon beetje genoeg van mij. En terecht. Heb ik zelf ook.quote> Wees lief voor jezelf mooie verwoordingIk denk dat jij er echt aan toe bent...niet door jezelf te hatenWat je zegt de huisarts is een heel goed alternatief om lief voor jezelf te zijnNu eens echt aangaan pakken waar je al zo lang tegenaan botstTis nooit te laat he..Ach en veel mensen draaien wel bij hopelijk ook je baasEn zo niet...dan is er altijd leven na alcoholGo for itquote> Bedankt voor de steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ik vind het steeds waardevol om te lezen hoe dun het lijntje is, dank je Lenie. Ik vind het ook waardevol om te lezen hoe mensen hier toegeven aan zichzelf dat er grenzen zijn bereikt en dat ze de zin en moed vinden om iets te gaan ondernemen, dank je Opnaar. Plots bedenk ik me, ivm met mijn werk, dat ik eigenlijk best zelf kan spontaan solliciteren in bedrijven die IK leuk vind. Daarvoor moet een mens nuchter worden om te beseffen wat hij nu werkelijk leuk vind.... Vanmorgen kon ik eindelijk voor het eerst bekijken hoelang ik nu toch bezig geweest ben met overmatig drinken. Heel vreemd, maar tot nu toe kon/wou ik de grote gehelen niet zien. Of durfde ik het niet onder ogen zien? Geen idee. De voorbije 15 jaar dus, met tussenpauze van 2 x 8 maand, elke dag veels te veel gedronken. De periode daarvoor blijft nog wat wazig. En zo goed als niemand die er ooit iets van gemerkt heeft?? Ben toch goed in iets geweest ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 nou ik ga maar, dan heb ik het maar gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Het leven is te mooi, om door alcohol je toekomst te vergooien Zelf heb ik ook bij tactus gelopen omdat ik door de bomen het bos niet meer zag Ben nog steeds blij dat ik op dat moment voor mezelf heb gekozen en eindelijk eens lief voor mezelf was Tis geen makkie Maar wat word je sterk als je de top heb bereikt Ik gun echt iedereen die top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 hey Borretje, dat is mooi gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Echt mooi gezegd @Borretje Zie al zoveel mooie woorden van waarheid in het stukje was je schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden