zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 naar dewinkel kun je niet meer, dus datisal gewonnen, madeleine. Ben jeal gewend aan je nieuwe laptop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Madeleine.... wil je PB-en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Nee, nog niet helemaal gewend. Het is windows 8 en dat is nog best lastig in de omgang. Want op Windows 8 kan ik geen filmpjes kijken en dan moet ik overschakelen naar Windows XP. En als ik toevallig hier zit te tikken en bedenk me dat ik iets anders wil bekijken, even snel tussendoor, dan kan dat niet, omdat hij de andere vensters niet meer weergeeft. Hij geeft het pas weer, als ik weer in het hoofdscherm van internet explorer zit. En als ik te snel over de muis ga, dan vergroot en verkleind hij het beeld. Voorloper van touchscreen. Ook heb ik de calculator en andere programma's nog niet gevonden. Ze zijn er wel, zei de computerman, maar het is even zoeken. Het is de toekomst, dus ik moet nog even verder wennen. Ik voel me acuut oud en vraag me af hoe mensen met het geboortejaar ergens in de jaren 90 dit oppikken. Want ik leerde internet en computers pas echt kennen op mijn 22e. Het noorden hè, wij lopen achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik heb weining te melden vanavond, wens iedereen een goede avond toe en ga hangend op de bank met een glaasje fris het weekend in, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 ik ga naar bed.... tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ook ik voel mij oud hoor wat betreft computers dan. Verder ben ik zo jong, van geest. Maarzonder gekheid, ikbegin voorlopig niet aan windows 8. Geheid dat ik maanden aan het klungelen ben. Geen zin in. Ik heb nog steeds niet alles van mijn tablet ontdekt. Laat staan FB. Pinterest gaat aardig, is ook niet zo ingewikkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Slaap lekker, Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 dank je. @ Witte... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Welterusten Lenie! Zonnetjes, dan doe je meer op internet dan ikzelf. FB en twee forums, (heb een blog, maar geen idee meer hoe het werkt, want dat is Worldpress geworden) verder kom ik niet. Ik heb een touchscreen telefoon en dat lukt redelijk. Maar een tablet en andere moderne snufjes, ik bak er echt niets van. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Maar een tablet is niet zoveel anders dan een smartphone volgens mij. Fb en Pinterest doe ik voormijn bedrijf. En dan nog te weinig! Komt ook omdat ik Fb niet leuk vinf. Pinterest is leuk. Net zo verslavend als dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 'k ga me toch snel door de flessen water heen, niet te geloven! Zeker één fles (1.5L) per dag. Plus thee, sap, frisjes, etc. Dat is nog steeds goedkoper (1 á 2 Euri) dan de biertjes (5 á 6 Euri) per dag. Do the math! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 En nu weigert de tablet of erkomen twee postings. Madeleine een tablet werkt niet anders dan een smartphone volgens mij. Pinterest is echt niet moeilijk wel verslavend, net alsdit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 En nu weigert de tablet of erkomen twee postings. Madeleine een tablet werkt niet anders dan een smartphone volgens mij. Pinterest is echt niet moeilijk wel verslavend, net alsdit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Bier is een dure onderneming. Moet je zien wat het kost in de kroeg. Ik ging op een gegeven moment niet meer voor de gezelligheid, maar voor het aantal en toen ik me bedacht dat ik voor het aantal net zo goed thuis kon blijven en goedkoper was.... Sja, toen zat ik thuis. Hoe moeilijk ik het ook heb, ik kan me niet meer inleven in mijn 7 dagen 7 euro drank. Moet wel van het lotje getikt zijn, om zoveel geld naar de supermarkt te willen brengen. Zonnetjes, Pinterest voor jouw bedrijf? Kan me er even geen voorstelling bij maken, omdat ik Pinterest voornamelijk ken van de bewerkte foto's en lekker eten. Dat laatste maakt dat ik niet al te vaak kijk, want acuut trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hij doet het niet, de tabletbedoel ik. 3e poging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: witteAvondpactBolletje Marcel Gunn ZonnetjeswitteMadeleine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Twee vliegen in een klap, Gunn. En niet drinken en minder uitgeven. Win win situatie noemen ze dat. Madeleine, Pinterest is zo divers. Veel mode, maar van de week zag ik slimme opbergtrucs. Gelijk doorgemaild naar dochter, die hebben ruimtetekort. Ben even naar de computer gegaan, tikt toch lekkerder dan hangend op de bank met tablet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Dag Wervelwind, Zie je ingelogd. Hoe is het met je? Ik hoop dat het goed gaat. Wil je het ons even laten weten, we maakten ons zorgen om je. Liefss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Zonnetjes, dat ken ik dus niet van Pinterest. Moet ik me toch maar eens in gaan verdiepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ben benieuwd wat je ervan vindt, hoor het graag. Ik ga zo afsluiten. Wat ga je verder doen vanavond, Madeleine? Vroeg naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 ik meld me even droog af van het het dagpact vandaag. ik rol zo m'n nest in, ik ben ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzmoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Johan W, dan moet ik even mijn post van een paar dagen geleden voor de geest houden. Ik geloof inderdaad dat ik het laatste bedoelde. Je bent een persoon die bij mij heel veel vraagtekens oproept. Enerzijds zou ik je af en toe even door elkaar willen schudden, anderzijds heb ik continu het gevoel dat het allemaal niet zo moeilijk om jou te begrijpen. En als je dan weer zoiets tikt, dan geloof ik dat het laatste is wat ook aan de orde is. Wel vind ik dat je daar even de moeite voor moet doen. Maar ach, ben de makkelijkste ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 He is zo Zonnetjes, 't scheelt een hoop geld! Als 'k naar m'n bankrekening kijk, voor mijn doen staat er veel geld op. Zoveel heb 'k niet nodig voor levensonderhoud. Brood, zuivel, snacks, etc. Over het geheel genomen misschien 5 Euro per dag. En dan kan 'k me klem eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Trusten Igie. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Zonnetjes, dat weet ik nog niet. Ik ben aan het genieten van The Voice. Mijn bui is ietwat gezakt. Zoveel liefs waarmee ik werd overstelpt. Vroeg lig ik er niet, denk ik. Want ik wil altijd nog TLC kijken. Mensen die van de één op de andere dag verdwijnen, waarbij ze moord vermoeden, maar waarbij blijkt dat ze zijn gevlucht omdat ze problemen hadden in hun eigen omgeving. Heel interessant, vind ik. Vraag me altijd af waarom dan precies. Maar daar is het programma dan weer net niet voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden