rapilos Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: Gunn@Rapilos,Ik veronderstel dat dat ook tijdelijk is...?quote> Uhhu, nee, niet echt,In het gunstigste geval, minimaal tot volgend jaar juli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Akelei, Vrijheid, is fantastisch. daar heb ik echt heel veel voor over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Dat vind ik ook Twinny, zo een harde werker als jij bent... Hoi Akkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 @Sofie, Vindt je 'het weer' indrukwekkend of vindt je het 'weer indrukwekkend'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hoi Twinny Alles goed met jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Voor iedereen die nog op mij heeft gereageerd, terwijl ik niet meer ingelogd stond; Dank jullie wel! Het gaat hier gewoon niet goed. Ik weet al niet meer hoe ik moet zitten. Ik wil iets doen; Eten of drinken. Het liefst beiden. Veel en vooral verdovend. Vanmiddag vertelde ik over mijn verveling en het feit dat ik daardoor dronk. Maar ik dronk ook, omdat ik altijd en overal het gevoel had niet goed genoeg te zijn. Uiterlijk en innerlijk. Ik verdacht mijn toenmalige partner ervan niet van mij te houden, maar te houden van het idee een vriendin te hebben. En mijn ouders heb ik er altijd van beschuldigd mijn liefde te kopen met cadeautjes, terwijl mijn broertje de fysieke liefde kreeg. etc. Ik voel me nu ook niet goed genoeg. Alsof het niet uitmaakt wat ik nog doe. Dat ik toch niet goed genoeg zal zijn. Ik weet dat het een gevoel is. En dat ik dat gevoel moet overwinnen. Maar ik vlieg tegen de muren omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: bolletjeLenie ik snap je berichtjes niet zo goed. Heb je nu gedronken en kom je er achter dat dat ook niet je van het is, of heb je nu nog niet gedronken.quote> nee.......had het wel willen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 NIet weg natuurlijk, wel wat anders tussendoor aan het doen. Was ff aan het kijken of de treinen morgen nog hetzelfde rijden. Ik had een sms gehad dat er veranderingen zijn morgen maar gelukkig kan ik ze niet vinden. Het gaat goed hier. en das best wel fijn eigenlijk. zakmaarzegge. Die kerstkrans ja, die moet ik ook nog ophangen. waarom heb een mens zoooo weinig tijd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Akelei, Ik ben niet weg hoor. Leuke kerstkrans voor aan je voordeur= Ben zelf helaas niet zo creatief. )Vraag teken wordt ineens een =, Nou ja, is iets mis met mijn toetsenbord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Lenie verteld aub aan Madeleine hoe jij het voor elkaar krijgt nu om niet te gaan drinken. Hopelijk kan Madeleine er iets van meepakken wat voor haar ook kan helpen. Of binden jullie je aan elkaar voor vanaovond dat jullie elkaar beloven niks te drinken. Dat helpt ook nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Madaleine, Weet niet zo goed wat tegen je te zeggen, Je bent goed zoals je bent. Hoop, dat je dat zelf ook ooit gaat geloven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Dank je wel. Ik zit hier gewoon niet lekker meer. En dan heeft die grrr onderbuurman ook nog eens zijn muziek op standje disco gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Madeleine, vraag jezelf nu eens af wat je nu bereikt met het halen en drinken van alcohol. Je gaat je er niet beter van voelen, dat is algemeen bekend. En morgen voel je je nog rotter. Als het je doel is om te stoppen met drinken dan zul je het rotgevoel dat je hebt moeten aanvaarden en ermee leren leven. Iets anders kunnen we er niet van maken. Het is voor ons allemaal echt niet makkelijk, maar als je maar alles aanpakt om te willen en gaan drinken maak je het jezelf echt niet makkelijker. Zoek eens een EXCUUS om niet te drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Avondpact. Madeleine doe je ook mee? Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: bolletjeAvondpact. Madeleine doe je ook mee?BolletjeMarcel(moet toch werken:D)quote> Kom op Madeleine, een goed excuus is bijvoorbeeld JIJZELF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 God, de onrust neemt weer bezit van me. Dat rotgevoel dat je nog zó véél moet doen en tegelijkertijd dat stemmetje dat je verteld dat je heel bescheiden moet zijn met wat je nog kunt/zult bereiken in je leven. Krankzinnigmakend! Gewoon kalm blijven en... ja, wat eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Madeleine....... hier ben ik!!! ik wil je graag helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Avondpact Bolletje Marcel Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik ben hier ook. Ik heb volgens mij een gat in mijn traanbuis geschoten, want hij blijft lopen. Hoe vervelend. Ik heb ook besloten dat ik nu best wel even zielig mag zijn. Dat mag wel, is niet verboden. En zal jullie daar niet al te veel mee lastig vallen. Want jullie kennen me onderhand wel een beetje; Ik kan zwelgen in zelfmedelijden. Maar ik sta ook wel weer op. Heb gezegd dat ik tot maandag heb. En dan moet ik opgestaan zijn. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n verdriet heb gehad. Wat erg eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 En ik heb pinda's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: GunnAvondpactBolletje MarcelGunnZonnetjesDoe ook mee Madeleine, kom op, we kunnen het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Avondpact Bolletje Marcel Gunn Zonnetjes witte Grappig we willen je allemaal ondersteunen maar jij zal de stap voor jezelf moeten maken Madeleine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Broodje gemaakt, jas aan, op naar de baas. Mensen, hou het zo droog als je wil, vandaag en in de toekomst. Tot morgenochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Werk ze Marcel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik wil me vanavond best op het avondpact zetten en vind het heel erg lief dat jullie mij allemaal willen helpen, echt heel erg lief van jullie, maar ik weet niet hoelang ik het ga volhouden. Ik weet wel dat elk gewonnen uur er één is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden