Spring naar bijdragen

vrijdag 7-12

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor iedereen die nog op mij heeft gereageerd, terwijl ik niet meer ingelogd stond; Dank jullie wel!

Het gaat hier gewoon niet goed. Ik weet al niet meer hoe ik moet zitten. Ik wil iets doen; Eten of drinken. Het liefst beiden. Veel en vooral verdovend.

Vanmiddag vertelde ik over mijn verveling en het feit dat ik daardoor dronk. Maar ik dronk ook, omdat ik altijd en overal het gevoel had niet goed genoeg te zijn. Uiterlijk en innerlijk. Ik verdacht mijn toenmalige partner ervan niet van mij te houden, maar te houden van het idee een vriendin te hebben. En mijn ouders heb ik er altijd van beschuldigd mijn liefde te kopen met cadeautjes, terwijl mijn broertje de fysieke liefde kreeg. etc.

Ik voel me nu ook niet goed genoeg. Alsof het niet uitmaakt wat ik nog doe. Dat ik toch niet goed genoeg zal zijn.

Ik weet dat het een gevoel is. En dat ik dat gevoel moet overwinnen. Maar ik vlieg tegen de muren omhoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NIet weg natuurlijk, wel wat anders tussendoor aan het doen.

Was ff aan het kijken of de treinen morgen nog hetzelfde rijden.

Ik had een sms gehad dat er veranderingen zijn morgen

maar gelukkig kan ik ze niet vinden.

Het gaat goed hier.

en das best wel fijn eigenlijk.

zakmaarzegge.

Die kerstkrans ja, die moet ik ook nog ophangen.

waarom heb een mens zoooo weinig tijd??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie verteld aub aan Madeleine hoe jij het voor

elkaar krijgt nu om niet te gaan drinken.

Hopelijk kan Madeleine er iets van meepakken wat voor

haar ook kan helpen.

Of binden jullie je aan elkaar voor vanaovond dat jullie

elkaar beloven niks te drinken.

Dat helpt ook nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, vraag jezelf nu eens af wat je nu bereikt met het halen en drinken van alcohol.

Je gaat je er niet beter van voelen, dat is algemeen bekend.

En morgen voel je je nog rotter.

Als het je doel is om te stoppen met drinken dan zul je het rotgevoel dat je hebt moeten aanvaarden en ermee leren leven.

Iets anders kunnen we er niet van maken.

Het is voor ons allemaal echt niet makkelijk, maar als je maar alles aanpakt om te willen en gaan drinken maak je het jezelf echt niet makkelijker.

Zoek eens een EXCUUS om niet te drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God, de onrust neemt weer bezit van me. Dat rotgevoel dat je nog zó véél moet doen en tegelijkertijd dat stemmetje dat je verteld dat je heel bescheiden moet zijn met wat je nog kunt/zult bereiken in je leven. Krankzinnigmakend!

Gewoon kalm blijven en... ja, wat eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben hier ook. :)

Ik heb volgens mij een gat in mijn traanbuis geschoten, want hij blijft lopen. Hoe vervelend.

Ik heb ook besloten dat ik nu best wel even zielig mag zijn. Dat mag wel, is niet verboden. En zal jullie daar niet al te veel mee lastig vallen. Want jullie kennen me onderhand wel een beetje; Ik kan zwelgen in zelfmedelijden. Maar ik sta ook wel weer op. Heb gezegd dat ik tot maandag heb. En dan moet ik opgestaan zijn.

Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n verdriet heb gehad. Wat erg eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...