will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Jij mag dat marcel :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Dood ga je toch, Will, als je maar lang genoeg wacht. Ik begrijp zelfdoders wel, denk ik. Als de pijn van het leven te erg wordt... Jammer Johan, ik vond je strapatsen altijd intrigerend. He Truitje, goeienavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Eigen ervaring Johan... Niet meer en niet minder. Ik kan vreselijk dramatiseren en me mega ellendig voelen en elke keer weer, valt het 300% mee als ik de volgende dag wakker wordt Leuk dat je er naar vraagt, hoe ik daar aan kom. Voor jou nog even: het meeste wat ik hier deel komt zo ongeveer voort uit eigen ervaring.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 He akelei, ik ben dol op verhalen over ruzies. Dr Phil is mijn hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Hum, heel bericht weg. Will, luister naar Witte, pc uit, slapen en morgen is er weer een dag. Nooit is een groot woord. Ik ga niet zeggen dat ik nooit meer drink. Dat weet ik toch helemaal niet? Ik wil niet meer, das wat anders. Truitje, dat weet je dus nu. Voorlopig niet meer gaan dus. Take care allen, ik gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goed besluit Will Slaap lekker en morgen weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Das niet mooi Akkie. Pff familie kies je niet zelf he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Truste Bammie, was veel te laat voor je;) sweet dreams Tuuuuuuuuuuurlijk heb jij gelijk Akkie. Zeker weten, enne ik weet ook dat het hele forum jou gelijk geeft hoor!! Laat t maar lekker los, anders gaan je gedachtes alle kanten op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Nou....... akkie Dat is misschien wel wat het is idd Dat je er dan weer beter tegen kan. HOe fitter je hoofd is, hoe meer je kan hebben In ieder geval snappen we elkaar... en das mooi Laat gaan Mars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Per dag wijffie En deze dag heb je mooi in de pocket!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 De zondag rules Wijffie, behalve in lelydarp, daar zijn de winkels gewoon open tot 9 uur s'avonds;) hou het zo droog als je wil meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Ik ga niet volgens mn eigen patroon ook op tijd mn bed in T was een mooi dagje vandaag. Slaap lekker iedereen voor straks en tot een volgende Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Me even melden en meteen weer afmelden. 'k ga slapen. Dag dertig. Droog. Truste. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Oh ik heb ook wel eens ruzie gemaakt met kerst akelei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 En hierbij neem ik het lichtelijk op voor Johan, want hij adviseerde niet om te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Misschien lees ik het echt compleet verkeerd, maar ik lees dat ze zichzelf niet op het dagpact moet zetten, als er iets als een feestje op het menu staat en dus de kans dat ze gaat drinken vele malen groter is dan gewoon thuis met koek en koffie. Maar maakt ook niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Dat is ook wat ik zo ongeveer zei. Maar het is toch fijn om te denken dat je het kunt redden tijdens een feestje? Dat het gewoon een keer goed kan gaan. Want truitje heeft ook goede momenten doorgemaakt, haar valkuil is het zichzelf inschenken van drinken. En daar kan ik mezelf helemaal in vinden. Truitje, ik heb nog niet eens op jou gereageerd. Maar jammer dat het mislukt is, maar je weet inmiddels ook hoe het zonder is. Morgen weer oppakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Johan adviseert haar zich niet aan te sluiten bij een dagpact als ze het niet gaat redden. Maar het is helaas niet zo zwart wit als Johan zou willen. Dat is denk ik een denkfout in Johan of in ons? Edit; Johan adviseert echter niet dat ze maar door moet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden