Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Schreeuwen schapen 's nachts - vroeg ze met een allitererend vermogen dat op scherp stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik vind de kroeg echt een kroeg met gespuis, mij vind je daar dan weer niet. Mijn tolerantie gaat dan ook niet uit naar die kroeg. Kan me niet voorstellen dat het daar gezellig is. Vooroordelen, haha. Ik ga nu echt slapen. Morgen ga ik 4 km naar mijn vader lopen. Ik vind de heenweg altijd nog wel te doen, de terugweg wordt wat moelijker. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Dinah, ik heb met je te doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik heb nog koffiekoeken over Dinah, eentje met chocola? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ach een beetje ruzie is wel lekker. Zo weten we dat we nog leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Een mening hebben over iets is helemaal ok, een mening over iemand is meestal te kort door de bocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Hoi hoi, lieve mensen. Ik kan de slaap niet vatten. Dus hier ben ik weer even. Ben nu een peertje aan 't wegkanen. En heb 'k thee gezet. En Twitter opgestart. Hopelijk werkt 't soporatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Begrijp me goed, Marika. Ik zie er ook niks verkeerds in. Tactive grijpt meestal te snel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gunn, met jou zou ik wel eens een broodje cholesterol willen eten, na een avond live rock muziek ofzo. Gewoon omdat ik daar blij van wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Na een broodje cholesterol met Gunn krijg je volgens mij een deprimerende les anatomie (Grapje he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Hé Marika. Een verschrikkelijk mens? 'k zal niet gauw iemand als zodanig bestempelen. Ben me té bewust van m'n eigen beperkingen en tekortkomingen. Tuurlijk, we hebben allemaal onze nukken en grilen, maar dat kun je met een vriendeljke terechtwijzing sussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: JenNa een broodje cholesterol met Gunn krijg je volgens mij een deprimerende les anatomie (Grapje he)quote> Man, 'k word wel héél erg neergezet als een zuurpruim hier! Niet geheel onwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Wat hoor ik...hebben we nog een goede roddel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Tsja, m'n gezondheid. Dat besluiteloze uitstellen om naar de dokter te gaan. Dat nekt me nog eens een keer. Ik ben net m'n vader. Die liet zich ook niet medisch helpen. Had zware hartproblemen, maar ze niet onder ogen willen zien. En toen was 't op een dag te laat. Hartinfarct. Nadien nog drie dagen geleefd. Over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gunn ik ken dat probleem..toen ik stopte kwam er zoveel medische problemen die ik allemaal weggestopt had naar voren..ben ze nu nog aan het oplossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ach Gunn, mijn vader haatte dokters, maar ik denk niet dat hij een dag langer geleefd had als hij eerder gegaan was. - Dubbelzinnige zin - Daarmee adviseer ik je niet om níet naar de dokter te gaan, maar wel om het niet je hele leven te laten beheersen. Het komt zoals het komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: GunnTsja, m'n gezondheid. Dat besluiteloze uitstellen om naar de dokter te gaan. Dat nekt me nog eens een keer. Ik ben net m'n vader. Die liet zich ook niet medisch helpen. Had zware hartproblemen, maar ze niet onder ogen willen zien. En toen was 't op een dag te laat. Hartinfarct. Nadien nog drie dagen geleefd. Over.quote> Je bent zo goed bezig...keer naar de dokter gaan is ook niet wegVoor je gemoedsrust weleens goed..geeft weer de nodige rust in je hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 @Marika, 'k leef zeker wat beter. 'k let op m'n voeding, beweeg meer (minimaal een half uurtje per dag, maar weet 't vaak te rekken tot drie kwartier/een uurtje), etc. Alleen sociale contacten zijn voor mij nog een heikel punt. 'k ben echt gruwelijk mensenschuw! En dat is na 't stoppen met drinken nóg erger geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 kom nog even naar deze naammakmensen kkijken wat erg krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Drinken helpt nu eenmaal tegen mensenschuwheid. Gunn, vandaag was er geen énkele vriend van mij op de begrafenis van mijn pa. Alleen mijn ex-man. Pijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden