Spring naar bijdragen

Zaterdag,8 december 2012

Hanneke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 278
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vind de kroeg echt een kroeg met gespuis, mij vind je daar dan weer niet. Mijn tolerantie gaat dan ook niet uit naar die kroeg. Kan me niet voorstellen dat het daar gezellig is. Vooroordelen, haha. :)

Ik ga nu echt slapen. Morgen ga ik 4 km naar mijn vader lopen. Ik vind de heenweg altijd nog wel te doen, de terugweg wordt wat moelijker.

Welterusten iedereen! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Marika. Een verschrikkelijk mens? 'k zal niet gauw iemand als zodanig bestempelen. Ben me té bewust van m'n eigen beperkingen en tekortkomingen. Tuurlijk, we hebben allemaal onze nukken en grilen, maar dat kun je met een vriendeljke terechtwijzing sussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, m'n gezondheid. Dat besluiteloze uitstellen om naar de dokter te gaan. Dat nekt me nog eens een keer. Ik ben net m'n vader. Die liet zich ook niet medisch helpen. Had zware hartproblemen, maar ze niet onder ogen willen zien. En toen was 't op een dag te laat. Hartinfarct. Nadien nog drie dagen geleefd. Over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Gunn, mijn vader haatte dokters, maar ik denk niet dat hij een dag langer geleefd had als hij eerder gegaan was.

- Dubbelzinnige zin -

Daarmee adviseer ik je niet om níet naar de dokter te gaan, maar wel om het niet je hele leven te laten beheersen. Het komt zoals het komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gunn
Tsja, m'n gezondheid. Dat besluiteloze uitstellen om naar de dokter te gaan. Dat nekt me nog eens een keer. Ik ben net m'n vader. Die liet zich ook niet medisch helpen. Had zware hartproblemen, maar ze niet onder ogen willen zien. En toen was 't op een dag te laat. Hartinfarct. Nadien nog drie dagen geleefd. Over.quote>

Je bent zo goed bezig...keer naar de dokter gaan is ook niet weg
Voor je gemoedsrust weleens goed..geeft weer de nodige rust in je hoofd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marika,

'k leef zeker wat beter. 'k let op m'n voeding, beweeg meer (minimaal een half uurtje per dag, maar weet 't vaak te rekken tot drie kwartier/een uurtje), etc.

Alleen sociale contacten zijn voor mij nog een heikel punt. 'k ben echt gruwelijk mensenschuw! En dat is na 't stoppen met drinken nóg erger geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...