Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: krekelkom nog even naar deze naammakmensen kkijken wat erg krekelquote> Hé Kreek! Hoe'stie?
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 @ Jen toch vreemd dan er geen enkele vriend aanwezig is en je EX wel,zegt toch wel heel veel over je ex of niet?
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Ik vind het altijd mooi als exen nog zoveel om je geven..vaak is het ruzie en dat is het.
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: JenDrinken helpt nu eenmaal tegen mensenschuwheid.Gunn, vandaag was er geen énkele vriend van mij op de begrafenis van mijn pa. Alleen mijn ex-man. Pijnlijk.quote> Dat is heel zuur, lieverd! Waren ze er wel van op de hoogte? Of bedoel je te zeggen dat door je alcoholische verleden je geen vrienden meer hebt? Is dat de boodschap? Want je hebt gelijk, 'k heb geen enkel contact met m'n vrienden meer.
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Wat ik vooral bedoel te zeggen, is dat ik door mensenschuwheid geen vrienden heb, en dat alcohol daar niks aan verandert.
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Met te veel alcohol heb ik wel veel geluld, maar geen echte vrienden gevonden.
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Met alcohol ben ik vrienden kwijtgeraakt omdat ik ze niet kon gebruiken met mijn dagelijkse drankgebruik. En als je met veel alcohol vrienden maakt zijn het vaak kortstondige relaties
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 @huttula, wat bedoelde je nu eigenlijk i.v.m. mijn ex?
MarcelK1970 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Zolang jij je niet druk maakt over wat een ander van je denkt zul je nooit veranderen.
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Dat je ex er wel was...je kunt misschien nog wel een hele goede relatie hebben ondanks dat het je ex is
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Ik heb welgeteld nog één vriend. En we hebben elkaar in Maart voor 't laatst een mailtje gestuurd. En toen was 't schluss. Ongelovelijk hoe 't zo kan ontaarden!
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Een ex kan ook een goede vriend wezen.
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Was jij vlotter in de omgang met drank op, Gunn?
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Dat ligt toch iets moeilijker, Huttula. Mijn droomleven bestaat uit vele gemeenschappelijke vrienden met mijn lief. Maar hoe maak je op mijn leeftijd nog vrienden?
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: JenWas jij vlotter in de omgang met drank op, Gunn?quote> Oh yes!
krekel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 ohhh appeltjij ik hoe van shit wijffie ben je begaann
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: krekelohhh appeltjij ik hoe van shit wijffie ben je begaannquote> Krekel, je orakelt in een voor mij inheemse taal.Maar even oprecht; gaat 't wel?
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Marika, slaap lekker. Ook ik ga een tweede poging wagen. We zien elkaar morgen weer, okay mensen? Mooi! ZZZZzzzz... *
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Ja daar vraag je me wat.. Vriendschap groeit na mate je iemand leert kennen Niet iedereen kan een vriend worden al lijkt het bij sommige mensen wel zo Een kennis kan uitgroeien tot een hele goede vriend Nu ik er bij stil staat is het nog eens niet zo makkelijk nieuwe vrienden maken
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Geplaatst 9 december 2012 Ik doe mijn lampje ook maar eens uit Ga ff naar snorkelland Truste
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden