bolletje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Maakt niet hoor Laaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hoi Kunsie, Ja ik ben teruggevallen. Maar die datum is de datum van aanmelding op dit forum. Ik geloof niet dat het een nuchterheidsdatum is geweest. Ik heb er inmiddels verscheidene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Het blijft dus gewoon moeilijk hè? Wat een ***zooi is die drank toch. Ik ben pas 16 dagen op weg en ik denk nu dat ik nooit meer zal drinken. Maar ik moet op mijn hoede blijven en daarom is het goed om bij jullie te zijn! sterkte Hanneke! (en ook mezelf dan maar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hoi Kunsie, Jij ook sterkte he. Het is inderdaad zooi die alcohol. Maar ik giet het wel zelf door mijn strot. Als ik het eerste glas maar laat staan gaat het goed. Heb ik bij de AA geleerd. Het gaat nooit om het tweede of tiende glas. Nee, dat eerste glas. Als ik dat niet drink volgene ook die andere niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Zo dadelijk weer schilderen. Mensen tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Tot later Bol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: bolletjeZo dadelijk weer schilderen. Mensen tot later allemaal.Ha Bol, wat schilder je?ik schilder ook. van alles wat, wil graag weten wat jij schildert en waarmee?groetjes truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Truitje onder mijn berichtjes zie je wat schilderijen van me. Schilder het liefst dieren maar in principe schilder ik alles, maar alleen van voorbeelden. Vanmiddag komen er een paar mensen omdat ik 1-2x per week wat schilderles geef. Maar ik zou het te gek vinden als je wat foto's zou plaatsen op het hobbydraadje. Ben heel benieuwd wat jij schildert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Lavendel....... klopt het... heb ik je een poosje niet gezien? hoe gaat het met je? liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kameleon en Vlaams Meisje van harte gefeliciteerd, maak er een gezellige boel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 hey Trui, ik denk dat je me verwart met iemand anders? ik passeer hier nog steeds enkele keren per dag hoor maar dank je, het gaat vrij goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kunsie er komt een tijd dat je bij het horen van het woord alcohol verstrooid denkt:, he alcohol wat is dat ook alweer? Hebt geleerd bij belangrijker zaken stil te staan dan bij verhalen rond de fles. Ieder dag is weer nieuw, kijk niet te ver vooruit. Ook met je gedachten wat meer in het Nu blijven. Op den lange duur denk je, goh niet meer drinken, eigenlijk een kleinkunsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Sofie, van harte beterschap een :rose:netje voor de nodig vitaminen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kunsie nooit meer drinken klinkt zo beladen. Bekijk het per dag en doe geen beloften die je niet (nog)kunt waar maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Diesel de kefir planten raken maar niet uitgewerkt. De karnemelk staat altijd weer stijf in het glas. Vraagje, groeien de plantjes nog of blijven ze zo klein? Of wordt het een meervoud van wat ik nu gebruik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: A3Toch even inloggen om Kamé en VM een mooie verjaardag en een goed, droog jaar te wensen. @ Diesel, ik mis de ochtendkoffie wel hoor, maar in 2013 schuif ik zeker weer aan.quote> Leuk A3, geniet nu eerst maar van vakantie he, bij camperen hoort oploskoffie , en je zo nu en dan hier zien geeft aan dat het goed met je gaat ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Adios en tot een volgende Uitgelogd ... .. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Rudy, de kefir plantjes blijven dezelfde grote, alleen vermeerderd het zich wel als ze de ruimte krijgen. Nou fijn dat het goed gaat met de "kleine bloemkooltjes" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Wijffie sterkte morgen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 DAGPACT: Albert Lytse miranda Hanneke Sabine Madeleine truitje kunsie Jackie Gunn Hé, een hoge hoed... Aaaaaaaaaargh!!! Rotkonijn! Okay, en 't is weer uit met de pret. Fijne dag nog, mensen. Dikke doei, Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 What's up Gunn? Hoezo, het is weer uit met de pret? Moeilijk momentje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: HannekeVandaag een goed besluit genomen. Opnieuw de hele behandeling van Tactive doorlezen. Ik merk dat het snel wegzakt. Ik vind dat het te snel en te kort is. Maar ja ze zeggen ook dat het een eerste aanzet is. Je moet zelf verder. Maar ik merk dat ik me wat in de steek gelaten voel. Je hebt een aantal maanden een redelijk intensief contact met de behandelaar. En dan BOEM afgelopen. Dat is anders dan wanneer je naar een kliniek met nazorg of psych. gaat. Gelukkig heb ik nog een paar weken het vinger aan de polstraject. Dat is om af te kicken quote> Hanneke,ik heb ook de online behandeling gedaan en ben met je eens dat het pats boem ineens over isop zich jammer dat er nooit nog eens bv 3 maanden later werd gevraagd hoe het gingzo hadden zij tenslotte ook kunnen zien of hun behandeling aanslaat/aansloegook ik heb de behandeling bewaarten kijk em heel soms ook nog wel eens in dan schrik ik eigenlijk wel weer even als ik dat zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hier de hele dag sky radio Christmas aan tot grote ergernis van zoon als die thuiskomt want hij hoort de hele dag niet anders in de bakkerij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 goedemiddag lezers, Het is hier koud en het sneeuwt behoorlijk! ik woon in het hoge Noorden. De koffie loopt en zoonlief (11) komt zo thuis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 iemand een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden