Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Lytse, mijn verdriet wegdrinken, doe ik niet, dat is me overigens ook nooit gelukt. Alcohol versterkt mijn emoties. Dus dan zou ik nu zitten huilen. Wel drink ik, eerlijk gezegd, meer dan gezond voor me is. Het wordt weer stilaan een gewoonte. Mijn afspraak was om me niet zat te drinken, en dat lukt me (mijn lief bevestigt dat). Misschien moet ik de gewoonte ook wat lossen. Zo, dat is eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Lieve Emma: fijn je hier weer te zien. We horen je verhaal snel weer hoop ik. @ Jen: zo ging het bij mij dus ook. In zware tijden werden het er soms toch meer. KMW toegewenst. Nu rap naar bed. Droog. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Slaapze lijsters. Ben net uit de laatste late dienst, nu paar dagen ahoy! Aan toe ook, de rit naar huis duurde lang. Een of andere gek had in al z'n wijsheid besloten 'n bijzonder transport door te laten gaan in bijzonder slechte omstandigheden. Ach, houdt je op de straat! De late Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Dank voor het warme welkom thuis, en tot ziens maar weer, kransgenoten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Welkom thuis, Haddock! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Dank je, Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Moet me voor dinsdag nog droog afmelden. Bij deze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Emma:present: fijn om wat van je gehoord te hebben zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden