Kate Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ik zet mijn miniboompje op een kastje en ben klaar Sha. Das dan weer het voordeel van zo'n klein ding Maar jij hebt vast zo'n kolossale, tot aan het plafond stel ik me voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goedemiddag lieve mensen, Kate, ik heb ook een miniboompje van 30 cm... Nep, ook nog. Maar het staat heel mooi tussen alle verhuisdozen. Ik ga er af en toe even naast zitten, voor het kerstgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Wijfie, Succes morgen. Goed dat je het aangaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Bijna tot het plafond Kate de kids wilde het graag als ik straks alleen ben ga ik deze ook echt niet meer opzetten vorig jaar ook wat takken in een grote vaas, lampjes erin en klaar! beviel me toen prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Gwen, helemaal gesetteld en alles weer uitgepakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Smik, Drukke werkdagen voor je! Sabine, Je bent er, blijf maar fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Sha mooi hoor, zo'n grote boom! En heb je meteen weer een ander huis. Ach Sha, wat zal ik zeggen...haha. Gesetteld is een groot woord. Maar het is leefbaar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Dat is ook het belangrijkste denk ik Gwen als het maar leefbaar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hallo allemaal, Heb stress gekregen van mijn kippen en hanen! Wat een paniek in het hok. 2 hanen op een kippetje en je weet wel wat die willen hè? Dus alles uit elkaar gehaald en apart gezet in hokken. Iemand nog behoefte aan een mooie haan met kip? Ze zijn van dit jaar, dus nog jong. En heel mooi stelletje. Ze kunnen alleen niet met onze andere kippen en haan samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Leuk Kunsie, een haan en kip stelletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Zelf geen interesse in die haan en kippen misschien Draak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Mensen eet smakelijk voor straks ik ga weer verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ze zijn voor jouw Gwen!!! Heb je een lekker tuintje voor een kip en een haan? Ik kan ze hier nog ff houden tot je gesetteld bebt. Dan wel nog ff een nachthok maken hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 bent bedoel ik hoor!!!!!!!!! nee, ben niet dronken haaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kunsie, hihi leuk zo'n stelletje. Maar niet voor mij. Mijn 347 buren zouden het me niet in dank afnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Nu staat ie goed Sha, die boom! Morgen weer 100% aan de bak...fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kan ik me voorstellen van die buren. Ik woon landelijk dus mag het hier! Misschien andere gegadigden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Een prachtige oplossing Jackie! Meenden die mensen dat nou echt? Van die stembanden doorknippen? Wat vreselijk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Haha, Het kan verkeren hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ik ga een pannetje hutspot in mekaar frutselen, Eetze lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kate jij ook veel positieve energie gewenst hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 nou Kunsie willen wel nog blauwe denk ik , maar zeker geen haan herrieskoppers die kerels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Mijn maandelijkse groet op dit forum. Gegroet iedereen, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Rae...je bent alweer weg... Groet terug! Hier staat een enorme pan rode kool op het vuur. Ruikt zo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Geniet van je mannen en je snert, Wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden