irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ...en het is nog heeeel vroeg...... en voor mij al heeeel laat... goedemorgen en een hele fijne dag allemaal (in de sneeuw?), koffie staat klaar, alleen nog even knoppie indrukken, later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ik houd mij al warm aanbevolen voor een taske morgenvroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik ben klaar voor de nieuwe dag... Wel wat vroeg, maar heerlijk geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik hup nog even over Diesel met deze vroeg gestarte dagdraad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Het is me ontgaan waar je bent, A3. Vandaar deze misschien onterechte vraag: is het niet vreselijk koud op een camping? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Hahaha ok, mijn vraag was dus inderdaad kolossaal dom. Vier je de eindejaarsfeesten op de Wadden? Wow, klinkt niet verkeerd. Veel plezier A3, en hopelijk tot gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Moggeuh, ja ik ga nie met potten koffie hierheen slepen hoor' A3 ach soms bv in India is oploskoffie opeens wel eens heel lekker heb ik me laten vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Een hele goedemorgen! Iedereen bedankt voor de felicitaties. Een verjaardag zonder wijn, heb het niet gemist. De wijn dan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goedemorgen Adrie, Diesel, Jen en Kameleon. Is er al verse koffie of moet ik even zetten?? Moet me overigens wel van het hart dat ik hafl 1 in de nacht geen tijd vind om een dagdraad te openen. En al zeker niet als je zelf op het punt staat gewoon naar bed te gaan. Dan wens je op de lopende dagdraad gewoon even de mensen wel te rusten. Maar goed. Om ook even terug te komen op het antwoord van Adrie op Wil, het lijkt ook mij buiten kijf dat de Johan en Winchun één en dezelfde persoon zijn. Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad Kameleon. Jen, das geloof ik lang geleden he dat je 's nachts lekker hebt geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goedemorgen, Zo, die ervaring heb je ook weer Kameleon. Een nuchtere verjaardag. Heel mooi. Ik ga me deze dag weer vast voornemen niet te drinken en open het dagpact DAGPACT: Hanneke quote> Een fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ook jij een goede morgen Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik sliep de laatste dagen zowel 's nachts als overdag Yvonne. Vandaag is de uitdaging om een hele dag wakker te blijven. (Klinkt simpel, is het niet voor mij). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goedemorgen Yvonne, Was me nog niet opgevallen, dat de draad zoooo vroeg was geopend. Ben het met je eens hoor. Vandaag nog verjaardagsvisite, heb lieve vriendinnen, zij zijn altijd achter mij blijven staan Vind het dan ook prettig om niet ze niet tegelijk te ontvangen, op deze manier kan ik met iedereen, in alle rust kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Hier even aandacht voor wat Diesel in zijn draad, die ik overhupte, schreef: 12-12-12 IDD de dag dat duidelijk is dat al is het pas over 12 jaar, maar er gaat een eind komen aan veel dierenleed in Nederland http://nos.nl/artikel/450589-i...p-nertsenfokkerij.html dus een mooie stopdatum dat 12-12-12 om ook na te denken dat er veel bontkraagen nu in de mode, echt van wasbeerhonden zijn, die levend gevilt worden. Zo !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goedemorgen Hanneke, Je gaat goed! Het is ook geen weer voor dat koude goedje:) Ben ervan overtuigd dat deze dag je ook gaat lukken. Fijne dag, je leest mij vandaag nog;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Draak, mooi onderschrift:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Thnx Jen Ach ik had ut dagdraadje ook niet gezien oeps nog nie wakker misschien. Maar ja Irun de draad van dinadag was nog volop in gebruik om die tijd. Nou Jen dn slapen we ongeveer dezelfde tijden de laatste tijd Elke maal als ik medicatie neem, waar ik dus ni echt tegen kan, val ik gewoon om van de slaap en 's-nachts wakker van de pijn dus tjah. Maar zal es proberen ook wakker te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik ben ook blij dat die nerstenfokkerij afgelopen is al duurt het nog gruwelijk lang. Nu nog de bioindustrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Jen, we brullen wel even als je indommelt En ik heb de draad van Diesel gevonden, das gewoon de dagdraad van vandaag eigenlijk toch? Stel voor dat we daarnaar overstappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik zie uit naar je bericht Kameleon. Maak er maar een mooie 2e verjaardagsdag van. Het is je gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goed plan Yvonne, ik raak helemaal in de war:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik wilde de eerste dagdraad van irunalone redden Yvonne :$ Hihi Veel plezier vandaag kameleon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Jackie, ik denk dat er vandaag per ongeluk twee draadjes zijn aangemaakt. En dat men overgeschakeld ergens in de loop van de vroege morgen naar het andere draadje. Dus de koffie en melk staat daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden