irunalone Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 zijn moeder onderricht hem thuis, zou hij dan wel genoeg te weten komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 nou Smik, dat stoer of niet boeit me niet zo, het probleem is dat ik het lekker vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ik ben zeer erg gekant tegen thuisonderricht. Louis Theroux heeft daar een mooie reportage over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Zal ik het ff doen? Mis dat zooooo. Mijn hondje is 6 maanden geleden dood gespoten, vreselijk. Hij was al oud hoor. 15 jaar en helemaal op en af. Ben nog steeds aan het twijfelen of ik een nieuwe neem. Lees er bij jullie ook veel over op de site. Lijkt wel of iedereen een hondje heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 effe peukkie doen buiten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ja, die moeder is heeeeel eigenwijs. Nog erger dan ik haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: SmikkieDan was ik een alcoholist en binger tegelijkertijd kon ik ook. Drinken en niet eten, 10 dagen achtereen.Zie het verschil niet en maakt ook niet uit.Je hoopt dat het ooit weer kan ws.quote> ken het... dat niet eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Snap je Smik, Ik vind de wijn zelf lekker en drink daarom alleen nog soms Ik vind de roes heerlijk en de vergetelheid en vertik het om daar nog langer aan toe te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Kunsie! Woef staat bij de deur met de lijn in haar bek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: BamBamDag Rosa, tot de volgende maar weer.Slaap lekker:lips:En de rest ook. Lief zijn he en geen ruzie maken!quote> woehaaaaaaaaa, *gaap*slapiestijd denk?( bevalt me goed dat vroeg naar bed gaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: SmikkieLenie toen of nu?quote> nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ben ook een dierenvriend Smik. Maar zoals ik tot een tijdje geleden leefde, dacht ik niet dat ik oud ging worden. Dus eerst maar ff heel lang nuchter blijven voordat ik weer aan een beestje begin. Ik moet hem wel kunnen overleven want wie moet er anders voor hem zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Kom er aan Ironalune, ff wachten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 ik kook wel smik. voor m'n kids. wat er over blijft eet ik. zucht, laat ook maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ik ben 55 jaar. Ben al blij dat ik mijn vorige hondje overleeft heb. Mijn familie heb het allemaal te druk voor dieren. En de vrienden die ik heb zijn nog veel ouder dan mij of hebben ook al dieren genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Weltrusten iedereen. het wordt me hier te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Dat hoop ik wel te worden Smik !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 ik maak me even druk om m'n adopsie hondje.... hoor het morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 trusten MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Neem je een hondje uit het asiel Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ik ga er over nadenken Smik, eerst nog ff door het ergste van de drooglegging heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 nee een opvang van https://www.facebook.com/Fuertedogs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 je kunt wel veel liefde en troost bij een hond krijgen, kunz.. maar dat wist je al, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 jaja honden zijn fantastisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ja, Irun, ik weet het, maar het is ook een grote verantwoording en ik ga er echt goed over nadenken voordat ik iets stoms doe. Smik, die oudere mensen hebben geen keus meer denk ik! Maar bedankt voor het compliment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden