Rudy Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Bolletje, sterkte en kruip maar snel onder de wol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Struisvogel politiek, bijzondere politiek je komt er geen stap mee verder:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Originally posted by: igorgoede middag frummels. lissy welkom en zet 'm oplidia het is hier net een huiskamer, als je thuis over eten praat verdwijn je toch ook niet naar de keuken bolletje beterschapquote> ROFL thnx Igor Lidia ik snap je wel, maar voor veel mensen hier zijn hun huisdieren HEEL belangrijk en juist een trigger om te drinken als het om hun welzijn gaat. Wat anders dan een meubel of racefiets cq Auto (dat laatste kan wel een uitzndering zijn voor sommige misschien ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Nou is t wel weer genoeg voor even. En gaan we verder met de zorg voor het eten. Maakt niet uit wat het is, alles smaakt momenteel hetzelfde. Ik proef alleen verschil tussen warm en koud. Fijne voortzetting van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 persoonlijk vind ik ook, dat elk onderwerp hier aan bod mag komen als ik het moeilijk vind of mij stoor aan iets, scrol ik maar ik wou soms dat ik in RL ook kon scrollen.... het zou jammer zijn als iemand mij zou vragen om over iets dat me aan het hart ligt, niet te praten dat is juist knap aan dit forum/huiskamer hallo Lissy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Diesel, als de racefiets maar duur genoeg is en men er aan is gehecht dan denk ik dat het een dorstig moment wordt als ze hem stelen, of met een auto van de weg maaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Is er ook een kinderdraad? LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 EUHhhhh rudy ik wil je wel smakelijk eten wensen, maar het smaakt je toch niet pas je wel op dan dat je je mond niet verbrand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 AUW. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Igorretje, ik zie dat je geen datum meer hebt staan. De moed toch niet opgegeven mag ik aannemen??? Denk het niet want je bent hier. Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 bammie ik sta nu 1 week kurkdroog. als ik over de 4 weken zit zal ik het er WEER onder zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Originally posted by: RudyNou is t wel weer genoeg voor even.En gaan we verder met de zorg voor het eten.Maakt niet uit wat het is, alles smaakt momenteelhetzelfde.Ik proef alleen verschil tussen warm en koud.Fijne voortzetting van de dag.quote> Ja Rudy, als er over eten gepraat wordt moet je naar.... bed toe en voor je laten zorgen hoor Hoop dat je snel ook beter wordt, wat een stekkies allemaal hier. sterkte allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Tof Igor. Kom je melden joh als je het zwaar krijgt. Je wilt zo graag. En het kan meissie, het kan! Jij ook! En je datum zet jij eronder als jij er aan toe bent. Ja toch, niet dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 bammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Ha Lissy welkom hoor, hoop dat je er wat aan hebt, ach je hebt al tijdje meegelezen, dus dan weet je al hoe en wat. Zelf wil ik ook minderen, maar ben eigenlijk eerst gestopt, bijna nog steeds, om daarna eens te bepalen hoe of wat ik aankan en niet TE makkelijk erover denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 tja dat melden als ik het moeilijk krijg is vaak het probleem. ik kruip dan helemaal in m'n huisje en je moet in stevige schoenen staan wil je me eruit krijgen dan zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Bijna nog steeds Diesel? Die snap ik niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 diesel geminderd heb ik zeker al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 God jongens, Sneijder met een miljoenen-salaris wordt op vakantie gestuurd omdat hij geen ander contract wil tekenen waarbij hij minder gaat verdienen. Rare wereld leven wij toch in. Is geen kritiek op Sneijder maar het is me vd zotte. Maar goed, ik denk toch dat hij liever zou ballen dan op vakantie gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Kwil je best even schoppen hoor Igor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Zachtjes schoppen dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 nou als dat helpt mag het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 LOL. Hou ik je aan Igor. YIHAAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Ach Bammert, bijna nog steeds is weer eens mooi samenraapsel van woorden wat ook nergens op slaat. Op het ogenblik is het zo dat als de pijn te erg wordt, ik het as pijnstiller zie, gelukkig op een andere manier dan voorheen. Dus zo 1 a 2x per week nog geen borrel zeg maar. En weet je het smaakt nu ook als medicijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Precies Lissy, dat is namelijk mijn grootste angst ook hoor en wil zeker ook niet opnieuw beginnen. Maar heb er ook bv op feestjes geen moeite mee, zeker niet zolang er een 0.0% is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden