kameleon Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Goedemorgen, alles staat klaar, tast toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Gaap... Goeiemorgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Goed eigenlijk Smik. Haha, met al die katten, zie het al voor me. Nog eens bedankt voor gisteren he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Inderdaad. Vandaag wordt een zware dag - moet straks terug naar het asiel. Maar goed, wat moet dat moet. Na morgen heb ik meteen twee weken verlof. Om uit te huilen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 oh jen sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Ja Smik, daar heb ik het werk op uitgekozen. Lekker veel vakantie haha. Zenuwachtig om te gaan zwemmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Dank je Igor. Ben dankbaar dat ik katerloos ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 smik pas je op dat het elastiek uit je zwembroekje niet knapt....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 enne buik flink inhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Zo'n spannend zwart speedo gevalletje? Stel het me al helemaal voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 aub geen badmuts opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 heb je je teennagels geknipt smik ( en schoon) ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Originally posted by: SmikkieNwe Dolce Gabana zwembroek. Dus kan niet misgaan toch?quote> juist wel dus, probeer zo'n ding eerst uit onder de douche, stel je voor dat ie helemaal uitlubbert pfffft geen gezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 is yvonne soms alweer met vakantie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 nou 4 op 1 rij nog even en ik ga jullie wakker schreeuwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Neen hoor Igor, absoluut niet op vakantie. Maar heb het een beetje (errug) druk ... vandaag nog een vrije dag en die begin ik even lekker rustig, kan ik straks weer op volle kracht er tegenaan Goedemorgen overigens Igor, Jen, en Smik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Goede morgen Smik, lekker bakkie... .... ben ik net aan het tikken wordt het me helemaal zwart voor de ogen bleek de stekker niet in het stopcontact te zitten al een hele poos, hahaha. Maaru Smik, gewoon zonder zenuwen gaan hoor. En je oude zwembroek als reserve meenemen. Ze hebben er vast wel douches , dan probeer je daar je nieuwe even uit.... zou het foute boel zijn kunt je atlijd even terugrennen en je oude aantrekken... Niks aan de hand dus;) Veel plezier:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 yvonne rennen in het zwembad..................... ik zie het al helemaal voor me, rennen met zo'n lubberende zwembroek en dan plat op de buik belanden met ja ja ja ja voor je neus de badmeester pfffff en dan proberen de grond in te kruipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 smikkie doe je voorzichtig? en niet zenuwachtig zijn hoor, nergens voor nodig. wat kan er nu misgaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Originally posted by: igoryvonne rennen in het zwembad..................... ik zie het al helemaal voor me, rennen met zo'n lubberende zwembroek en dan plat op de buik belanden met ja ja ja ja voor je neus de badmeester pfffff en dan proberen de grond in te kruipenquote> Nou, lekkere meid ben je hoor. .... nu looptie helemaal met knikknietjes daar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Jij ook een goede morgen AR. Mooi dat het dagpact hier blijft. Indien niet zou het betekenen dat ik het echt helemaal nooit meer zou 'tegenkomen' en dus ook niet meer zou lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 nou zo lekker ben ik niet yvonne, anders was ik vast en zeker ook even naar het zwembad gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 hahaha, om krom van het lachen te gaan staan als Smik zijn broek naar beneden zakt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) het is maar goed dat hij al weg is, anders ging hij niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden