kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Laat de borsten van Igor maar daar waar ze zijn Yvonne:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 en wel goed spoelen daarna he, alhowel het gaat overal regenen !!! behalve lekker bij ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 oef even douchen ik zit vol joghurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Hahaha, wat een lol, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik neem nog een koffie daarna douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: YvonneHahaha. Kame, als Diesel zijn strot heeft schoongeragd, kun je de borsten van Igor ook vast wel even lenen. ... Later....quote> Leent ze die nu ook al uit ? LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Draak ik denk dat je veel van Igor mag lenen, behalve haar borsten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ach natuurlijk, nu snap ik het tussen die borsten staat die borstel met z'n steel geklemt normaal gesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Gaat een mens zich even poetsen, zit Diesel intussen al met de boezem van Igor in z'n strot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 NEE diesel AF blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ja nu hoeft dat ook nie meer hoor, pfff als borstel houder gebruiken, toch wel zonde misschien, maar worden ze vast wel stevig van, de hele tijd zo'n steel stevig vast houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Je verwart je met bekkenbodemspieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Nou Jen het wordt nu toch teveel zo, want daar zijn ook trainingen voor, maar dadelijk heb ik alles gedaan natuurlijk. Dus voordat je doorgaat..... Krijg ik eerst een borstel door me strot geduwd, met de borsten van Igor om me oren geslagen, begin jij over bekkenbodemspieren die steviger ofzo moeten, ja ja en dan heb ik het weer gedaan, pffff kan alleen door vrouwen verzonnen worden zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik ga d'r uit mensen. Succes Diesel. Met allerlei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 moggeuh Sofie, bakkie doen ? Kameo hoe keken de buren dan je man aan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Drakie, wat wil je ook een man alleen tussen het vrouwenvolk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Jen moet je kijken, die borstel ideaal voor Igor haar koffiemokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Nou verbaasd, dat wij hun hoorden haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 ja waar zijn A3 en Mark nu je ze nodig hebt..................op vakantie pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 truste Jen, onee AI vandaag, sterkte meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik ga mij voorbereiden op de kerstviering van de school. Was even lekker lachen, nu weer in de plooi en dochter wakker maken, zij mag Maxima spelen in de kerstmusocal vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Kameo, vertel eens eerlijk zat jij niet stiekum tussen de bosjes om te kijken hoe ze zouden reageren ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 gelukkig drinkt yvonne er eerst uit en die krijgt het toch niet meer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 ja ze moeten zich wel aan werktijden houden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Heel eerlijk... met een verrekijker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden