igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 daar drinken m'n marmotjes uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 gewoon krabben diesel desnoods even met zo'n harige badborstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 die past wel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Wow Jen, doe mij ook zo een baan.... maar er steekt vast nog wel wat anders achter, rustig afwachten maar. Ohoh Dinah, was zielig , je mag maar 1 dag? Ik moet zelfs zaterdag nog gaan werken, bof ik even... Fijn Igor, want die kleine bekertjes vind ik eigenlijk helemaal niets, zal eens op zoek gaan naar een adere grote die ik bij Diesel kan stallen. Ennu Diesel, tsja...tis me wat. Maar ja, tis niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: igorgewoon krabben diesel desnoods even met zo'n harige badborstel quote> Ah bah.... nog even en je raad een pléborstel aan Igor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Nou Yvonne dat wordt op je handen zitten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Nog 50 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: YvonneAh bah.... nog even en je raad een pléborstel aan Igor... quote> die is rond dat werkt beter ja, ik heb er nog wel eentje voor je diesel (is ondertussen alleen een beetje verkleurd maar dat geeft niet toch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Werk ze Dinah... Tsja Kameleon, ben ik ook bang voor Wat is er met 50 Jen? Hihi Igor, je maakt het steeds erger.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 * quote> die is rond dat werkt beter ja, ik heb er nog wel eentje voor je diesel (is ondertussen alleen een beetje verkleurd maar dat geeft niet toch)quote> Doordat ik hiervan in de lach schiet, zit mijn laptop vol met kwark spetters, Heb je daar ook een borstel voor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 40 nu Yvonne. Minuten voordat ik vertrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Effe mijn tanden gaan borstelen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Vervolg buren. Ze weten nu dat wij ze horen, manlief heeft vannacht bij hun aangebeld, we werden wakker van hun, ze zeiden dat het niet kon omdat ze in bed lagen, juist daarom stond manlief aan de deur LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 als dieseltje hem niet meer nodig heeft mag jij hem kameo maar daarna wil ik hem wel terug want ik moet er ook nog wat mee schoonmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Kameo is dat dan wel kwark?? nee ik maar klein bekkie hoor en zeker nu rechts ontstoken is ken er amper tandborstel in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Igor, is het een harde of zachte borstel? Wil wel mijn beeldscherm heel houden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 nou toen was het zeker wel rustig de rest van de nacht kameo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: JenEffe mijn tanden gaan borstelen hoor.quote> pas op welke borstel je neemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Nou draak, er zitten groene stukjes tussen, dus ja gemengde kwark? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 een stevige kameo, ik heb er al vanalles mee schoongemaakt dus moet lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Aha.... duidelijk Jen. Weet je, je zegt daar gewoon dat je bij nader inzien toch teveel energie kwijt bent met j enieuwe werk en dat het je gewoon niet lukt om met het vrijwilligerswerk door te gaan. Het spijt je zo verschrikkelijk, maar echt, het is niet te combineren..... Hahaha. Kame, als Diesel zijn strot heeft schoongeragd, kun je de borsten van Igor ook vast wel even lenen. ... Luitjes, ik moet ook gaan rennen. Hond moet er nog uit, brood moet nog gesmeerd en ik moet over 20 minuten in de auto zitten... tsssssssssss, dom mens ben ik toch ook. Later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: Dieselnee ik maar klein bekkie hoor en zeker nu rechts ontstoken is ken er amper tandborstel in quote> nou zal lekker meuren dan. hou jij je mond voorlopig maar dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ja Igor het was gelijk stil, nu ligt het probleem bij hun, zal een vragen wat ze gaan veranderen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Overigens Diesel, ik blijf het echt hartstikke rot voor je vinden hoor dat je zo'n last hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: YvonneHahaha. Kame, als Diesel zijn strot heeft schoongeragd, kun je de borsten van Igor ook vast wel even lenen Later....quote> heuuuuuu daar blijft iedereen vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden