Hanneke Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Goedemorgen, Moet me nog droog afmelden voor gisteren. Heb het vaste voornemen vandaag niet te drinken. Kan ook niet want er zit nog refusal in mijn lijf. Lees dat er hier weer problemen zijn zo nu en dan. Jammer. We zijn hier maar voor één ding, laten we dat niet vergeten. Gelijk hebben is niet zo belangrijk. Gelijk krijgen ook niet. Maar is schrijf verder niets want ik heb ook niets gelezen. Maar het is toch erg als mensen hier afhaken vanwege de sfeer. Iedereen een fijne en vredige dag! DAGPACT: Hanneke quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Dag Hanneke, Voor de goede orde: ik zit aan de koffie. Als mensen hier afhaken vanwege de sfeer, dan zijn het toch wel die mensen zelf die afhaken. Ik kan daar niet van wakker liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 moggeuh Gefröbelde en Jen, was er al koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Nou zal wel ff wat verse zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Goedemorgen, Jen, Hanneke heeft wel een punt hoor. Het is niet fijn om te zien dat mensen op elkaar inhakken. In ieder geval, vandaag een nieuwe dag. Vrolijk en fris ga ik eraan beginnen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie dieseltje, heb je nog een beetje geslapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Dieselke, ik heb even een senseo genomen, egoïstisch als ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Kameleon, persoonlijk vind ik dat het hier erg goed meevalt wat dat inhakken betreft. Af en toe wordt er meer gezegd dan lieve woorden, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn. Iedereen is anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Hee Igor, lummel je hebt je mk gister nie afgewassen joh en nee Aak is niet meer wakker geweest hoor, komop joh, goeie moggeuh zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 WIE HEEFT ER UIT MIJN MOK GEDRONKEN???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Jen senseo mislukt bij mij altijd en alleen dat straffe bakkie van MadeLief lukt me wel toeval nee dus alleen maar slow offie bij mij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Goede morgen luitjes, doe mij ook maar een koffie. Ben ik wel aan toe: Ben al even binnen hier, maar zag dat ik een berichtje van Tactive had. Gisteravond om kwart over elf een officiele waarschuwing voor berichten en uitlatingen van eergisteren..... volgende keer een ban. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Oeps Igor... denk dat ik hem een keer van Diesel heb mogen gebruiken :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Maar goed. Ik heb heerlijk geslapen. De nieuwe dag is begonnen. Jen, hoe was bij je nieuwe baan? Diesel, je moet dus weer wachten op uitslagen van het ziekenhuis. Nou, moet toch hartstikke vervelend zijn om op te wachten en maar geen vooruitgang te bemerken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik kreeg gisteren een zeer vreemd verzoek van Tactive: of ik zélf een woord wilde verwijderen uit een bericht. Ik heb dat braaf gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik krijg alleen maar Yvonne. En ik lees. En ik word betaald. Goed, je crois? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Haha jen, die is leuk maar werkt dus wel ( hoewel ik niet weet welk woord het is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 nou Vonn, je was miss fel, maar toch geen lelijke woorden ofzo. ja Jen das wel netjes LOL al die rondslingerende woorden hier ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 yvonne JIJ mag m'n mok wel gebruiken hoor, maar WEL eventjes afwassen na gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 IT naar 't schijnt, Dinah. 'k Heb al een laptop opgestreken en binnenkort een smartphone. Verder zit ik vooral neer, en af en toe ga ik een sigaret roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ha inah, moggeuh meiz, jij ook vroeg , bakkie dan? mot nou toch lopen. Ach ja zeg maar ernstige keelontsteking die niet over wil, dus alles vloeibaar en zeer pijnlijk en erge jeuk brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Trouwens waar is die andere grote mok van je dan gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Als het kriebelt, dan moet je sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 nee Jen is een mannestrot nie opgebouwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden