Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Nou, ik ben wel van plan om vol te houden hoor Igor.

Al dat gewicht dat ik erbij heb mag niet voor niets zijn geweest toch?

Kame, wat goed dat het minderen lukt.

Dat kan ik nou weer niet dan..

Geplaatst

Ik zou het je met alle plezier gratis en voor niks geven ander Kameleon.

Maarru.... deze dame moet er vandoor.

Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben meiden.

Laterrrrrrrrrrr... :D

Geplaatst

huttula staat vandaag 20 maanden droog. zo doe dat maar eens na :D

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Geplaatst

Haa Krekeltje, jij ook vroeg wakker.

Pff ik werdt wakker door een stel lekbekken die mij wakker wilde krijgen door een soort bushdoes die ze met z'n 5e hadden bedacht :-(

Geplaatst

Lytse van harte met je 7 maanden

:D:present::sun::heart::clock::musicnote::D:present::sun::heart::clock::musicnote::D:present::sun::heart::clock::musicnote::D:present::sun::heart::clock::musicnote::D:present::sun::heart::clock::musicnote::D:present::sun::heart::clock::musicnote::D:present::sun::heart::clock::musicnote::D:present::sun::heart::clock::musicnote::D:present::sun::heart::clock::musicnote::D:present::sun::heart::clock::musicnote::D:present::sun::heart::clock::musicnote:

Huttula gefeliciteerd met 20 maanden

:P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote::P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote::P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote::P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote::P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote::P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote::P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote::P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote::P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote::P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote::P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote::P:rose::moon::lips::light::heart::musicnote:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...