igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 knap hoor yvonne. volhouden nu........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Nou, ik ben wel van plan om vol te houden hoor Igor. Al dat gewicht dat ik erbij heb mag niet voor niets zijn geweest toch? Kame, wat goed dat het minderen lukt. Dat kan ik nou weer niet dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Yvonne, dat gewicht heeft geld gekost, daar moet je zuinig op zijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik zou het je met alle plezier gratis en voor niks geven ander Kameleon. Maarru.... deze dame moet er vandoor. Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben meiden. Laterrrrrrrrrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 werk ze yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Veel werkplezier Yvonne:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 huttula staat vandaag 20 maanden droog. zo doe dat maar eens na :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 goeiemorgen kom me even aanmelden voor het dagpact DAGPACT Krekel ehhhh.. Igor ben jij een vrouw? er stond goeiemorgen dames... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ja krekeltje ik ben een ezelin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 :D:D oke....een geemancipeerde ofzo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Huttula nog gefeliciteerd! fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Originally posted by: krekelgoeiemorgenkom me even aanmelden voor het dagpactDAGPACTKrekelTruitjeehhhh.. Igor ben jij een vrouw?er stond goeiemorgen dames...quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ja truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 dieseltje ook wakker?? nog een beetje kunnen slapen? ik heb hier een grote mok met verse koffie voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ja lekker Igor lief van je hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Huttula ook gefeliciteerd hoor, chapeau hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Haa Krekeltje, jij ook vroeg wakker. Pff ik werdt wakker door een stel lekbekken die mij wakker wilde krijgen door een soort bushdoes die ze met z'n 5e hadden bedacht :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 beetje slijmerig diesel? ik ga me even 'nuttig' maken. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 OK Iggie fijne dag ook he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Goede morgen DAGPACT Krekel Truitje Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Lytse van harte met je 7 maanden :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Huttula gefeliciteerd met 20 maanden :rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ik heb gisteravond wel weer wat gedronken. dat is weer gewoon een domme actie Maak er maar niet zo veel woorden aan vuil, vind het zelf al weer stom genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Albert, hoop dat je het voor jezelf dan wel in de hand hebt weten te houden goedemorgen overigens wat een rust heerst hier da's mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 en we zijn er nog hè, niks niet vergaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik was ook zeker niet bang dat we zouden vergaan volgens mij zeggen ze dat jaarlijks of om de ...jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden