Diesel Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 LOL, Sha lekker brave borststukjes voor het kerstmenu Nou leuk uitje dan maar, slagharen is ook open hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Nou Sha, met die meiden hier voel ik me soms wel een agent hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 oeps dan zeker nie te zwaar tefelen zeg en oorbellen vasthouden in zo'n sleeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Heerlijk als je geen boodschappen hoeft te doen voor kerst ik eet gewoon op mijn werk broccoli zag ik al in de map staan had ik toch liever 2e kerstdag ook avonddienst gehad hebben ze nasi en die is daar wel lekker hopelijk hebben ze een krentenbroodje bij het ontbijt maakt dan weer alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Je hebt helemaal raak geschoten Jane. Ik wil teveel te snel en dat is lastig voor het thuisfront. Ga gewoon ook even mijn eigen momentjes nemen dan moet het gewoon gaan lukken! Heb nu de eerste stapjes gezet en ga verder groeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Originally posted by: DieselLOL, Sha lekker brave borststukjes voor het kerstmenu quote> zelfs met strik erom heen zeg ik nog NEE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Mark, naar mate ze ouder worden wordt het agentje spelen ook minder tenminste...gaan we dan maar vanuit hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Wat zei je Sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Hahah ik hoop het Sha. Maar ondanks dat ze elkaar af en toe de keet uit vechten hier heb ik het wel gemist hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Die pet past ons ècht niet allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 de eerste bekeuring is voor jezelf zeker he Albert:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Mark, dat zul je zeker gemist hebben vaak merk je zoiets pas als het er even niet is voor je kinderen ook heerlijk dat je er nu bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Oja ik ging dan ga ik nu echt zoeffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Die pet past ons ècht niet allemaal! de eerste bekeuring is voor jezelf zeker he Albert Nou:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik heb ook zo'n bon gehad Sha wel een goede uitvinding vind ik. Mijn laatste kerstpakket zorgde bij mij ook voor een terugval 10 jaar geleden. Ik ben bliuj daar niet meer mee gekonfronteerd te worden. Nu mag dochter met haar lief van mijn bon naar Pathé en hebben we geen prullaria extra in huis. Het staat hier al weer overvol na mijn verhuizing in februari. Zus zei gisteren dat ze schrok van de rommel op de eettafel. Het was wel allemaal van dochter maar het was duidelijk kritiek om mijn moeder zijn dat ik niet de strikte regels hanteer die zij deed en doet. Ikzelf ben er prima tevreden mee, maar schrok wel van mezelf hoe snel ik me dan weer het jongste zusje voel en "het niet goed"doe. Ik zit tegen de 60 en zij is er ruim overheen, pffff Maar ik heb vd nood een deugd gemaakt; we zijn lekker thais wezen eten, zij een wijntje erbij, ik aan de tonic en de tafel mocht voor dochter blijven. Dochter s avonds laat thuis en die ruimt de tafel op! Zonder dat iemand er om vroeg, ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Maar `k hou toch wel van jullie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ik vind jou ook lief:heart: ha ha, schrik van mijn eigen reactie zeg ik anders nooit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Klopt Sha, Maar voor mij is het echt ff aanpassen nu.. Voel me wat vreemd in mijn eigen huis. Dat komt ook omdat mijn ex ineens wel achter me staat, of deed ze dat eerder ook maar zag ik dat niet? Echt voel zoveel dubbel nu dat ik even in de war ben. Ik ben gaan zuipen omdat ik me niet kon uiten tegenover haar, maar nu luisterd ze wel naar me en wil ik het ook weer omdat ik haar niet wil kwetsen.. Zo dubbel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Maar ga het lekker niet doen hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Nog even terug hi Jane, als iemand zich bij mij ergens aan stoort denk ik maar zo je hebt twee armen en handen dus steek ze dan uit je mouwen en ga je gang Albert, love you to Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 deze vragen kun je haar gewoon stellen hoor Mark, er is veel te praten voor jullie nu. Niet allemaal meteen en zo diep maar op neutrale momenten eens op in gaan, je zult zien dat er veel nog is waar jullie ooit mee startten en nu nieuwe littekens, inzichten, levenslessen erbij en de kids niet te vergeten natuurlijk. Jullie relatie kan nu een hele andere dimensie krijgen, met stevigere fundamenten ook, maar idd je bent er nog (lang) niet. Maar koester wat er is, je bent kwetsbaar, maar zij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 echt niet Sha, dochter mag haar eigen dingen opruimen en als zus de huiskamer voor haarzelf thuis claimt mag dat ik ben al blij dat dochter in de huiskamer leert en er zo contact is en we elkaar zien. we mailen wat af als ze in haar slaapkamer blijft hangen:D zolang haar spullen hier staan, begraaft ze zich niet voortdurend op haar kamer. nu wel ff ontbijtje op bed met lief daar hoeft moeders niet bij te zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Mark, geen idee of je ex dat eerder ook deed zou heel goed mogelijk kunnen zijn daar weet je zelf misschien beter het antwoord op en reken maar dat er nu zonder drank veel emoties boven komen eerlijkheid en rustig blijven naar elkaar denk dat je daar toch altijd het meeste aan hebt en...niet altijd jezelf wegcijferen! want dan komt die drank misschien toch even om de hoek spieken waar jij dan NEE tegen gaat zeggen hè nuchter bereik je meer dan met een slok op zeker wetens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 In dat geval Jane laat dochter maar veel troep in de kamer maken dan dient het ook nog ergens voor hè en nu ben ik echt weg....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik ga ook maar es m`n huis opruimen tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden