Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ow, Jen! Dat is wel vreemd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Nou, wij hier verduld ook nie! De dichterlijkevrijheidveroorlovende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Maar Had, dat hebben deze ook Ze leggen gewoon niet in de winter Er komt wel weer es een kip Anders neem je Zijdehoenders of een lamp Duhuu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Hollandertje pesten zou kunnen, geef ik toe. Ja het hotelpersoneel verstond geen Nederlands. Ik dacht even dat ik in Brussel was haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Vertrouw jezelf, Madeleine. Koop 's ies in Brussel, begin in 't Nederlands, ze verstaan je niet. Tot je zegt, nou, dan haal ik 't straks wel op de weg terug. de ookverdeelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Dat is echt vreemd, vooral voor Amsterdam. Ik heb vorig jaar een cursus gehad in NH Musica te Amsterdam en daar waren inderdaad medewerkers die echt ingesteld waren op buitenlandse, in dit geval Chinese gasten, en geen woord NL spraken, maar er zaten ook gewoon Nederlanders tussen, die Nederlands spraken. Dat is weer het ego van Nederland, we denken van alle markten thuis te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik heb het opgegeven om in Brussel Nederlands te spreken. De ooitrecalcitrante. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Hahaha, Haddock! Hier net zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: marjoof een lampquote> Weet ik toch, Mar. Ook 'n kip moet z'n rust.De nooit'nlampkopende Maranslover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 He, Jen, ze ruiken da je 'n Bels bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Hebben we hier trouwens ook fans van Louis Theroux? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ja, Madeleine, ikke. Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Omdat ik het absoluut ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Dr Phil of Louis from the BBC? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Gisteren bleek het zo te zijn dat mijn kabelmaatschappij er vijf on demand had gezet. Dus die heb ik allemaal gekeken. Als fan had ik er helaas al drie gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Wat is er Kirky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Louis from the BBC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ben ook anti-lamp Zijdehoenders hoef ik ook niet Geef mij maar de heldinnen Echte kippen Ze leggen vanzelf weer De natuur gaat z'n gang Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ow, Kirk. Dat hoor ik gedurende de dag ook weleens. 3fm is voor de zoveelste jaar op rij goed bezig. Het is alleen niet mijn radiostation. En ik doneer zo al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ik ben meer van Paul Theroux. De lezer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Kent iemand hier A.F.Th. van der Heijden? De walgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: JenKent iemand hier A.F.Th. van der Heijden?De walgendequote> Schrijft ie wel 's wat?De kotsende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ik ben op zoek naar de docu van de FLDS. Ik ben nergens over ingelezen, maar dan weer wel over deze sekte. En ik vond het jammer dat hij en online niet te vinden is, ik hem enkel eens op canvas heb gezien en niet on demand is gekomen. Ik ben nu nog op zoek naar het boek van Warren Jeffs in het Nederlands. Maar ben bang dat geen uitgeverij hem wil vertalen. Dus dan moet ik in 2013 nuchter zijn om hem toch in het engels te gaan lezen. Brrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ik moet Tonio lezen voor mijn leesclub, maar ik word er echt misselijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Waar gaat het over, Jen? Ik vind lezen heel erg leuk, en voor ik dronk, ook het lezen in het Engels. Maar verwend geeft wederom toe, dat het lezen in het Nederlands net iets ontspannender gaat. Ik moet dat in 2013 toch echt eens omzetten. Ik kan het wel, waarom zou ik dat 'talent' niet omzetten in kennis? Want er zijn zoveel boeken die ik nog wil lezen, maar alleen in het engels uitgegeven zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden