Spring naar bijdragen

Zondag 23 december

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is echt vreemd, vooral voor Amsterdam.

Ik heb vorig jaar een cursus gehad in NH Musica te Amsterdam en daar waren inderdaad medewerkers die echt ingesteld waren op buitenlandse, in dit geval Chinese gasten, en geen woord NL spraken, maar er zaten ook gewoon Nederlanders tussen, die Nederlands spraken. Dat is weer het ego van Nederland, we denken van alle markten thuis te zijn. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar de docu van de FLDS. Ik ben nergens over ingelezen, maar dan weer wel over deze sekte. En ik vond het jammer dat hij en online niet te vinden is, ik hem enkel eens op canvas heb gezien en niet on demand is gekomen.

Ik ben nu nog op zoek naar het boek van Warren Jeffs in het Nederlands. Maar ben bang dat geen uitgeverij hem wil vertalen. Dus dan moet ik in 2013 nuchter zijn om hem toch in het engels te gaan lezen. Brrrr...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar gaat het over, Jen?

Ik vind lezen heel erg leuk, en voor ik dronk, ook het lezen in het Engels. Maar verwend geeft wederom toe, dat het lezen in het Nederlands net iets ontspannender gaat. Ik moet dat in 2013 toch echt eens omzetten. Ik kan het wel, waarom zou ik dat 'talent' niet omzetten in kennis? Want er zijn zoveel boeken die ik nog wil lezen, maar alleen in het engels uitgegeven zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...