Spring naar bijdragen

Zondag 23 december

Mai

Aanbevolen berichten

Sjeu is sier, decorum, niceties.

En liegen is ons mensen aangeboren, wat is waarheid?

In Nederland noemen de Papen het erfzonde, liegen kan dat nooit zijn, het is onze tweede natuur, gewoon zelfbehoud.

Lees en ruik tussen de regels door en zelfs de waarheid kan 'n leugen zijn. En 'n leugen andersom.

De Januskop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haddock, helemaal gelijk in. In alles wat je zegt. Het enige wat ik me afvraag is waarom ik continu driedubbel de klappen moet opvangen.

Ik ga gewoon in 2013 mijn deel van de kosten afbetalen. Maar nu blijft mijn vader boos om het feit dat hij niet alleen in een huis zit dat mijn moeder zo nodig wilde hebben en hij niet, maar ook dat hij de kosten van haar schulden op zich heeft genomen, door mijn cc af te betalen. Ik hoop toch dat we het in 2013 kunnen afsluiten. En dat mijn moeder niet meer voorkomt in het verhaal als het om geld gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom is ze ook uit mijn leven en gaat ze trouwjurken passen met mijn schoonzus. En dat vind ik meer dan prima. Mijn stiefmoeder en pap zijn drie jaar geleden getrouwd en ik was getuige, dat vond ik meer dan genoeg. :P

Ik heb ze me de klappen laten uitdelen en dat moet ik niet meer doen. Twee jaar geleden waren ze hier voor het laatst en lieten in een kwade bui hun gereedschapskist achter. Ze wilde hem 8 weken erna terug om 18.00u precies. Allereerst was ik nog aan het werk, moest ik nog naar huis rijden en wist ik toch niet zeker of ik niet nog even koffie wilde drinken bij een vriend. Boos dat ze waren, want ik moest NU naar huis, want ze MOESTEN NU gaten boren. Heel jammer, hadden ze toch echt 8 weken eerder moeten bedenken. (Beetje pesterijtje, ik weet het. Maar vond het toen wel geoorloofd)

Dat is ook het begin geweest van het ontdekken dat er wel iets met mij mis moest zijn en daarna kwam ik er dus achter dat ik gewoon teveel dronk. Etc. Dus ergens moet ik ze ook nog ergens dankbaar zijn, ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was trouwens 13 jaar en ging naar Beverce/Malmedy met school. Een stuk van België waar Frans werd gesproken. Maar dat was niet erg, want ik sprak best wel wat Frans....

Ik zei; Je Voudrais un Marlboro. En de medewerker van de Aldi waar ik was begreep niet wat ik wilde. :$

Dus Frans maar gelijk uit mijn pakket gegooid. Duits was daarna aan de beurt. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik heb er vanaf mijn 13e drie jaar over gezeurd dat ik en niet de verkeerde vraag stelde en of ik het niet verkeerd uitsprak. Maar dat bleek niet het geval. Misschien was het wel Hollandertje pesten? Want een vriendin van de reis vroeg in een cadeauwinkel om cadeaupapier en toen ze doorkreeg dat de vrouw haar niet begreep, begon ze te wijzen en toen zei de vrouw van de winkel met een leuk zacht accentje; Maar mevrouw, we hebben geen cadeaupapier. Grrrrr! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...