Jen Geplaatst 24 december 2012 Rapport Geplaatst 24 december 2012 Was dat "The worst family' Madeleine? Nee, ik heb geen afleveringen bijgehouden.
haddock Geplaatst 24 december 2012 Rapport Geplaatst 24 december 2012 Engels lezen, Madeleine, verbreed alleen je spectrum. Ik zou beginnen met "the kingdom by the sea" van paul theroux, idd. vader van, lekker toegankelijk en heel mooi, as je 'n beetje anglofiel bent (ik wel). Anders gewoon alles wat je maar kunt krijgen van Bruce Chatwin, songlines, perferably.
Jen Geplaatst 24 december 2012 Rapport Geplaatst 24 december 2012 Tonio gaat over een zoon die verongelukt is. Een requiem-boek, volgens de cover. Volgens mij gaat het vooral over de schrijver die erg content is van zichzelf.
Madeleine Geplaatst 24 december 2012 Rapport Geplaatst 24 december 2012 Volgens mij weer een reden gevonden om nuchter door het leven te gaan. Want ik wil graag in andere talen lezen. Omdat ze mij wel interessant lijken, maar uitgeverijen in NL niet en dan niet worden uitgegeven. Maar een boek zoals 50 tinten grijs e.d. wel.
haddock Geplaatst 24 december 2012 Rapport Geplaatst 24 december 2012 Zijn we niet allen? Slaap straks lekker, ouwe prutsers, ik ga het nu proberen. Ontie slaapt allang, uurtje geleden d'r loopje al gedaan. Owowow, wat ben ik dan jaloers, als ik al die pais en vree zie. Wie weet, slaap ik nog wel rustiger. De morgengeenshagkopert
Jen Geplaatst 24 december 2012 Rapport Geplaatst 24 december 2012 Vijftig tinten grijs leest lekker weg, daar valt ook iets voor te zeggen.
Madeleine Geplaatst 24 december 2012 Rapport Geplaatst 24 december 2012 Ik heb me in de afgelopen zes jaar ingelezen over sektes. De FLDS was degene die eruit sprong. En daarin wilde ik uitspringen. Ook omdat mijn beste vriend een geloof aanhangt dat vergelijkbaar is aan dat geloof. (staat onze vriendschap trouwens niet in de weg) Ik lees me ook wel in over andere sektes, zoals de sekte die eigenaar is van het park waar ik vanmiddag heb gelopen, maar FLDS vind ik persoonlijk het leukst. Trouwens, voor ons die het lezen wel leuk vinden; Herman Koch, Zomerhuis met zwembad?
Madeleine Geplaatst 24 december 2012 Rapport Geplaatst 24 december 2012 Ik ga trouwens maar eens slapen. Welterusten!
huttula Geplaatst 24 december 2012 Rapport Geplaatst 24 december 2012 Hallooooo...iedereen slaapt was weer een kort nachtje Ff 9 uurtjes de mensheid voorzien van vleeswaren en lekker 3 daagjes vrij Lamp uit ...ben weg Fijne nacht rust nog
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden