witte Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goeiemorgen allemaal Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen toewensen. Alles staat klaar voor het kerstonbijt. Jullie hoeven het alleen nog maar neer te zetten en de koffiepot aan te zetten. Ohh en bewaar aub wat voor mij:D Tot laterzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goedemorgen iedereen en een hele fijne kerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Jij ook runalone. Thanx voor het meehoppen naar dit draadje. Nu kan ik lekker slapen gaan doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Nog even voor Bor. Ja alles prima met mij. Normaal is mn kerstavond wat later afgelopen Werd wel is rond 4/5 uur en nu eerder dus. Als het dan zo laat was, opende ik altijd de eerste kerstdagdraad dat doe ik al een paar jaar. En dat wilde ik nu ook doen, en ik heb het gewoon gedaan, ondanks jullie nog online zijn:D Hopelijk snap je het nu wel;) Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ha den diesel, goeiemorgen of moet je nog opwarmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goedemorgen, Wil graag iedereen hier een heel fijne kerst wensen. Hou het droog of matig, als je later maar met plezier op deze dagen kunt terug kijken. Geniet er van en zorg dat ze van jou kunnen genieten. Bye, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goedemorgen Harry, ook jou wens ik mooie dagen toe. PS: bye met drie puntjes erachter klinkt onrustwekkend, hopelijk bedoel je het niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hoi Jen, Je hebt gelijk, dat ziet er anders uit dan ik bedoel, ga ik aanpassen. Hier gaat het prima. Met jou ook wel geloof ik, zou me maar geen zorgen maken over die opmerking over willen werken. Als de opmerking al ergens op slaat is het zeker niet op jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Och het gaat wel Harry. Eerste "ouderloze" kerst is toch een beetje raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ja dat is zo Jen, en al wen je er aan het blijft een gemis. Als ik naar huis rijd kom ik langs het flatje waar mijn moeder het laatst gewoond heeft, ze was daar zo blij mee en was er zo gelukkig. En nu hebben ze de flat gesloopt, doet iedere keer een beetje pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Wij gaan het ouderlijk huis nu verkopen; zal raar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Je onderschrift "Ijdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid" vind ik eigenlijk niet zo bij je passen, of ik schat Je verkeerd in natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik had het vandaag nog even over doodsangst, Harry. Daar lijd ik erg aan, en dat is erg ijdel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dat is vervelend Jen, hoop dat je daar vanaf komt. Ik interpreteer ijdelheid als leegte, misschien is dat fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik kende ijdelheid alleen als narcistisch en had niet door dat het op Prediker sloeg (lang leve Google) de zinloosheid van menselijk handelen of alles is schone schijn zonder inhoud. http://www.bijbelencultuur.nl/...n-het-najagen-van-wind Zo mijn leermomentje ook weer gehad. Goede morgen mensen, geen idee waarom maar ik heb onrustig geslapen. Was er al koffie of moet het apparaat van Witte nog on gezet worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 moggeuh Gefröbelde, ja nu tijd voor een bakkie, fijne rit gehad of anders een fijne avond ? Nou het weer was triest, maar des te beter komt dan miss. de versiering uit en doet dat wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 tuurlijk was er al koffie hoor, elk geval die van Witje en de slow koffie natuurlijk :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Prdeiker is een stukje aan te raden bijbel. Gewoon mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Tjah ijdelheid he, ff met de bijbel of prediker Als greformeerd opgevoede, zit daar misschien al een verschil met katholieken qwa uiterlijk. Al die gewaden door de eeuwen heen en wat heeft dat opgeleverd een paus die zelf in een jurk loopt en dan het homohuwelijk zegt te zien als een gevaar voor de wereldvrede ???? Das nou ijdelheid, weg met zo'n instituut en open dat hele archief van het vaticaan maar eens. En dan de greformeerde met het zoveel tijd steken in het veroordelen van andere, ijdelheid ten top, ze weten het zo goed. Maar waar is Jezus nu precies geboren, weten ze niet. Ook 2 verhalen over in hun eigen bijbelboek. Ach opgepompte lucht is alleen (bijna dan) in haagsche bluf, als totjes advies voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ja Jen zo moet je de bijbel zien, mooi en sommige hebben er zeker wat aan. Dus das mooi *dat alles in mijn ogen dan he;) * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik ben ongelovig, ik vind gewoon dat bepaalde stukken bijbel heel poëtisch zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 goede morgen frummels. de koffie klaar ondertussen??? nou even gezellig maken met de kaarsjes aan, roomboter op de tafel met kerstbrood lekkere broodjes en beleg. wel even netjes met mes en vork eten vandaag. en van de kadootjes onder de boom afblijven. die zijn voor bollie want die staat vandaag 3 jaar droog :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Literatuur dus zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden