Yvonne Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goedemorgen frummers. De koffie staat door te lopen, de thee staat te trekken, buiten waait het, maar binnen begint het al weer lekker warm te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Moggûh! Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 staat voor je neus. Ook moggu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Klopt! Lekker wakker worden met een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 goede morgen Sofie Ik zit even gisteravond/vannacht terug te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goedemorgen mensen, Lekker Yvonnekoffie:) heb erop gewacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Haha, doe mij er ook nog maar één als je toch richting keuken loopt.... heb genoeg gelezen. Moest eigenlijk wel lachen om deze zin: "Het is mij inmiddels duidelijk dat de essentie van het forum alcohol is, maar dat hier niet over mag worden gesproken " Waar haalt ze het vandaan?:$ Verder terug de strijd en het verdriet van Snoep. Dat raakt me echt. Ik hoop dat het haar gaat lukken weer terug naar 'niks' te gaan. En inderdaad lieve Snoep, zie het niet als falen, je hebt een terugval, maar je kunt opkrabbelen en verder gaan. Ik heb nog steeds giga respect voor wat je in het jaar daarvoor hebt gedaan. Wat betreft Bor vraag ook ik me af waarom je de laatste tijd toch zo je kont tegen de kribbe gooit meis? Lijkt me niet nodig en gisteren al helemaal niet. Beginnen met hatlijke opmerkingen en als jij daar dan op wordt aangesproken plots aangeven dat je er bent om Snoep te ondersteunen? Nokken daarmee, je helpt er niemand en ook jezelf niet mee. Tot zover de avondoverpeinzing:P Misschien toch maar beter niet terug te lezen soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Dat was een dubbele.... Dan beter toch nog maar een bak koffie. Joop, jij ook goede morgen, trusten voor straks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ook goedemorgen Kameleon... Ga maar even verse bijzetten denk ik. En een beschuitje smeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ben bij gelezen, Snoep, ben blij dat je je op het forum hebt gemeld, het is de eerste stap, hoop dat je je vandaag ook laat horen. Vond het fijn Spike te lezen, lees in haar berichten de kracht die ze bezit om de voor haar moeilijke weg te gaan. Bor, die haar excuses aanbiedt, toch begint te schoppen, een roep misschien? Madeleine, super dat je het droog weet te houden:present: Irunalone, die het niet meer zag zitten, kom op meid, je moet in januari aan de studie! Het ging ook over wilskracht, wilskracht heb je voor alles nodig om dat te bereiken wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goedemorgen mensen, Opgestaan met last van maagzuur. Man, wat brandt dat in je pijp! En 'k heb geen Nerry in huis. Iets eten maar? Of verergert dat 't alleen maar? Een theetje maar eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Zo, koffie hier is op, ik ga mijn nachtpon maar eens inruilen voor de spijkerbroek. Straks eerst met de hond naar buiten en verder vandaag lekker rommelen in huis. Ik denk dat ik een paar kasten onder handen ga nemen. Kijken wat ik al jaren niet gebruik en dat wegdoen. Ruimte scheppen in huis, de boel op orde hebben geeft mij altijd ruimte in het koppie. Gek, vroeger maakte me dat niets uit, tegenwoordig wel. Wat kan een mens toch veranderen, raar hoor. Luitjes, ik wens iedereen een fijne zaterdag. Snoep, je heb het een jaar zonder gedaan. Je gaf aan dat je er niet blij van werd. Je hebt heel overwogen de stap gezet om weer wat te drinken. Je geeft nu aan dat je ook hier niet blij van wordt, integendeel. Dan kun je nu ook heel overwogen weer die volgende stap zetten toch? Ik weet zeker dat je dat gaat lukken. Dikke dikke knuf voor je. En voor iedereen die niet blij deze zaterdag in stapt: Sterkte, probeer toch te kijken naar dat wat wel blij kan maken. Kunnen heel kleine dingetjes zijn. En nee, je bent dan niet plotsklaps stikgelukkig, maar misschien een pietsieklein beetje minder ongelukkig.... en dat is een eerste stap de goede kant op. Luitjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Nah.... Gunn, dat ik je zomaar hier 's morgens vroeg tref. Das lang geleden sowieso je hier te zien. Maar ik heb je wel gevolgd en vind dat je echt een megaprestatie neerzet. Hier een paar tips tegen brandend maagzuur: •Neem een klein kommetje vanillevla •Eet een augurk of een paar zilveruitjes •Een beetje melk drinken •Een eetlepel suiker opeten •Een schep droge havermout eten •Een paar stukjes komkommer eten •Een stuk rauwe aardappel eten •Een eetlepel gezuiverde krijt (verkrijgbaar bij de drogist) toevoegen aan water en dat opdrinken •Een paar blaadjes groene basilicum eten Allicht heb je hier iets van huis... gewoon proberen. En maar even geen koffie he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Jij ook een goede morgen AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 vannacht heb ik mensen naar het vliegveld gebracht. daardoor kon ik al niet slapen omdat ik bang ben me juist op zo`n moment te verslapen. Ben net thuis en deze jongen gaat nu dus proberen te slapen Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goede morgen. Eerst maar even een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goedemorgen mark, Hoe vergaat het jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Morge kam, Nog steeds wat onwennig na mijn bijna 3 weken kliniek. Het is vreemd om vanuit een veilige omgeving ineens weer in het diepe te worden gegooid...... Maar het gaat goed, het is fijn weer bij mijn meiden te zijn en leuke dingen te doen! 8 januari intake gesprek voor mijn 8 weekse opname, hoop dat de wachtlijst niet te lang is want ik wil door! Ik weet het ik moet het rustig aan doen, maar dat zit niet in me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Kan het mij heel goed voorstellen Mark, toen ik uit een opname kwam afgelopen maart, na 6 weken, voelde ik mij thuis eerst gast/toeschouwer, heel raar. Na een paar dagen was het over en nam ik weer deel aan het dagelijkse leven. Rustig aan doen, had ik ook moeite mee entoch heb ik het nood gedwongen geleerd, mijn lichaam gaf het aan. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat, de meiden zullen ook blij en trots op hun heit zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 DAGPACT Albert Lytse JohnDoe Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 DAGPACT Albert Lytse JohnDoe Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ah maagzuur. das irritant. Wat heb je gegeten dan gister gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 @JohnDoe, Zuurkoolstamp met jus en twee speklapjes. Stevige winterkost dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 ok nou daar zal die maagzuur dan wel niet aan liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden