Spring naar bijdragen

woensdag 2 januari 2013

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede middag allemaal,

We zijn weer veilig thuis in het koude Nederland. Hebben het heerlijk gehad, veel gezien, geluierd, van de zon genoten en van elkaar.

Ik zit nu met kleine oogjes achter de computer, wil wakker blijven en vanavond vroeg naar bed.

Dus lees later wel bij,

Tot laterssss,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, nou. Weer meedraaien op de dagdraad. Uitstekend idee.

Ik heb zo hard geknokt, zware therapie en nu ben ik echt wel stabiel. Dat wil ik zo houden, daarom meld ik me hier op tijd.

Er zijn wel wat zaken die niet helemaal lekker lopen, en wat de onderliggende reden was van mn uitglijder. Maar daar is tijd voor om aan te werken. Hoeft niet nu of morgen, rustig aan.

Vandaag naar de bank geweest, ben bezig om een eigen zaak op te zetten. Goed gesprek. Mn zaken weer op een rij en op orde. Binnenkort tweede afspraak.

Ik heb een coach va het uwv, hij helpt me met het opzetten van het bedrijf. reuze spannend allemaal.

Eerste waar ik tegenaanloop......en waar ik komende tijd over na ga denken, en wat alcohol gerelateerd is:

Wat nu mijn werk is, was voorheen mn hobby. Borduren, kostuums, dansen etc.

Dat betekent dat ik nu elke dag 'aan het werk' ben.

-Probleem: nu heb ik geen hobby meer !! Ik werk 5 dagen in de week aan mn bedrijf. De rest van de tijd weet ik niet hoe te vullen. Ik ben een poosje gaan hardlopen in het park want daar knapte ik zo heerlijk van op, elke dag, maar dat mag nu al maanden niet van de fysio. Ik moet elke dag ergonomisch op de bank en mn fysieke krachten sparen voor mn danslessen (geven en nemen) en ik word daar knettergek van.

- Oplossing: Zoek een nieuwe hobby. Daar richt ik me dus de komende tijd op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Alberto, ja dat weet ik nog ! Nu gaat het dan eindelijk gebeuren ! het loopt al een beetje :) Ik heb wel een andere naam haha maar het idee van Fair Trade is hetzelfde gebleven.

Hondje gaat goed, ze is altijd blij en dat maakt mij ook weer blij.

Schilderen doe ik al. In mn huis want er moet nog zoveel opgeknapt. Vorige week een grof -vuil tafel opgeknapt en ziet er echt te gek uit. Maar dat kan ik niet te lang doen. Ik kan maar een paar uur per dag iets actiefs doen. Privé of zakelijk. Daarna moet ik op de bank en dat komt me mn neus uit. Dus nu iets verzinnen wat me afleidt. heb al gehaakt, soduku, enz enz enz. Maar dat is het niet. Dus ik ga iets verzinnen wat het wel is.

Zoekt en Gij zult vinden !!

Hoe gaat het met jou ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja zeker zoekt en gij zult vinden.

Met mij gaat het z`n gang heb een andere baan waar ik na 3 jaar inmiddels weer vast werk heb.

Zo snel gaan die dingen.

Ik blijf qua drank iedere keer uitglijders maken en terugvallen nadat ik ruim 1 jaar van die troep afgebleven ben.

Nog steeds dezelfde vriendin als toen en nog steeds 3 hondjes

en je bent en blijft echt de enige met Alberto:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, uitglijders kunnen hardnekkig zijn. ik was bijna 4 jaar droog !

Verveling en eenzaamheid zijn voor mij de grootste triggers. Ik voelde het wel aankomen.

Mensen hebben me laten zitten met kerst en dat trok ik niet. dan krijg ik een soort rebels verzet ofzo. En dan sjees ik lyrend de bocht uit. Het zat er al een poosje aan te komen.

Gelukkig is de schade beperkt gebleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wijffie jawel hoor, dat wil ik best zeggen.

Buikdansen, shows en lessen,

Kostuums, zelfgemaakt, in consignatie, en Fair Trade

Curiosa, zelfgemaakt en Fair Trade

Als je wil geef ik je in een privé bericht mn website. Staan ook hele mooie foto's op !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer even terug voor het eten.

@ Woman: jammer van de reden, maar toch leuk om je weer te zien. We gaan er weer gewoon voor!

@ Wijfie: je hoeft niet iedere dag vrolijk te zijn. Ik kan me voorstellen dat je goed baalde vandaag! Misschien zijn de vrije feestdagen een excuus, maar het wekt geen vertrouwen!

Toch doorgaan hoor op de ingeslagen weg!!!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Weer even terug voor het eten.

@ Woman: jammer van de reden, maar toch leuk om je weer te zien. We gaan er weer gewoon voor!

@ Wijfie: je hoeft niet iedere dag vrolijk te zijn. Ik kan me voorstellen dat je goed baalde vandaag! Misschien zijn de vrije feestdagen een excuus, maar het wekt geen vertrouwen!
Toch doorgaan hoor op de ingeslagen weg!!!

Lytse.quote>

*vindikleuk*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...