Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hoi Tatum ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Woman, samen weer naar 0? Ik sta al op de weekpact. Jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Je kunt gewoon weer meedoen hoor Woman:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Nee hoor dat gaat wel goed. maar omdat de symptonen weer zo overduidelijk waren wil ik dat gewoon niet meer. Boze visite die wegloopt. Dus ik wil mezelf scherp houden. Ik moet gewoon van die rotzooi afblijven. Geen pact. Gewoon voor altijd. That's the only way. Maar er waren signalen die ik niet opmerkte. Boosheid, eenzaamheid. Nou ja. Ik moet nu even weg, dingen doen. Vanavond meld ik me weer. Eigenlijk best wel weer gezellig ook....... dag allemaal tot later xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 kop op Wijfie, schouders er onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goede middag Fietscomputertje op de fiets gezet Mooi begin van het nieuwe jaar om eens te kijken hoeveel km ik het eind van het jaar erop heb zitten of wat een fietstochtje heeft opgeleverd...vindt het altijd moeilijk inschatten Mijn wandel,fietstochtjes in de buitenlucht zijn me goud waard voor opdoen van mijn geluksstofjes @gunn Verleden is geweest...as is verbrand Regie heb je nu weer zelf in handen..toekomst is nooit weggegooid Heden is het nu...doe dit zo plezierig mogelijk Leven in het verleden heeft geen toekomst Verleden ook niet vergeten want daar zat geen toekomst Het hele leven is een ontdekkingsreis en sommige reizen vallen weleens tegen <verkeerde maatschappij waarschijnlijk> Al met al goed bezig...dikke pluim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ik zou nogmaals het gedicht willen delen die ik ooit gemaakt heb: Als je al het slechte achter je laat en steeds bij het mooie stil blijft staan voel je je niet verlaten Als je het mooie weer moet laten gaan. De herinnering geeft je kracht het doet het geluk in je ontwaken en de herinnering die je wacht zal je zeker nog gelukkiger maken. Gelukkig nieuwjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 wijfie, je mag je rot voelen! Mag ik daarbij een arm om je heenslaan? liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 ha Tatum, hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Truitje, niet écht heel goed. Ik ben bezig met de verwerking dat mijn moeder niet kon zijn die ze zijn moest (in mijn ogen). Perfectionistisch en narcistisch. Ik weet wel waarom, maar dat ga ik hier niet schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Originally posted by: jane4Borretje??? toch niet op Alcatraz hoop ik?quote> yep dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Igor. wat bedoel je???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 dat ze is vebannen naar alcatrez voor 14 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Yes, richting 5 maanden nu! Alle stoppers van 01-01-13: stoppen kan echt. Lees vooral de positieve verhalen! Succes allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Originally posted by: TatumIk zou nogmaals het gedicht willen delen die ik ooit gemaakt heb:Als je al het slechte achter je laaten steeds bij het mooie stil blijft staanvoel je je niet verlatenAls je het mooie weer moet laten gaan.De herinnering geeft je krachthet doet het geluk in je ontwakenen de herinnering die je wachtzal je zeker nog gelukkiger maken.Gelukkig nieuwjaar quote> Mooi geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Grr echte min dagje vandaag. Teveel gerekend op de kb vandaag, wat dus door een foutje later komt lees ik net in de krant. Dit is nou echt een trigger moment. Kasten leeg na de vreet dagen en heb je dit weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @mark...zo leer je je triggers snel kennen,nu een kans om ermee om te gaan Al het negatieve heeft ook iets positiefs tis wat voor draai jij eraan geeft Makkelijk gezegd met een lege kast...ik weet het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Idd huttula. Drank staat er jammer genoeg wel, maar daar blijf ik vanaf hoop ik eerst maar eens eten voor de kids te zien regelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Niet hopen...zeker weten kwa drank Zeker weten dat je wat voor je kinderen eten kunt regelen...een kinderbuikje is snel gevuld Dit houd jou tevens weer even bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Zal een tosti worden vanaaf :-) tis niet anders, morgen weer een dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Is ook lekker...toch snel opgelost he met een lege kast :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 ik wilde simpele roti maken Mark, maar ook hier is er niets gestort (weekgeld) kon nog net een pak melk en een pak pannekoekenmix halen... ach is ook wel eens lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Lenie, huismerk van HA heeft pannenkoekmix waar alleen water aan toegevoegd hoeft te worden. Die neem ik altijd want ik heb nooit melk in huis en dan heb ik toch wat in de kast voor nood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 ik heb ook een pak waar water in moet AR... maar ik ben zelf dol op melk...dat wil ik altijd in huis hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Probleem begint al op te lossen.. beide dames gaan logeren. Dus daar hoef ik me niet meer druk te maken :-) eten overleef ik wel, nu maar op strooptocht voor een pakje rookwaar lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden