Spring naar bijdragen

woensdag 2 januari 2013

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen luitjes.

Eerst maar even een lekker bakje koffie.

Ik heb heerlijk uitgeslapen, zo'n oudejaarsavond hakt er best in bij mij.

Normaal gesproken lig ik rond half elf in bed, ik geef niet veel om die oudejaarsavond, maar vind het zielig voor Kees om ook op die avond op tijd te gaan slapen..... nu dus maar even een beetje bijtanken dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedere twee weken wordt m'n vuilnisbak geleegd. 'k dronk 6 tot 8 halve liters per dag. Maal 14. Da's 84 tot 112 blikken! Twee á drie extra vuilniszakken! Krankjorum!

Ook 't metalen geluid van blikjes die tegen elkaar wrijven blijft achterwege tijdens de leging. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne,

Nee, trots ben 'k niet. Ik had al jaren geleden kunnen stoppen als 'k niet zo koppig was geweest. 'k had m'n ego moeten laten varen. En met de juiste medicatie had 'k m'n angsten al overwonnen kunnen hebben. Spijt is wat ik vooral voel. Nu begrijp ik ook dat dat één van de reden is om door te gaan met drinken. Dat afschuwelijke besef dat je je leven vergooit hebt. En dat 't nooit meer goed komt. Wat anderen ook zeggen, ik ben daar van overtuigt. Ik ben totaal mislukt. 'k voel me geen knip voor de neus waard. Wat ik ook nog zal doen (hard werken/studeren) of laten (drinken) in m'n leven. Alles zal pretentie op z'n best zijn tegen 't einde van de rit.

Sorry, 'k liet me weer even gaan. Toch laat 'k 't staan. 't moest er gewoon even uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gunn,

Ga nu eens even lekker tevreden zijn met jezelf.

Als de tijd daar is, stop je. Als dat jaren geleden geweest zou zijn, was dat toen al gelukt.

Dit was toen de aanloop naar een ADB. leven, je hebt dat nodig gehad om te zijn wie je nu bent. Zo jammer dat je er zo over denkt kerel. En je hebt je leven niet vergooid echt niet. Blijf bij het hier en nu.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...